ik probeer vanuit een WCF service op site1 connectie te maken naar site2 op 2 manieren, beide falen, terwijl alles wél werkt vanuit m'n localhost:
- FTP (bestandje verzenden naar de ftp van site2):
error geeft enkel: System.Net.WebException
at System.Net.FtpWebRequest.GetRequestStream()
Tweede plaats waar het fout gaat - onafhankelijk van (1):
- MySQL(gegevens ophalen/wegschrijven uit de db):
ERROR HY000 MyODBC 5.1 driver, can't connect to mysql server on xxx.xxx.xx.xx (10060)
permissie problemen vermoed ik, gezien het via localhost wel werkt, maar bij site1 , of site2?
iemand een idee waar/hoe verder te beginnen zoeken
- FTP (bestandje verzenden naar de ftp van site2):
C#:
1
2
3
4
5
6
7
| FileInfo fu = new FileInfo(fileNamePath); FtpWebRequest request = (FtpWebRequest)WebRequest.Create(System.Configuration.ConfigurationManager.AppSettings["FTPstring"] + strFolder + fileName + strExt); request.Method = WebRequestMethods.Ftp.UploadFile; request.Credentials = new NetworkCredential(System.Configuration.ConfigurationManager.AppSettings["FtpUsr"], System.Configuration.ConfigurationManager.AppSettings["FtpPwd"]); Stream ftpStream = request.GetRequestStream(); // ==> hier error FileStream file = File.OpenRead(fileNamePath); // en verzenden |
error geeft enkel: System.Net.WebException
at System.Net.FtpWebRequest.GetRequestStream()
Tweede plaats waar het fout gaat - onafhankelijk van (1):
- MySQL(gegevens ophalen/wegschrijven uit de db):
ERROR HY000 MyODBC 5.1 driver, can't connect to mysql server on xxx.xxx.xx.xx (10060)
permissie problemen vermoed ik, gezien het via localhost wel werkt, maar bij site1 , of site2?
iemand een idee waar/hoe verder te beginnen zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 16:30 ]