Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.net stuk in Opera

Pagina: 1
Acties:
  • 599 views

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:20
Nu weet ik dat niet iedereen even blij is met het commerciele beleid van VNU (hoi crisp :w), maar ik vind deze ads wel heel erg ver gaan.

Dit is hoe t.net er momenteel bij mij uitziet in opera:
Afbeeldingslocatie: http://yfrog.com/mwscreenshottnetp

Nu weet ik niet of ik de enige ben bij wie dit gebeurt (gezien het aantal vergelijkbare posts hier zal het wel meevalen), maar reboot na reboot blijft ie dit doen, en voor de ads "werkte het gewoon".
Version 10.60 Internal
Build 6386
Platform Linux
System i686, 2.6.32-21-generic

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

Je plaatje doet het niet...

Onder windows heb ik overigens geen problemen met Opera

Intentionally left blank

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
GlowMouse in "Nieuwe advertentie-uiting Tweakers.net"

daar staan vergelijkbare reacties

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

TGEN

Hmmmx_

Zelfde hier, Opera 10.10 FreeBSD/amd64. Boel trekt een CPU dicht, en het ziet er hetzelfde uit als bij freakingme.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dan zal het ws de flash plugin op 64-bit systemen zijn...

Intentionally left blank

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Ik heb geen Flash in mijn Opera (wel in mijn Firefox waarin ik dit nu typ, maar die gebruikt de 32-bits Linux Flash plugin via nspluginwrapper). Is er soms interactie tussen JavaScript en die Flash meuk die voor dat hoge CPU-gebruik zorgt?

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

TGEN schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:53:
Ik heb geen Flash in mijn Opera (wel in mijn Firefox waarin ik dit nu typ, maar die gebruikt de 32-bits Linux Flash plugin via nspluginwrapper). Is er soms interactie tussen JavaScript en die Flash meuk die voor dat hoge CPU-gebruik zorgt?
Maybe, wij hebben deze uiting niet gemaakt dus ik kan het niet met zekerheid zeggen...

Intentionally left blank

• Freeaqingme
crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:47:
Opera en Flash waren de laatste tijd juist zo stabiel, dus dat juist jullie 'm dan weten te crashen is wel weer een prestatie op zich :P

Als er - en gezien bovenstaande reactie is dat er - meerdere mensen zijn met dit probleem, is het wellicht een idee om op user agent te scannen, en mensen die helemaal geen t.net te zien krijgen dan maar te sparen van de ads?

Poging twee:
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img824/7500/screenshottnet.png

Edit: Mijn systeem is "gewoon" 32 bits (nouja, de software dan..)

[ Voor 5% gewijzigd door Freeaqingme op 09-07-2010 00:57 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

freakingme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:55:
[...]
Als er - en gezien bovenstaande reactie is dat er - meerdere mensen zijn met dit probleem, is het wellicht een idee om op user agent te scannen, en mensen die helemaal geen t.net te zien krijgen dan maar te sparen van de ads?
Als je naar beneden scrollt (wel even geduld oefenen, je Opera trekt immers 100% CPU), zie je tweakers.net. Het is alleen dat die reclameuiting de layout verneukt, buiten het pro-actief meehelpen aan het opwarmen van de aarde ;).

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• Osiris
  • Niet online
crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:47:
I.c.m. bepaalde browsers dan.

Adobe Flash 10.0.45.2 i.c.m.:

Firefox 3.6.6: Prima
Chromium SVN: loopt on-tie-ge-lijk hard vast
Opera 10.6: buggy zoals hier, maar laat m'n systeem niet crashen :P

Opera doet ook erg lang om te reageren op SIGTERM.. :P
Chromium doet een enorme memory-leak hebben in deze, maar toegegeven, SVN is wel een beetje érg "unstable" :+

[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 09-07-2010 01:09 ]

• Freeaqingme
TGEN schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:59:
[...]

Als je naar beneden scrollt (wel even geduld oefenen, je Opera trekt immers 100% CPU), zie je tweakers.net.
Na heel veel Opera opnieuw herstarten (9 vd 10 keer crasht ie nog voordat ik iets te zien krijg) werkt dat inderdaad wel. Maar ook hier beginnen fans te sputteren, en m'n cpu een stresstest te doen.

Ik weet dat het niet mag, maar ik ga toch maar even wat ads blocken denk ik _/-\o_ (in opera dus, firefox doet 't best oke, dus die mag ze gewoon blijven weergeven. Men loopt niet echt inkomsten mis - speel toch geen xbox :D)

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Osiris schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:04:
[...]
Opera doet ook erg lang om te reageren op SIGTERM.. :P
Hmm, hier kan ik wel gewoon de tab sluiten, waarna Opera zich weer normaal gedraagt.

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• Freeaqingme
Ik had Opera nog op m'n speeddial staan. En ik maar niet snappen waarom opera veel bleef gebruiken...

• WiebeV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 20:55
Heb het zelfde probleem in Chrome, dit topic bestond nog niet toen ik die van mij aan het maken was.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55
crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:55:
[...]
Maybe, wij hebben deze uiting niet gemaakt dus ik kan het niet met zekerheid zeggen...
Iedereen met zijn uiting dit, uiting dat, wees nou eens eerlijk: Het is gewoon een irritante rot defacing van t.net die voor vastlopende browsers zorgt bah!

De nietsvermoedende casual bezoeker denkt dat ie op de site van crackdown terecht is gekomen en klikt snel weer verder....

Whats next?

[ Voor 28% gewijzigd door wimpie007 op 09-07-2010 01:27 ]

• WiebeV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 20:55
wimpie007 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:26:
[...]

Iedereen met zijn uiting dit, uiting dat, wees nou eens eerlijk: Het is gewoon een irritante rot defacing van t.net die voor vastlopende browsers zorgt bah!

De nietsvermoedende casual bezoeker denkt dat ie op de site van crackdown terecht is gekomen en klikt snel weer verder....

Whats next?
Heb er opzich geen moeite mee met dit soort reclames, alleen dat het allemaal met flash gedaan is en het veel CPU trekt vind ik vervelend (maar daar heb ik dus FlashBlock voor).
Net als die reclames die over de content heen gaan (reclame voor die Samsung TVs toen).

Alleen als je browser er door gaat crashen word het wel heel irritant

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
Bij mij crasht Firefox momenteel bij het bekijken van de startpagina (of forum) door die Crackdown ad. Internet explorer doet het prima (gebruik ik nu). CPU gebruik is 100% op 1 CPU en enigste oplossing is kill.

Systeem: Dell Latitude E6500 / 4GB / T 9550 (2.66 Ghz) / Windows XP / FF 3.6.6

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

reclame is al weg inmiddels..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.