No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Onder windows heb ik overigens geen problemen met Opera
Intentionally left blank
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Intentionally left blank
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Maybe, wij hebben deze uiting niet gemaakt dus ik kan het niet met zekerheid zeggen...TGEN schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:53:
Ik heb geen Flash in mijn Opera (wel in mijn Firefox waarin ik dit nu typ, maar die gebruikt de 32-bits Linux Flash plugin via nspluginwrapper). Is er soms interactie tussen JavaScript en die Flash meuk die voor dat hoge CPU-gebruik zorgt?
Intentionally left blank
Opera en Flash waren de laatste tijd juist zo stabiel, dus dat juist jullie 'm dan weten te crashen is wel weer een prestatie op zichcrisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:47:
Dan zal het ws de flash plugin op 64-bit systemen zijn...
Als er - en gezien bovenstaande reactie is dat er - meerdere mensen zijn met dit probleem, is het wellicht een idee om op user agent te scannen, en mensen die helemaal geen t.net te zien krijgen dan maar te sparen van de ads?
Poging twee:

Edit: Mijn systeem is "gewoon" 32 bits (nouja, de software dan..)
[ Voor 5% gewijzigd door Freeaqingme op 09-07-2010 00:57 ]
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Als je naar beneden scrollt (wel even geduld oefenen, je Opera trekt immers 100% CPU), zie je tweakers.net. Het is alleen dat die reclameuiting de layout verneukt, buiten het pro-actief meehelpen aan het opwarmen van de aardefreakingme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:55:
[...]
Als er - en gezien bovenstaande reactie is dat er - meerdere mensen zijn met dit probleem, is het wellicht een idee om op user agent te scannen, en mensen die helemaal geen t.net te zien krijgen dan maar te sparen van de ads?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
I.c.m. bepaalde browsers dan.crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:47:
Dan zal het ws de flash plugin op 64-bit systemen zijn...
Adobe Flash 10.0.45.2 i.c.m.:
Firefox 3.6.6: Prima
Chromium SVN: loopt on-tie-ge-lijk hard vast
Opera 10.6: buggy zoals hier, maar laat m'n systeem niet crashen
Opera doet ook erg lang om te reageren op SIGTERM..
Chromium doet een enorme memory-leak hebben in deze, maar toegegeven, SVN is wel een beetje érg "unstable"
[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 09-07-2010 01:09 ]
Na heel veel Opera opnieuw herstarten (9 vd 10 keer crasht ie nog voordat ik iets te zien krijg) werkt dat inderdaad wel. Maar ook hier beginnen fans te sputteren, en m'n cpu een stresstest te doen.TGEN schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:59:
[...]
Als je naar beneden scrollt (wel even geduld oefenen, je Opera trekt immers 100% CPU), zie je tweakers.net.
Ik weet dat het niet mag, maar ik ga toch maar even wat ads blocken denk ik
Hmm, hier kan ik wel gewoon de tab sluiten, waarna Opera zich weer normaal gedraagt.Osiris schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:04:
[...]
Opera doet ook erg lang om te reageren op SIGTERM..
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Iedereen met zijn uiting dit, uiting dat, wees nou eens eerlijk: Het is gewoon een irritante rot defacing van t.net die voor vastlopende browsers zorgt bah!crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:55:
[...]
Maybe, wij hebben deze uiting niet gemaakt dus ik kan het niet met zekerheid zeggen...
De nietsvermoedende casual bezoeker denkt dat ie op de site van crackdown terecht is gekomen en klikt snel weer verder....
Whats next?
[ Voor 28% gewijzigd door wimpie007 op 09-07-2010 01:27 ]
Heb er opzich geen moeite mee met dit soort reclames, alleen dat het allemaal met flash gedaan is en het veel CPU trekt vind ik vervelend (maar daar heb ik dus FlashBlock voor).wimpie007 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:26:
[...]
Iedereen met zijn uiting dit, uiting dat, wees nou eens eerlijk: Het is gewoon een irritante rot defacing van t.net die voor vastlopende browsers zorgt bah!
De nietsvermoedende casual bezoeker denkt dat ie op de site van crackdown terecht is gekomen en klikt snel weer verder....
Whats next?
Net als die reclames die over de content heen gaan (reclame voor die Samsung TVs toen).
Alleen als je browser er door gaat crashen word het wel heel irritant
Systeem: Dell Latitude E6500 / 4GB / T 9550 (2.66 Ghz) / Windows XP / FF 3.6.6
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()