Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Euhh... is dit Trust Multimedia keyboard wat? Hij staat voor € 8,99 te koop bij Mycom.

En dan vraag ik het aan mensen die dit toetsenbord daadwerkelijk gebruiken.

http://trust.com/products/product.aspx?artnr=16093
http://www.mycom.nl/Produ...Multi%20Media/226827.aspx

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/500/16087.jpg

Offe... anders gezegd: ik had 'm al op mijn werk laten aanschaffen, en hij gaf wat probleempjes: enkele toetsen die moeilijk gingen en enigszins bleven 'haken'. Ik heb geprobeerd dat soepeler te maken, maar dat gaf weer andere probleempjes.

En da's toch wel jammer. Die enkele nare toetsen uitgezonderd was het een fijn toetsenbord: geen lawaai, compact formaat, multimedia keys, en natuurlijk erg goedkoop, etc...

Wat ik dus wil weten is of de problemen vaak terug komen bij dit toetsenbord, of dat we net even geen geluk hebben gehad.

En, ik vraag het ook om te kijken of het de moeite waard is om dat ding in te ruilen, of dat we toch maar meteen een duurder ding zullen aanschaffen.

PS. Liever geen discussies over 'goedkoop, duurkoop' en dat een bedrijf niet op een paar tientjes moet kijken. Het gaat me puur om gebruikerservaringen met dit toetsenbord.

Dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Trust ben ik NOOIT tevreden mee geweest, Ik zou afzien van aankoop.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

pricewatch: Trust Multimedia Keyboard

Blijkbaar hebben mensen er nog geen ervaringen mee, helaas.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 09:07
Trust laat kwalitatief gewoon te wensen over, ik denk verder niet dat het de bedoeling is dat dit soort topics gemaakt worden. Zoek product reviews.

En mijn advies koop gewoon een goed toetsenbord. Logitech/microsoft oid ook al zijn deze wat duurder je werkt er toch de hele dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Offe... anders gezegd: ik had 'm al op mijn werk laten aanschaffen, en hij gaf wat probleempjes: ...
Is dit toetsenbord wel arbo technisch toegestaan, gecertificeerd ?
RSI technisch gezien zou ik altijd een toetsenbord kopen met een brede rand er voor zoals bij Logitech, zodat je palm van je hand daar op kan steunen. En je er niet verkrampt boven moet blijven hangen.

Arbo Eisen :
De rij met de letters ASDF van het toetsenbord mag maximaal 3 cm hoog zijn. De hellingshoek van het toetsenbord moet tussen de 5 en 11 graden liggen. Als je de pootjes uitklapt, komt je toetsenbord daar bovenuit. Verder moet je toetsenbord stabiel zijn, zodat je weinig druk op je vingers/handen/polsen hoeft uit te oefenen

[ Voor 31% gewijzigd door djexplo op 09-07-2010 09:01 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:01

mace

Sapere Aude

Ik zou gewoon HP oem halen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
Voor mij is Trust een merk wat je koopt als je iets weinig gebruikt.
Een voeding voor een pc die hooguit iedere dag een uurtje aan staat.
En uiteraard geldt dat in mijn ogen voor de rest ook.
Gebruik je het veel, koop dan een duurdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Toevallig gebruik ik deze ook, maar dan wel in de schuur als installatie tobo, om er de hele dag mee te werken NEE.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:41
Trust gaat max een half jaar mee dan weer een nieuwe kopen! maar voor 9 euro kan je het doen als je er snel een nodig hebt! ik heb zelf een microsoft wireless desktop 3000 set, die was wel even iets duurder maar wel erg relaxed werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je had beter een Logitech of Microsoft toetsenbordje kunnen kopen. Die zijn ook niet duur en gewoon prima. Trust is net zoiets als Sweex, en een toetsenbordje zit je toch heel de dag op te rammen en dan is het wel fijn dat het prettig werkt.
Arunia schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:01:
Voor mij is Trust een merk wat je koopt als je iets weinig gebruikt.
Een voeding voor een pc die hooguit iedere dag een uurtje aan staat.
En uiteraard geldt dat in mijn ogen voor de rest ook.
Gebruik je het veel, koop dan een duurdere.
Als toetsenbord voor een oude pc of een server waar je nooit echt achter zit zal het inderdaad wel voldoen.

[ Voor 48% gewijzigd door Marzman op 09-07-2010 09:04 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 09:59
Ik heb deze ook gehad vanwege de full-layout. Helaas vond ik het echt totaal ruk om te typen en te gamen (die toetsen blijven half hangen, echt niet fijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraveWorld
  • Niet online
Ik zoek dus echt gebruikerservaringen (zoals van Mexel en Jarnowtje, dank).

Ik had reeds via Google een hele goede review, en een hele slechte gevonden. Ik hoopte op wat meer echte ervaringen waaruit ik een gemiddelde of kansberekening kan opmaken.

Qua arbo en polssteun: dat is erg persoonlijk en arbitrair. In mijn beleving is het een fantastisch keyboard... als de toetsen het doen..

[ Voor 4% gewijzigd door BraveWorld op 09-07-2010 09:07 ]

Dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

ik heb 6 jaar lang met een toetsenbord van thrust gedaan. Werkt trouwens nog steeds en gaat binnenkort naar de eeuwige jachtvelden. Niet alle thrust producten zijn dus per definitie slecht, maar ook ik heb slechte ervaringen met andere producten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weliswaar niet dát toetsenbord, maar wel zo'n B-merk toetsenbord voor 7 euro. Gaat binnenkort na 2,5 jaar trouwe dienst weg omdat ik een draadloos bordje wil om ook op de bank te typen, maar voor de rest is het echt A-okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

BraveWorld schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:04:
Ik zoek dus echt gebruikerservaringen (zoals van Jarnowtje, dank).

Ik had reeds via Google een hele goede review, en een hele slechte gevonden. Ik hoopte op wat meer echte ervaringen waaruit ik een gemiddelde of kansberekening kan opmaken.

Qua arbo en polssteun: dat is erg persoonlijk en arbitrair. In mijn beleving is het een fantastisch keyboard... als de toetsen het doen..
Als :') Dat is net waar toetsenborden zich mee onderscheiden, hoe fijn de toetsaanslag werkt, hoe de vormgeving aansluit op je houding. Toetsaanslagen weergeven op het beeldscherm zal hij inderdaad prima doen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraveWorld
  • Niet online
Je hebt gelijk Marzman: als ie niet lekker toetst, dan is het gewoon een slecht toetsenbord.

Qua andere eisen en eigenschappen: wel/geen polssteun, hellingshoek en hoogte, voldeet ie mij persoonlijk prima. Ik vind niet alles wat de Arbo voorschrijft per definitie ideaal voor mijzelf.

Tussenstand van echte ervaringen met dit type toetsenbord: niet zo goed.

Overige ervaringen met dit soort merken en budget wisselen nogal en zijn denk ik minder interessant. De discussie gaat dan echt alle kanten uit inclusief vooroordelen en speculaties.

En Logitech wordt hier ook als positief benoemd. Op mijn werk heb ik daar ook ervaring mee: prima ding, doet het al lang, alleen heeft die bijv een harde luide toetsaanslag. Die Trust is op dat vlak prettiger.

[ Voor 23% gewijzigd door BraveWorld op 09-07-2010 09:21 ]

Dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ach, als je het niet vaak gebruikt dan is die Trust-toetsenbord heus wel oke. Ik had noodgedwongen een tijdje een Trust-toetsenbord moeten gebruiken (jaaaaren terug nu) en dat viel heus wel mee, meer dan ik verwachtte. Het kan natuurlijk niet tippen aan een kwaliteitsbordje, maar zoooo ongelooflijk slecht is het nou weer niet. Ik gebruik nu overigens een (goedkoop) Logitechbordje, en zou het niet weer willen ruilen voor dat Trust-bordje. :P

Mijn suggestie is simpel om naar de Mediamarkt te gaan en even te typen op hun demomodellen. Dan krijg je wel zo'n idee wat lekker typt.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

http://www.daskeyboard.com/ :) Zo zou ik er in ieder geval graag eentje hebben.

Wat Trust betreft. Dit specifiek model heb ik niet gehad, maar wel een deel andere dingen, waaronder een toetsenbord. Na een tijdje bleef er een toets hangen, zonder er cola op te morsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nilsepils schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:02:
Trust gaat max een half jaar mee dan weer een nieuwe kopen! maar voor 9 euro kan je het doen als je er snel een nodig hebt! ik heb zelf een microsoft wireless desktop 3000 set, die was wel even iets duurder maar wel erg relaxed werken!
De muis van Trust die ik sinds 2006 heb werkt nog steeds 100% goed . Ligt denk ik aan de gebruikers hoe ze er mee omgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik haal zelf altijd de goedkoopste logitech of microsoft. Die multimediaknoppen heb ik nu ook, maar ik gebruik ze nooit.

Heb nu al 3 jaar een budgetmodel van Logitech en die werkt nog perfect, heb nog een Logitech MX500 muis die doet het ook nog perfect (wel zichtbare slijtage op het plastic van zowel het toetsenbord als de muis maar dat kan niet anders na jaren intensief gebruik).

Heb ook een keer een Sweex muis meegenomen van de Action. Omdat hij 3 euro koste en wit was. De muis heeft het een half jaar gedaan (edit toch 9 maanden aan de timestamp te zien ;) ) en nu maakt hij niet altijd meer contact op het punt waar het draadje de muis in komt. Ook was hij achteraf gezien niet wit nadat ik hem aansloot. Maargoed, een miskoop kan ik het ook niet noemen voor 3 euro :p Trust en Sweex zitten voor mijn gevoel toch wel een beetje in dezelfde categorie. Het hoeft niet slecht te zijn, maar je weet niet wat je koopt (omdat ze gewoon hun merkje op Chinees spul plakken) en het heeft geen constante kwaliteit (omdat de daadwerkelijke fabrikanten steeds verschillen)

Sweex

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Trust is meestal gewoon bagger kwaliteit, bijna net zo erg als Sweex. Ik zeg meestal want het kan ook redelijk zijn. Maar ga in godsnaam voor een degelijk merk zoals Logitech. Hier op de zaak hebben we deze toetsenborden en die zijn prima en goedkoop:

http://gadgetophilia.com/...08/keyboard-and-mouse.jpg

http://www.techpowerup.com/img/07-10-11/3803_1_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

Rockvee2 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:29:
[...]

De muis van Trust die ik sinds 2006 heb werkt nog steeds 100% goed . Ligt denk ik aan de gebruikers hoe ze er mee omgaan :)
dit kan ik beamen :) mijn muis van ondertussen 3 of 4 jaar oud werkt ook nog steeds perfect (ook van trust). Ik denk dat sweex er nog net weer een trede onder staat.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het eens opgezocht, mijn dagelijks vele uren gebruikte Logitech MX500 en Logitech Office Keyboard komen uit februari 2003 :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 11:21

mvh

State Governor

superwashandje schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:58:
[...]

dit kan ik beamen :) mijn muis van ondertussen 3 of 4 jaar oud werkt ook nog steeds perfect (ook van trust). Ik denk dat sweex er nog net weer een trede onder staat.
Ik had een muis van Trust (met oprolkoord) die met een half jaar stuk was. Dat is volgens mij altijd het risico met budgetspul, ook met een Sweex draadloos-ontvanger. Sindsdien is het gewoon Logitech &co.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Pagina: 1