Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Misschien ben ik niet helemaal legaal bezig, maar ik heb nu een filmpie gedownload en daar wil ik nu een ondertiteling bij hebben. Ik heb de ondertiteling al gedownload en verscheidene turtorials geprobeerd, zonder succes.

Het is de bedoeling dat ik via mijn pc de film door stream naar mijn xbox 360 die beneden staat aangesloten (dat werkt). De film en de ondertiteling moet dus als 1 file komen te staan zonder dat ik het moet branden op een cd'tje of dergelijk. Is er een manier of turtorial ergens om dus ondertiteling met de film te mixen en dit als 1 bestand te houden.

p.s. Ik hoop dat ik deze keer wel in de goeie sectie ben....

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Wat heb je zelf al geprobeerd? Moet je anders even zoeken op "mux" via google.
hiero kun je vast wat vinden.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.google.nl/search?q=hardcode+subtitle

En anders had je vast wel iets kunnen vinden via de bekendere film/video-forums zoals videohelp of doom9...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
nou gezocht op muxen en dergelijk ik heb nu jouw programma getest. Leek goed te gaan totdat ik het opende: xvidcore.dll not found. Dan speelt de film wel gewoon verder maar nog steeds geen ondertiteling...

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54
Je kunt de video recoden met de ondertiteling er in met bijvoorbeeld ConvertXtoDvd.
Of je kunt beide bijvoorbeeld met VLC afspelen en naar je xbox streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

gewoon de ondertitels afdrukken, uitknippen en je vriending ze één voor één voor de tv laten houden tewijl jij de film kijkt.

* Kain_niaK heeft het warm

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Met dit tooltje kan je makkelijk doen wat jij beschrijft: http://home.telfort.nl/ga...ideoConverter-RC1-Win.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tijdelijk op slot om te kijken of we dit willen. Dit weekend volgt meer duidelijkheid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.