Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Beste forum leden,

ik zit nogal met een dilemma :P

Ben van plan om na mijn vakantie een abonnement te gaan nemen. Maar ik twijvel dus tussen deze 2 telefoons.

Vind de iphone echt gaaf met al zijn apps en het grote scherm zodat je goed kan internetten wat ik belangrijk vind. Maar ben bang dat de touchs screen heel erg tegen valt. DIt omdat ik nou niet echt bepaalt een fan ben van een touchs screen.

Blackberry zit er gewoon mooi uit met een echt toetsenbord maar ben bij dit toestel toch echt bang voor het te kleine scherm en dan vooral tijdens het internetten, of valt dit allemaal wel mee?

Graag hoor ik jullie meningen over deze 2 telefoons.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ga even naar de winkel en test beiden toestellen in de hand. Het touch scherm van de iPhone wordt juist geroemd ivm de goede werking ervan maar blijft natuurlijk subjectief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:07
Ik heb beide gehad. Ga je voor browsen, apps en multimedia dan pak je een iPhone, als je dat nu al een gaaf speeltje vind moet je die zeker nemen.
Ben je erg gehecht aan veel typewerk en messaging koop je een Blackberry (wat mijn voorkeur heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Archie_T schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:18:
Ik heb beide gehad. Ga je voor browsen, apps en multimedia dan pak je een iPhone, als je dat nu al een gaaf speeltje vind moet je die zeker nemen.
Ben je erg gehecht aan veel typewerk en messaging koop je een Blackberry (wat mijn voorkeur heeft).
Kan je op BB prima internetten of is het een beetje een te klein scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikheb de blackberry curve 8900. Deze heeft dezelfde scherm als de 9700. En ik moet je zeggen dat internetten een hele opgave is ten opzichte van een iphone. Verder dan om te bellen en gebeld worden gebruik ik de blackberry niet. Vindt het ook eigenlijk geen mooi apparaat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RR21 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:20:
[...]

Hij geeft notabene in zijn reply precies aan welke functionaliteiten hij het beste bij welk toestel vind passen.......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
RR21 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:20:
[...]

Ja hoor, niet met de standaard browser maar met Opera Mini werkt het ok, maar zoals ik al zei de iPhone doet het beter. Toch ben ik wel teruggevallen naar m'n blakckberry als dagelijks apparaat. Hierboven lees ik precies het omgekeerd, dus het is gewoon welke prio's je hebt. Veel mail en SMS, snel ergens op reageren, even social networking-> blackberry. Veel speelgoed, goede browser, multimedia veel online content bekijken en heeeeel veeel speelgoed. -> iPhone.
Het is niet zo dat de iPhone niet goed berichten kan versturen maar ik type gewoon lekkerder en sneller op een Blackberry. Kortom, voor jou lijkt mij de iPhone perfect aangezien je veel wilt internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Je post het in het iphone forum, dus denk dat ik het merendeel van de antwoorden al kan voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Bosmonster schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:51:
Je post het in het iphone forum, dus denk dat ik het merendeel van de antwoorden al kan voorspellen.
Ja ik zou voor de Blacberry Bold 9700 gaan. :+

Ik zie dat je na de vakantie wilt beginnen aan een nieuw abbonement, tegen die tijd is de iPhone 4 al wel uit naar alle waarschijnlijkheid in Nederland, dus dat lijkt me een betere vergelijking.

Tsja voor mij zou de keuze makkelijk zijn ik heb nu een 3G en zou die niet willen ruilen tegen één ander toestel op de markt (tenzij het een 3GS of iPhone 4 is) .

[ Voor 16% gewijzigd door ZpAz op 09-07-2010 18:55 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
ZpAz schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:53:
[...]

Ja ik zou voor de Blacberry Bold 9700 gaan. :+

Ik zie dat je na de vakantie wilt beginnen aan een nieuw abbonement, tegen die tijd is de iPhone 4 al wel uit naar alle waarschijnlijkheid in Nederland, dus dat lijkt me een betere vergelijking.

Tsja voor mij zou de keuze makkelijk zijn ik heb nu een 3G en zou die niet willen ruilen tegen één ander toestel op de markt (tenzij het een 3GS of iPhone 4 is) .
Werkt dat touchs screen goed? kan je daar iets over vertellen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:26
RR21 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:20:
[...]

Werkt dat touchs screen goed? kan je daar iets over vertellen? :D
Lees de replies in dit topic eens zou ik zeggen, het wordt al voorgekauwd:
D-Ed schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:09:
Het touch scherm van de iPhone wordt juist geroemd ivm de goede werking ervan maar blijft natuurlijk subjectief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
AgoNitE schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:25:
[...]

Lees de replies in dit topic eens zou ik zeggen, het wordt al voorgekauwd:

[...]
iets uitgebreider graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:19

Vuvuzela

My spire is forming

Is dit niet gewoon een grap? TS heeft zich ook voor deze vraag geregistreerd.

Maar het enige wat je niet aanstaat aan de iphone lijkt het touchscreen te zijn. Wat zou dan beter werken dan het zelf eens uit te proberen? Hetzelfde met de bold bekijk eens wat reviews

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Wil gewoon wat mensen horen die zelf een iphone hebben over de touchs screen, is dat nou zo raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:19

Vuvuzela

My spire is forming

Het is het fijnste touchscreen ooit. Maar als je geen vingers hebt is het nog kut.

persoonlijk dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Vuvuzela op 09-07-2010 19:55 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
RR21 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:44:
Wil gewoon wat mensen horen die zelf een iphone hebben over de touchs screen, is dat nou zo raar?
Het touch screen is het beste touch screen wat ik meegemaakt heb. Maar zoals ik al eerder zei het typt niet zo goed als fysiek toetsenbord. Blind typen kan niet en de auto correctie is vreselijk. Je hebt niemand in je omgeving die een iPhone heeft? Kan je daar toch even mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Archie_T schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:23:
[...]

Het touch screen is het beste touch screen wat ik meegemaakt heb. Maar zoals ik al eerder zei het typt niet zo goed als fysiek toetsenbord. Blind typen kan niet en de auto correctie is vreselijk. Je hebt niemand in je omgeving die een iPhone heeft? Kan je daar toch even mee spelen?
Autocorrectie went wel, en is uit te zetten, daarnaast is typen ook gewoon gewenning en kan ik dat ondertussen wel vrij vlot :)

Misschien gewoon een kwestie van smaak. Maar pak niet een ander 'touchscreen toestel' om daarna te zeggen dat die van de iPhone je niet bevalt, er zijn zeer sterke verschillen met aanraakschermen tussen de diverse toestellen, en de iPhone hoort bij de top.

[ Voor 19% gewijzigd door ZpAz op 09-07-2010 21:28 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
ZpAz schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:27:
[...]

Autocorrectie went wel, en is uit te zetten, daarnaast is typen ook gewoon gewenning en kan ik dat ondertussen wel vrij vlot :)

Misschien gewoon een kwestie van smaak. Maar pak niet een ander 'touchscreen toestel' om daarna te zeggen dat die van de iPhone je niet bevalt, er zijn zeer sterke verschillen met aanraakschermen tussen de diverse toestellen, en de iPhone hoort bij de top.
Dat zeg ik toch ook? Het is een briljant touch screen, zonder meer. Ik heb geen betere gezien (of is het gevoeld?) ding reageert precies zoals het moet. Maar ik vind een toetsenbordje beter typen, dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

lolz iedereen moet jouw gaan vertellen dat het touchscreen van de iphone goed is ?
Iedereen die zo'n ding vastgehad heeft vindt het touchscreen geweldig werken..
En jij moet er mee rondlopen dus ik zeg:
Pak de fiets en fiets naar een telefoonwinkel, deze zitten normaal gesproken op meer plekken dan pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb mijn vorige iPhone verkocht om een BlackBerry te kopen. Uiteindelijk is dat een Nokia E72 geworden. Na een tijdje begon ik wel de apps op de iPhone te missen, dus heb ik toch weer een iPhone erbij genomen. Nu heb ik beide en ben ik helemaal tevreden.
Typen op de iPhone vind ik nog steeds vreselijk. Maar al het andere maakt veel goed.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17
Zelf vind ik het BB os een totale ramp. Misschien dat 6 daar verbetering in brengt? Ook valt mij de bouwkwaliteit van de verschillende BBs altijd tegen.

iPhone of anders iets uit de Android familie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb ze beiden gehad... en ik zeg nog steeds. Als je het beste van beide apparaten neemt dan heb je een geweldig toestel.

Ik had een Iphone 3G, daarop vond ik het heerlijk dat er zoveel apps zijn. Voor de Blackberry is dat heel wat minder. En zeker wat Nederlandse apps betreft.

Het enige fijne aan de Blackberry is het toetsenbord. Je kan snel mail beantwoorden en het typt gewoon fijner.

Ik heb 2 jaar de Iphone 3G gehad en nu 1 jaar de Blackberry maar ik ga toch weer overstappen naar de Iphone4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:26
Om te internetten kun je imo beter een Iphone pakken omdat het scherm gewoon groter is. Ik heb zelf een htc hd2 gehad, qua software natuurlijk heel ander toestel. Ik was totaal geen fan van touch screen, maar dit went best snel en het werkt erg goed. Het grote scherm is met internet gewoon een groot voordeel.

Om te smsen, mailen, etc. heeft een fysiek toetsenbord wel mijn voorkeur. Maar het is ook een kwestie van gewenning.

(ben zelf niet zo van de apps dus hier kan ik geen oordeel over geven)

[ Voor 7% gewijzigd door dewil1990 op 23-07-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Niet naar Android gekeken ? Dan zou je een telefoon met een toetsenbord én een market vol met applicaties kunnen kiezen.

Ja, ik weet, android in 4i, vloeken in de kerk etc...

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik wilde ook perse een fysiek toetsenbord en niks met touchscreens te maken hebben (vanwege ervaringen met Samsung telefoons) Maar nu ik eenmaal de iPhone heb. Het is echt niet te vergelijken. Het scherm werkt super fijn, soepel, snel, natuurlijk. Daarnaast zijn alle apps gewoon gemaakt om perfect met het touchscreen te werken, dus de hele ervaring is gewon SUPER.

This space is occupied

Pagina: 1