Voor een nieuw systeem ben ik op zoek naar een niet al te grote Full HD-monitor, en mijn oog is gevallen op de Samsung Syncmasters P2250 en P2270. Bij de specificaties lijken deze twee monitoren vrijwel hetzelfde te zijn. Kan iemand mij vertellen of er toch noemenswaardige verschillen bestaan tussen deze monitoren?
[google=P2250 vs P2270] -> Compare Samsung SyncMaster P2250 and Samsung SyncMaster P2270 Computer Monitors
En zie ook de monitoren op de site van samsung (Link1 Link2) en klik op beide sites op "Compare".
Volgende keer zelf zoeken, he?
En zie ook de monitoren op de site van samsung (Link1 Link2) en klik op beide sites op "Compare".
Volgende keer zelf zoeken, he?
[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 09-07-2010 02:27 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het verschil kan je zien door de specificaties van beide monitoren te vergelijken. De specficaties vind je door op de tab "specs&afbeeldingen" te klikken (wanneer je bij Pricewatch bij 1 van de 2 monitoren bent).
[ Voor 15% gewijzigd door silmaril8 op 09-07-2010 02:27 ]
Ik zelf heb toen voor een p2250 gekozen omdat hij meer backlight heeft.
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
@ Sjaakduhuuhl (en daarmee ook deels @ simalil8)
Merci, doch die link had ik reeds gevonden, maar uit die gegevens kan ik niks opmaken over een verschil in merkbare prestaties. Het lagere wattage van de P2270 is wel mooi meegenomen.
Ik hoopte op gebruikerservaringen, die met een beetje geluk uitsluitsel zouden kunnen geven.
Merci, doch die link had ik reeds gevonden, maar uit die gegevens kan ik niks opmaken over een verschil in merkbare prestaties. Het lagere wattage van de P2270 is wel mooi meegenomen.
Ik hoopte op gebruikerservaringen, die met een beetje geluk uitsluitsel zouden kunnen geven.
De PW kent een mooie vergelijkfunctie:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/236700;236699
En verder: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?
Helaas is dit onderwerp niet heel erg topicwaardig. Ik slinger er een slot op.
http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/236700;236699
En verder: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?
Helaas is dit onderwerp niet heel erg topicwaardig. Ik slinger er een slot op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.