Toon posts:

Tooltje om op een foto stukjes zwart te maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ja met bovenstaande zin kom ik er met Google ook niet. Ik heb een PDF file waarvan ik een deel wil doorsturen. Bovenste en onderste deel zijn persoonlijk. Maar in dat deel dat ik wil doorsturen staan ook wat gegevens (nummer) dat eraf moet. Kan ik een partial screen shot maken en dan een vette zwarte streep door die foto zetten ofzo? Hoe pak ik dat aan?

Dank!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

St@m

@ Your Service

Paint?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:21
Gewoon een screenshot maken en in paint of photoshop de boel aanpassen en dan weer opslaan als pdf.

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen photoshop, maar wel paint gevonden en het stukje keurig uitgegumd. Geloof het of niet, maar heb nooit eerder met paint of photoshop te maken gehad ;)

Dank.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

St@m

@ Your Service

:D nou alsjeblieft dan :P

Zie nu pas dat deze in appel staat, heeft dat ook paint?

[ Voor 60% gewijzigd door St@m op 09-07-2010 13:52 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

cmd + shift + 4 = partial screenshot. Met Preview kun je dan ook nog een stukje selecteren en gewoon knippen :)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Je kan ook op 'annotate' drukken, dan kan je een aantal elementen er over plaatsen, alsook een vakje met een rode rand, die kan je een dikke rand geven, en voila :)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:25

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik wil hier wel even wat toevoegen, met o.a. Adobe Acrobat en ook met PDFpen pro en haal ik zo de evt. toevoegingen weer weg. Plaatjes over een plaatje of een plaatje over een stukje tekst. Dat maakt allemaal niets uit. De enige veilige methode is een scan maken van een papier en print en daar handmatig wat overheen plakken, dan weet je het zeker dat het niet kan.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dus als ik in Voorvertoning een stukje afbeelding knip&plak over het weg te werken stuk en ik maak daar weer een schermafbeelding van dan kun jij die stukjes daar weer weghalen en het onderliggende tevoorschijn halen. Knappe jongen.

• Montana

Montana

sypie schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 08:51:
Dus als ik in Voorvertoning een stukje afbeelding knip&plak over het weg te werken stuk en ik maak daar weer een schermafbeelding van dan kun jij die stukjes daar weer weghalen en het onderliggende tevoorschijn halen. Knappe jongen.
Dat klopt, ik geef aan als je aan een digitaal document iets toevoegt doormiddel van en zwart vakje er over heen etc. kan je dat ook weer verwijderen!. Door de warmte misschien niet helemaal duidelijk gemaakt.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Dat ligt er dan aan als wat voor formaat het opgeslagen is als hij het als jpg, png e.d met (1 laag) opslaat, dan krijg jij dat niet terug. Hij heeft het namelijk over een scherm (afbeelding) wat in de meeste gevallen onder OSX toch gelijk staat aan een .png.

[ Voor 30% gewijzigd door ZpAz op 10-07-2010 10:09 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Montana

Montana

ZpAz schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:09:
Dat ligt er dan aan als wat voor formaat het opgeslagen is als hij het als jpg, png e.d met (1 laag) opslaat, dan krijg jij dat niet terug. Hij heeft het namelijk over een scherm (afbeelding) wat in de meeste gevallen onder OSX toch gelijk staat aan een .png.
Hij geeft aan quote " Ja met bovenstaande zin kom ik er met Google ook niet. Ik heb een PDF file waarvan ik een deel wil doorsturen"

Als we van die PDF uitgaan en dan iets toevoegen en opslaan als PDF. Anders kom ik ook niet met Acrobat etc. aanzetten. Maar dat alles maakt niet uit. Je moet met een PDF voorzichtig zijn. Dat is het enigste wat ik probeerde aan te geven. Niet meer.

Pagina: 1