[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 38 Laatste
Acties:
  • 284.105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:13
Zal "XXJPO_AOSP_lockscreen_extented_power_menu" op elke JPO rom werken? Ik wil namelijk wel die uitbreiding maar geen zin om opnieuw JPO te flashen want ik heb al een lekker snelle draaien :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bryan1988 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:33:
Kleine aanpassing gemaakt in hoe je de rom moet installeren bij punt 12. inplaats van zonder back up met back up installeren :)

LP zit er bij mij ook gewoon bij trouwens.
Dan kijk ik er overheen..
Maar gebruik nu toch deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822523! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Dat vind ik de mooiste launcher die dr is.. vind TW gewoon mooi.. maar waarom wil je wel TW en geen ADW.. vind die 2 toch wel aardig overeen komen.. LP is toch een heel ander menu enzo..
Draait alles goed met deze launcher op JPO..? want anders heb ik liever TW dan ADW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:17:
[...]

Dat vind ik de mooiste launcher die dr is.. vind TW gewoon mooi.. maar waarom wil je wel TW en geen ADW.. vind die 2 toch wel aardig overeen komen.. LP is toch een heel ander menu enzo..
Draait alles goed met deze launcher op JPO..? want anders heb ik liever TW dan ADW
Draait perfect!
En echt reteschnell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:19:
[...]

Draait perfect!
En echt reteschnell!
Inderdaad, draait hier ook als een zonnetje!

Doc Froyo XXJPO7:
- AOSP Lockscreen with extented power menu
- Circle battery mod + custom icons
- TW 1.1.1

Helemaal tevreden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik custom icons installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:49:
Hoe kan ik custom icons installeren?
Gaat via dezelfde methode als de circulaire batterij status. Ergens krijg je dan de optie om icons te kiezen. Standaard staat deze op géén ingesteld, maar je kunt ook andere kiezen. Gaat via Deze site. Niet zomaar toepassen, je moet wel de juiste framework-res.apk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:03:
[...]

Gaat via dezelfde methode als de circulaire batterij status. Ergens krijg je dan de optie om icons te kiezen. Standaard staat deze op géén ingesteld, maar je kunt ook andere kiezen. Gaat via Deze site. Niet zomaar toepassen, je moet wel de juiste framework-res.apk hebben.
Ja die ken ik wel, maar dan kun je maar kiezen uit een vaste set van iconen.
Zou graag een eigen pack gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
nu alweer 7.5.. vraag me af waarom ik nou deze weer wil flashen.. gelukkig hoef ik daarvoor geen backup te maken en kan hij dr zo overheen.. MOOI..

edit..

welke zip heb je gekozen bij de TW laucher..? keuze uit 4 maar kan niet kiezen..
bedoeleigenlijk alleen wat de colored icons inhoud.. welke zijn dat?

[ Voor 36% gewijzigd door thommy86 op 02-11-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
bryan1988 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:05:
[...]

Volgens mij licht dat aan thema van doc. Ik heb er zelf een gemaakt via http://circle.glx.nl/

je moet alleen wel ff deze stap uitvoeren want dit bestand moet je uploaden naar de site:
'Extract the file "framework-res.apk" from the "system/framework" folder inside the theme template zip you downloaded.'

En als je dan klaar bent flashen via CWM en dan moet ie het wel goed doen

-------------------------------------------------------------

@deblauwesigaar:

1. Als je een lagfix heb geinstalleerd dan moet je die disablen (kijk bij de maker van de betreffende fix hoe je dat moet doen).

2. Zorg dat je 2e recovery hebt (kan je zien door te booten in recovery (volume up+home button+power) zo niet installeer dan deze CF-Root waar 2e recovery bij in zit begrepen (dit doe je via odin) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108 (bij Instructions (long) in de 1e post van dat topic staat makkelijk geschreven hoe je deze installeerd en staat ook de download link).

3. Download een van de roms uit dit topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=817703 ik zelf gebruik XXJPO V7.0.1.

4. Download clockwork recovery http://koush.tandtgaming....kwork-2.5.1.2-galaxys.zip.

5. Clockwork recovery moet je hernoemen naar update.zip.

6. Zet de rom en clockwork recovery op je interne SD-card.

7. Zorg dat als je nog een lagfix aan hebt staan dat je deze uitzet.

8. Reboot naar recovery modes en klik de 'apply update.zip'. Clockwork recovery wont nu geinstalleerd (je moet dan waarschijnlijk 2x die update doen voordat je in het clockwork menu komt.

9. Als je dan in clockwork bent, ga je naar 'install zip from sdcard' (gebruik de terug toets om te selecteren) en dan selecteer je de rom die op je interne sdcard staat.

10. De rom wordt dan geinstalleerd en duurt een paar minuutjes en je ziet wat vage tekens over je scherm gaan. Als hij klaar is met installeren klik je op back en dan reboot phone.

11. Als hij weer opgestart is dan klik je hem weer uit en boot je weer in recovery stand. Ga naar 'Advanced ULK features' en klik dan op 'Lagfix options' en selecteer welke lagfix je wilt gebruiken. Ik zelf gebruik NO-RFS advanced EXT4 omdat de maker van de rom zegt dat andere eventueel data verlies kunnen geven.

12. Als je de fix hebt geselecteerd klik je 2x op back en dan reboot phone. Daarna heb ik geselecteerd Yes, with factory reset and with backup. Dan gaat ie rebooten en de fix installeren en ben je klaar.

Als laatste kan je nog wat thema's toevoegen die in het topic van de maker van de rom staan dit doe je ook met CWM.

AOSP lockscreen draaien met een extended power menu en custom icons:
Download de file uit het topic en plaats het op je interne sd card en installeer hem hetzelfde als hoe je de rom hebt geinstalleerd, reboot en klaar
Bij stap 8 loop ik vast. Bij apply update.zip verschijnt er in beeld
- verifying update package
- E:failed to verify whole file signature
- E: signature verification failed
installation aborted.

Heb het voor de zekerheid een paar maal achter elkaar gedaan maakt niks uit. Wat gaat hier fout ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Ik heb een probleempje:

Heb nu een paar dagen [ROM] Doc Froyo XXXJPO v7.1 en ben er zeer tevreden over alles gaat heel soepel!
Ik ben van Belgie en wilde graag swype hebben met azerty keyboard (ja wij belgen zijn raar en gebruiken een azerty keyboard).

In het topic van Doc op xda zag ik deze addon staan:

Swype with more languages heb deze gedownload en vervolgens via recovery geinstaleerd maar zonder succes..
Nog altijd geen dutch swype met azerty keyboard :(

Nu het probleem is dat het standaard toetsenbord is verdwenen, dus heb nu swype met qwerty keyboard en wil graag nu terug een gewoon keyboard zonder swype maar tijdens het installeren is het standaard keyboard verdwenen en heb ik alleen nog maar swype..

Iemand een ide hoe ik terug het standaard toetsenbord kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deblaauwesigaar schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:19:
[...]

installation aborted.

Heb het voor de zekerheid een paar maal achter elkaar gedaan maakt niks uit. Wat gaat hier fout ? 8)7
Volgens mij heb je dan geen 2e recovery;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
hoe kan ik iets in me system/app plaatsen.. gebruik ASTRO daarmee kan ik er wel in komen.. maar niks plaatsen.. gebruik in gewoon de verkeerde app.. of wat doe ik fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met 2e recovery?

Want ik weet van de normale recovery modus en de download modus.
En daarnaast kan je nog een uitgebreider clockworkmod recovery hebben, bedoelen ze dat met 2e recovery?
Of is 2e recovery een tegenhanger van clockworkmod?

Ik heb al lopen zoeken maar overal wordt ervanuit gegaan dat je al weet wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
Lennart_1337 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:29:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met 2e recovery?

Want ik weet van de normale recovery modus en de download modus.
En daarnaast kan je nog een uitgebreider clockworkmod recovery hebben, bedoelen ze dat met 2e recovery?
Of is 2e recovery een tegenhanger van clockworkmod?

Ik heb al lopen zoeken maar overal wordt ervanuit gegaan dat je al weet wat het is...
Met 2e recovery kun je unsigned update.zip's installeren via je recovery menu. Vaak zit je met een 3e recovery opgescheept, en gaat dat niet, dan kun je ook geen clockwordmod installeren.

2e recovery kun je weer krijgen door een kernel te flashen met deze erin.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
deblaauwesigaar schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:19:
[...]

installation aborted.

Zoals Grimbert al zegt inderdaad, kijk ff wat er in beeld staat als je in recovery modus zit. bovin in moet dan staan 2e recovery. Als dit er niet staat dan moet je stap 2 opnieuw uitvoeren en de kernel flashen via odin. Als je wel 2e recovery hebt dan zou ik ook niet weten wat er aan de hand kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
thommy86 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:28:
hoe kan ik iets in me system/app plaatsen.. gebruik ASTRO daarmee kan ik er wel in komen.. maar niks plaatsen.. gebruik in gewoon de verkeerde app.. of wat doe ik fout.
Iemand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Moet je eigenlijk je oude theme op een of andere manier verwijderen, en dan een andere installeren?

En draai nu XXJPOv7.01 en ben ik best tevreden mee, is het het waard om over te gaan na 7,5 te gaan die nu uit is?

[ Voor 3% gewijzigd door benbaba op 02-11-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
Met root explorer kan ik wel dingen verplaatsen, kopieren, knippen en plakken in mn systeem directory, is alleen wel een betaalde app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Net even V7.5_XXJPO geflashed van doc/kalpic. En dat met behoud van alle apps/instellingen, mooi :p

Ben benieuwd of hij weer wat sneller is geworden

edit; was wel nodig om swype te installeren, nu nog even de medium addon installeren

[ Voor 22% gewijzigd door Laidback Luc op 02-11-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

kan ik dit bestand ook gebruiken? om een root aan te maken?
http://www.4shared.com/fi...I9000_One-Click_Root.html

1. Zorg ervoor dat uw telefoon is op USB Debug mode: (Menu> Instellingen> Toepassingen> Ontwikkeling> USB debuggen = Checked)

2. Voor Windows x86 en x64-systemen zorgen ervoor dat de Samsung drivers zijn geïnstalleerd. Je kan ze krijgen hier.

3. Pak de inhoud van GalaxyS_I9000_One-Click_Root.rar naar een map.

4. Sluit uw telefoon aan op uw PC via de USB-kabel en start het bestand "Galaxy I9000 S One-Click Root" bestand.

5. gebaseerd op de versie van het besturingssysteem dat u gebruikt, klikt u op de "One-Click Root 2.1" knop voor Eclair of "One-Click Root 2,2" voor Froyo Waarschuwing: niet beide!. Dit zal een command prompt volgt u de instructies in het CMD-venster.

Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/933/galaxysi9000oneclicknew.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door agaam op 02-11-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bryan1988 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:53:
[...]

Met root explorer kan ik wel dingen verplaatsen, kopieren, knippen en plakken in mn systeem directory, is alleen wel een betaalde app.
google;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
agaam schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:14:
kan ik dit bestand ook gebruiken? om een root aan te maken?
http://www.4shared.com/fi...I9000_One-Click_Root.html

1. Zorg ervoor dat uw telefoon is op USB Debug mode: (Menu> Instellingen> Toepassingen> Ontwikkeling> USB debuggen = Checked)

2. Voor Windows x86 en x64-systemen zorgen ervoor dat de Samsung drivers zijn geïnstalleerd. Je kan ze krijgen hier.

3. Pak de inhoud van GalaxyS_I9000_One-Click_Root.rar naar een map.

4. Sluit uw telefoon aan op uw PC via de USB-kabel en start het bestand "Galaxy I9000 S One-Click Root" bestand.

5. gebaseerd op de versie van het besturingssysteem dat u gebruikt, klikt u op de "One-Click Root 2.1" knop voor Eclair of "One-Click Root 2,2" voor Froyo Waarschuwing: niet beide!. Dit zal een command prompt volgt u de instructies in het CMD-venster.

[afbeelding]
Werkte bij mij en vele anderen goed

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nog ff vraag tussen door eigenlijk...vriend van me heeft ook deze telefoon verzekerd, als hij V7.5_XXJPO erop zet in hoevere heeft dit invloed op de verzekering? Als de telefoon bijvoorbeeld kapot gaat of wat dan ook?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbaba schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:54:
Nog ff vraag tussen door eigenlijk...vriend van me heeft ook deze telefoon verzekerd, als hij V7.5_XXJPO erop zet in hoevere heeft dit invloed op de verzekering? Als de telefoon bijvoorbeeld kapot gaat of wat dan ook?...
ben ik ook erg benieuwd naar idd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
benbaba schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:54:
Off topic Kan hij perfect lezen in zijn voorwaarden.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Embryo1 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:19:
[...]

Off topic Kan hij perfect lezen in zijn voorwaarden.
Ik zie niet staan dat het niet zou mogen. (Telfort)
https://www.telfort.nl/me.../AV_belbundel_04_2010.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Grappig maar met astro zou het net zo goed moeten kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
V7.5_XXJPO draait toch wel weer heerlijk. Ben ook heel blij dat swype eruit is gehaald.

Enige wat ik nog heb is dat de haptic feedback af en toe even blijft hangen in de browser. Dit heb ik nu al bij meerdere firmwares gehad, maar nooit bij officiële firmwares. Hebben andere dit ook?

Gister lange tijd bezig geweest met flashen. Eerst 's ochtends V7.01 geflashed en 's avonds V7.5_XXJPO. Ik heb een hoop geleerd na zo'n dagje spelen. :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
BillSpaarbank schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:03:
V7.5_XXJPO draait toch wel weer heerlijk. Ben ook heel blij dat swype eruit is gehaald.

Enige wat ik nog heb is dat de haptic feedback af en toe even blijft hangen in de browser. Dit heb ik nu al bij meerdere firmwares gehad, maar nooit bij officiële firmwares. Hebben andere dit ook?

Gister lange tijd bezig geweest met flashen. Eerst 's ochtends V7.01 geflashed en 's avonds V7.5_XXJPO. Ik heb een hoop geleerd na zo'n dagje spelen. :)
swype eruit is juist de rede dat ik hem nog niet geflashed heb.. gebruik het altijd.. en zit nu op v7.01.. die draait ook heel soepel.. jij merkt zeker niet veel verschil aangezien je v7.01 nog geen 24uur hebt gedraait.. krijg je bij 7.5 ook de 2e letter als hoofdletter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Je kunt swype toch weer toevoegen?? staat op de eerste pagina's

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
thommy86 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:25:
[...]

swype eruit is juist de rede dat ik hem nog niet geflashed heb.. gebruik het altijd.. en zit nu op v7.01.. die draait ook heel soepel.. jij merkt zeker niet veel verschil aangezien je v7.01 nog geen 24uur hebt gedraait.. krijg je bij 7.5 ook de 2e letter als hoofdletter?
Ik heb tot op heden nog geen dubbele hoofdletters gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Kun je bij die rom van doc de maps en youtube ook los installeren?

En hoe zit het met de modded versie van launcher pro kan ik die meegeleverd word verwijderen en dan die met de transparent widgets gebruiken?

Thanx

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
thommy86 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:25:
[...]

Ik zou ook ooit de moeite moeten nemen om swype te leren...bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Btje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:41:
Je kunt swype toch weer toevoegen?? staat op de eerste pagina's
Ja klopt.. maar had gister geen zin meer om de moeite te doen. v7.01 draai echt prima.. hoor beetje gemengde geluiden.. de een zegt dat v7.5 sneller is.. sommige zeggen dat het niet uit maakt.. zelf denk ik ook dat het tussen de oren zit.. maar de need op te flashen zou vandaag of morgen toch wel komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Artuzzo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:47:
[...]

Ik zou ook ooit de moeite moeten nemen om swype te leren...bevalt het?
Ik heb hiervoor een N97 gehad.. dus ik moest of wennen aan een onscreen toetsenboard of swype.. je moet het gewoon combineren.. je kan ook gewoon typen als swype aan staat.. ik type sommige woorden (vooral korte) gewoon.. en de andere swype ik weer.. ik mis het als ik me broertjes sgs in me handen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Btje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:03:

En hoe zit het met de modded versie van launcher pro kan ik die meegeleverd word verwijderen en dan die met de transparent widgets gebruiken?

Thanx
Welke widgets bedoel je.. ik heb zelf die gekke TW over die rom gegooit.. ADW en LP staan er nog wel in.. maar heb TW als standaard er in gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
thommy86 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:58:
[...]

Welke widgets bedoel je.. ik heb zelf die gekke TW over die rom gegooit.. ADW en LP staan er nog wel in.. maar heb TW als standaard er in gezet..
deze:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=783427

aanpassing van de standaard launcher PRO widgets

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Btje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:03:

Thanx
Youtube en Maps zijn gewoon uit de market te halen.

LauncherPro zat er bij mij niet meer bij en ik heb inderdaad gewoon de Signal23 versie kunnen installeren.
thommy86 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:53:
[...]

Ik heb hiervoor een N97 gehad.. dus ik moest of wennen aan een onscreen toetsenboard of swype.. je moet het gewoon combineren.. je kan ook gewoon typen als swype aan staat.. ik type sommige woorden (vooral korte) gewoon.. en de andere swype ik weer.. ik mis het als ik me broertjes sgs in me handen heb..
Dat werkte bij mij dus niet. Met de stock ROM tikte ik te snel waardoor ik half aan het typen was en half aan het swypen. Dat leverde hele rare SMS-jes op :+

[ Voor 37% gewijzigd door BillSpaarbank op 03-11-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
few ik heb de upgrade gedaan (naar doc 7.5) en in eerste instantie kreeg ik een hoop forced closes om mijn oren daarna een factory reset gedaan en opnieuw opgestart.

Daarna werkte het wel zonder de forced closes.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er apps om de iconen aan te passen?
Ik heb een mooie set iconen gedownload, maar hoe ga ik die nou in Android krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:38:
Ik heb een mooie set iconen gedownload, maar hoe ga ik die nou in Android krijgen?
Ik weet niet wat ik nou voor je hebt gevonden.. maar met Shortercut kan je wel icons aanpassen.. weet niet of je dit bedoelt..! als het lukt, laat het even weten.

Edit:
Zoals hier onder had ik ook better cut gevonden.. of Metamorph

[ Voor 21% gewijzigd door thommy86 op 03-11-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:38:
Bettercut is wat jij zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:59:
[...]

Ik weet niet wat ik nou voor je hebt gevonden.. maar met Shortercut kan je wel icons aanpassen.. weet niet of je dit bedoelt..! als het lukt, laat het even weten.

Edit:
Zoals hier onder had ik ook better cut gevonden.. of Metamorph
Werkt nu met Folder Orginizer. Die is ook gratis.
Echter moet je dan voor elk icoon wat je wil hebben zelf een shortcut maken met het gewenste icoon.
Mooiere oplossing zou zijn dat er speciaal voor Android icon packs zijn die automatisch alle iconen aanpassen. Bestaat dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:07:
[...]

Werkt nu met Folder Orginizer. Die is ook gratis.
Echter moet je dan voor elk icoon wat je wil hebben zelf een shortcut maken met het gewenste icoon.
Mooiere oplossing zou zijn dat er speciaal voor Android icon packs zijn die automatisch alle iconen aanpassen. Bestaat dat ook?
Ik denk dat je die in je framework-res.apk moet aanpassen.. misschien heb ik het fout.. maar daar in heb je al je png's staan, die hij gebruikt..

dan zou je alles de juiste naam kunnen geven en "dr in zetten" ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb nu al een tijdje Doc JP6 V6 draaien. Nu heb ik daar af en toe een gek alarm (geluid), waarom het afgaat is mij een raadsel. Als het afgaat kan ik het ook niet uitzetten, behalve dat het hoorbaar is doet de telefoon het gewoon nog. Er zijn geen event/tijd/etc alarms ingesteld, bovendien is het geen ringtone die in de lijst staat. Wordt ook niks zichtbaar aangegeven waarom het afgaat. Heb een vermoeden dat het iets met USB te maken heeft, aangezien hij twee keer afging nadat hij ermee verbonden was. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is beter, XXJPO_v7.5 of XWJPA_v7.5?
Ik ben van plan om XWJPA_v7.5 er op te zetten, simpelweg omdat het de nieuwste is.
Iemand ervaring met beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:14:
Wat is beter, XXJPO_v7.5 of XWJPA_v7.5?
Ik ben van plan om XWJPA_v7.5 er op te zetten, simpelweg omdat het de nieuwste is.
Iemand ervaring met beide?
De originele JPA gaf bij mij wat problemen met FC's vandaar dat ik eigenlijk bij XXJPO_v7.5 ben gebleven.

De batterijduur verrast mij trouwens. Ik ben vrij intensief met de telefoon bezig geweest vandaag en er is op dit moment 14 % van mijn batterij afgegaan. Voorheen was dit veel meer voor mijn gevoel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:38:
[...]

De originele JPA gaf bij mij wat problemen met FC's vandaar dat ik eigenlijk bij XXJPO_v7.5 ben gebleven.

De batterijduur verrast mij trouwens. Ik ben vrij intensief met de telefoon bezig geweest vandaag en er is op dit moment 14 % van mijn batterij afgegaan. Voorheen was dit veel meer voor mijn gevoel. _/-\o_
Ik heb inmiddels XWJPA_v7.5 er op staan, en alles is tot nu toe vlekkeloos verlopen. Nog geen enkele Forced close gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles werkt prima, enige probleem dat ik tegenkom is dat ik niet meer met Kies kan connecten, waardoor ik dus ook mijn contacten niet meer kan terugzetten. Iemand hier misschien ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
BillSpaarbank schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:38:
[...]

Draai 7.01 en vind juist dat de batterij niet lang mee gaat..vanmorgen van af 8uur van de lader af en nu al op 35% ben aan het werk.. en speel er tussen door wel eens mee.. maar intensief gebruik kan ik dat dus niet noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
thommy86 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:11:
[...]

Draai 7.01 en vind juist dat de batterij niet lang mee gaat..vanmorgen van af 8uur van de lader af en nu al op 35% ben aan het werk.. en speel er tussen door wel eens mee.. maar intensief gebruik kan ik dat dus niet noemen..
XXJPO_7.5 maakt volgens mij gebruik van een nieuwe kernel. Zie changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Heb nu 7.5 draaien en het batterijgebruik is inderdaad achteruit gegaan vergeleken met de vorige release, maar zolang ik er overdag alles mee kan doen en mij het een ruime snelheidswinst oplevert, vind ik het nog niet zo erg.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:01
Ik draai momenteel de 7.5 JPA versie. Ik ben er erg tevreden mee moet ik zeggen, de lag is gewoon weg en het toestel heeft nog nooit zo soepel aangevoeld. Hiervoor draaide ik JP6 en het batterijverbruik is wel iets verbeterd al is het niet te vergelijken met de eerste 2.1 roms waar ik er gewoon 2 dagen mee kon doen. Maar goed, dat neem ik voor lief omdat het toestel zo lekker loopt.

Is er iemand die de werkelijke verschillen tussen JPA en JPO weet? Ik weet dat JPA nieuwer is (de build datum tenminste) en na het doorspitten van topics op XDA kom ik eigenlijk geen serieuze opmerkingen tegen over de verschillen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Kies biedt een update aan versie 1.5.3.10103.100 .

Heb in het verleden geen problemen gehad met eerdere versies en ook met deze nieuwe niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XXJPO_7.5 heeft deze ook think free office ivm met bijlage's in mijn mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:32:
Onzeker, maar JPA 7.5 iig niet dus JPO waarschijnlijk ook niet.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:32:
Standaard JPO overigens wel.. Ik heb deze nu en hij is net zo snel (gevoelsmatig) als mijn JM9. Enkel de browser wordt traag als je flash afspeelt. Met deze kernel heb je direct een speed, root en lagfix met daarbij nog wat extra vrij geheugen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822756

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivk schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:08:
Ik heb nu al een tijdje Doc JP6 V6 draaien. Nu heb ik daar af en toe een gek alarm (geluid), waarom het afgaat is mij een raadsel. Als het afgaat kan ik het ook niet uitzetten, behalve dat het hoorbaar is doet de telefoon het gewoon nog. Er zijn geen event/tijd/etc alarms ingesteld, bovendien is het geen ringtone die in de lijst staat. Wordt ook niks zichtbaar aangegeven waarom het afgaat. Heb een vermoeden dat het iets met USB te maken heeft, aangezien hij twee keer afging nadat hij ermee verbonden was. Iemand een idee?
Vermoedelijk is er een hele lange ringtone aan een event gekoppeld.. Ik heb het gehad dat deze ringtone aan een "beltoon voor melding" was gekopeld, en dus iedere keer als er een melding kwam (bijvoorbeeld, batterij vol) kreeg ik een meuk aan lawaai door de speaker..

Hmm.. Had bovenstaande post ook kunnen editen.. Het is nog vroeg zullen we maar zeggen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Schijnt volgende week weer een "Officiële" 2.2 aan te komen voor de Galaxy S. Ik lees dat meerdere mensen hier na versie jp6, jpo etc. veel last hebben van een batterij die leeg is binnen een dag. Als ik hem s'ochtends op 100 % heb. 20 minuten later op de bus uitstap heb ik 90%. Eerst ging de batterij 2 a 2,5e dag mee. Ik heb die truc uitgehaald van eerst helemaal leeg laten lopen, opladen tot 100 en weer leeg laten lopen en weer volledig opladen, batterij stats gewist, maar heb het gevoel dat dit niks oplevert. Hopelijk fixt de nieuwe "officiele 2.2." het probleem. Is er hier iemand btw, die na al het flashen ook na, voodoo, jp6 etc. gewoon 2 a 3 dagen met zijn batterij duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Aha, een aantal nieuwe Rom's lees ik nu. Maar nu loop je accu sneller leeg het is wat met die Samsung rombakkers :) ..Wacht nog wel even, blijf intussen lekker op JP6+voodoo zitten. Geen zin om dat ding elke dag aan een infuus te leggen. 2 a 3dagen nu..

ben een beetje flash moe aan het worden ;)

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 04-11-2010 10:14 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Embryo1 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:17:
Kies biedt een update aan versie 1.5.3.10103.100 .

Heb in het verleden geen problemen gehad met eerdere versies en ook met deze nieuwe niet
Hi, is dat zo? Bij mij niet. Ligt aan de feit dat ik tijd geleden die register hack had gedaan om de 2.2 binnen te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Laatst online: 18-09 09:54
Draai een custom rom gebaseerd op 2.2 JPM met de speedmod kernel en heb nog altijd dezelfde batterijduur als ik altijd had met 2.1.
Ik kan mij dus niet vinden in de verhalen dat 2.2 minder lang meegaat op een batterij lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Robin64 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:37:
Draai een custom rom gebaseerd op 2.2 JPM met de speedmod kernel en heb nog altijd dezelfde batterijduur als ik altijd had met 2.1.
Ik kan mij dus niet vinden in de verhalen dat 2.2 minder lang meegaat op een batterij lading.
Welke firmware had jij op 2.1 dan? De enige waarmee ik 2 dagen haalde was met JF3/JF7, alle roms daarna en dus ook de nu huidige stock rom JM1 waren 1 dag max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Na de registerhack (fus, ee als productcode) en de nieuwe versie van kies krijg ik jpa aangeboden, ben hem nu aan het binnenhalen van de server en aan het flashen.

Afbeeldingslocatie: http://android.altsdomain.com/SC20101104-113155.png
Afbeeldingslocatie: http://android.altsdomain.com/froyo_jpa.png

[ Voor 29% gewijzigd door Alternativ op 04-11-2010 11:37 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
http://forum.xda-develope...hread.php?t=828504&page=1

Ben benieuwd. Zit nu op JPM en wacht netjes tot de XEN versie ook uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik loop op de zaken vooruit, maar wat is de beste manier om (hopelijk) volgende week op de legale manier naar Froyo te updaten?

Moet ik eerst de SGS helemaal resetten naar de oorspronkelijke status of kan ik gewoon met al mijn huidige instellingen en apps updaten?

PS mijn SGS is niet geroot en heeft ook geen lag fix. Draait op stock JM2.

[ Voor 12% gewijzigd door Amboe op 04-11-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Laatst online: 18-09 09:54
Team-RiNo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:19:
[...]

Welke firmware had jij op 2.1 dan? De enige waarmee ik 2 dagen haalde was met JF3/JF7, alle roms daarna en dus ook de nu huidige stock rom JM1 waren 1 dag max.
Had eerst JF3 wat een groot drama was met alle lags en bugs. Daarna het lef gekregen om te flashen naar JM2, JP6 enz. en met, voor mij, normaal gebruik altijd 1.5-2 dagen kunnen gebruiken op 1 lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Alternativ schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:22:
Na de registerhack (fus, ee als productcode) en de nieuwe versie van kies krijg ik jpa aangeboden, ben hem nu aan het binnenhalen van de server en aan het flashen.
Vreemd, bij mij geeft kies de melding "apparaat versie kan niet worden bijgewerkt" ipv. de melding dat het de laatste versie zou zijn... Heb de Kalua JP6 erop staan + root. Iemand hier ervaringen mee? Oftewel, welke versie zou ik moeten flashen om vervolgens wel via Kies te kunnen updaten :S

ps. Ik lees een tweet van Planetandroid waarin om bevestiging wordt gevraagt of de update nu via kies officieel beschikbaar is... zie: http://twitter.com/planetandroid/status/29665363067

[ Voor 6% gewijzigd door lometje op 04-11-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 13:37
Het lijkt er op dat de Froyo uitrol begonnen is!!
Zie de link hieronder.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=828504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Ik heb net Kies ge-üpdate naar versie 1.5.3.10103.100, Hierna mijn tel aangesloten hierna werd hij herkend maar het laden duurde langer dan 10 min en toen wist die nog steeds niet welke tel ik had... Hierna heb ik mijn tel los gekoppeld en weer aangesloten maar nu wordt mijn tel niet meer herkend... wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

chocopasta schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:27:
Het lijkt er op dat de Froyo uitrol begonnen is!!
Zie de link hieronder.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=828504
Heeft iemand z'n toestel al aan Kies gehangen hier in Nederland??? (en zo ja logischerwijs: heb je de update??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door BillSpaarbank op 04-11-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
lometje schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:34:
[...]

Heeft iemand z'n toestel al aan Kies gehangen hier in Nederland??? (en zo ja logischerwijs: heb je de update??)
Heb ik gedaan (met de nieuwste versie van Kies), maar helaas geen update...

PS Kan iemand mijn bovenstaande vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 13:37
lometje schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:34:
[...]

Nog geen update in NL, Engeland en Duitsland waargenomen. Wel in Finland ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Amboe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:10:
Ik loop op de zaken vooruit, maar wat is de beste manier om (hopelijk) volgende week op de legale manier naar Froyo te updaten?

Moet ik eerst de SGS helemaal resetten naar de oorspronkelijke status of kan ik gewoon met al mijn huidige instellingen en apps updaten?

PS mijn SGS is niet geroot en heeft ook geen lag fix. Draait op stock JM2.
In principe kun je gewoon via Kies updaten zonder helemaal te resetten. Als je het idee hebt dat er onnodig veel lag is dan zou je die reset alsnog kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Net geupdate via kies, had al 2.2 via register aanpassing, maar kreeg nu de nieuwere ook aangeboden. Dus hij is er al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
luuk.luuk schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:43:
Net geupdate via kies, had al 2.2 via register aanpassing, maar kreeg nu de nieuwere ook aangeboden. Dus hij is er al wel.
Ik hoop dat Kalua de nieuwe update voor Nederland weer gaat uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:37
Embryo1 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:47:
[...]

Ik hoop dat Kalua de nieuwe update voor Nederland weer gaat uploaden.
Ik laat het wel horen als ik de nieuwe binnen heb... maar het kan zijn dat het dit keer later is dan via KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
Ik krijg de update aangeboden via kies zonder register hacks of iets anders... Nu wil ik de upgrade uitvoeren maar ik krijg de melding dat mijn batterij niet vol genoeg zit... Moet de batterij 100% vol zijn of niet? want 94% lijkt mij toch vol genoeg... Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20
Peter is Gamer schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:06:
Ik krijg de update aangeboden via kies zonder register hacks of iets anders... Nu wil ik de upgrade uitvoeren maar ik krijg de melding dat mijn batterij niet vol genoeg zit... Moet de batterij 100% vol zijn of niet? want 94% lijkt mij toch vol genoeg... Alvast bedankt
Had je al JP6 er op staan via de reg hack? Dan denkt kies nu dus dat je telefoon uit een ander land komt die de update al wel kan ontvangen..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
HaTe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:12:
[...]

Had je al JP6 er op staan via de reg hack? Dan denkt kies nu dus dat je telefoon uit een ander land komt die de update al wel kan ontvangen..
Dat zou kunnen maar dat zegt nog niets over de melding die ik krijg van kies... Heb kies voor de installatie van de nieuwe kies verwijderd & register opgeschoond.
Krijg nog steeds de melding "Het apparaat dat u wilt upgraden, heeft onvoldoende batterijvoeding. Laad de batterij op en probeer het opnieuw."
Het vreemde is nu dat ik mijn tel helemaal het opgeladen en aangeeft dat die 100% vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Peter is Gamer schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:25:
[...]

Dat zou kunnen maar dat zegt nog niets over de melding die ik krijg van kies... Heb kies voor de installatie van de nieuwe kies verwijderd & register opgeschoond.
Krijg nog steeds de melding "Het apparaat dat u wilt upgraden, heeft onvoldoende batterijvoeding. Laad de batterij op en probeer het opnieuw."
Het vreemde is nu dat ik mijn tel helemaal het opgeladen en aangeeft dat die 100% vol zit.
Heb je 'm al eens uit en aangezet :? Ik zeg ook maar wat overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn samsung galaxy s

2 weken geleden bij een een service point laat update naar froyo

kan via kies de nieuwe Nederlandse versie van froyo update

of via register aanpassing,

of terug flashen met Odin naar een oude firmware

ik heb nu

pda I9000xwjp6
phone I9000xxjpm
csc I9000xenjp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:08:
ik heb mijn samsung galaxy s

2 weken geleden bij een een service point laat update naar froyo

kan via kies de nieuwe Nederlandse versie van froyo update

of via register aanpassing,

of terug flashen met Odin naar een oude firmware

ik heb nu

pda I9000xwjp6
phone I9000xxjpm
csc I9000xenjp2
Geen idee of je een vraag hebt of iets wilt vertellen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Kalua schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:04:
[...]

Ik laat het wel horen als ik de nieuwe binnen heb... maar het kan zijn dat het dit keer later is dan via KIES.
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcieMars
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
mmm, de registry hack lijkt nu niet te werken, This device's version cannot be updated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:55
Lijkt me eigenlijk veel handiger dan lompe kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 10:22
Ik zit nu te twijfelen of ik ga upgraden van JP6 naar JPA.
Zijn er echte verbeteringen?
Ik vind JP6 wel prima eigenlijk, en geen zin om eerst helemaal Voodoo eraf te halen, vervolgens te upgraden en vervolgens weer te rooten en voodoo erop te zetten.
Peter is Gamer schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:25:
[...]

Opnieuw Kies installeren maakt hiervoor niet uit. Kies haalt de productcode op van je telefoon op het moment dat je die connect.
Wat overigens je batterijprobleem is zou ik niet kunnen zeggen.
Gewoon flashen met Odin dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten21 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:05:
Ik zit nu te twijfelen of ik ga upgraden van JP6 naar JPA.
Zijn er echte verbeteringen?
Ik vind JP6 wel prima eigenlijk, en geen zin om eerst helemaal Voodoo eraf te halen, vervolgens te upgraden en vervolgens weer te rooten en voodoo erop te zetten.

[...]

Opnieuw Kies installeren maakt hiervoor niet uit. Kies haalt de productcode op van je telefoon op het moment dat je die connect.
Wat overigens je batterijprobleem is zou ik niet kunnen zeggen.
Gewoon flashen met Odin dan maar :)
niet updaten dus, gewoon wachten tot hij uit is.
Overigens is voodoo verwijderen echt 1 min. werk, kladblokje met de naam Disable Voodoo plakken in de map Voodoo, restarten, en klaar.
Zou ik overigens maar doen ook, JP6 werkt bij mij beter zonder dan met voodoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
boaty schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:46:
Sinds vandaag heb ik deze Froyo ROM draaien. Deze ROM is echt bloedsnel. Zeker als je daar ook nog eens een lagfix overheen draai. Ik draai op het moment naar uiterste tevredenheid alle partities behalve /system als ext4. Deze ROM kun je zonder base rom via een recovery als ClockWork Mod recovery installeren. Daarnaast heb ik het AOSP lockscreen draaien met een extended power menu en custom icons. Dat ziet er dan ongeveer zo uit:
[afbeelding][afbeelding]

@hieronder
Helemaal mee eens, vind zelf dat de mods best wat strenger zouden mogen modereren. Bovendien zou er eens een keer een goede nederlandse guide geschreven moeten worden, want je kunt wel stellen dat de FP niet helemaal compleet is. Zo wordt er niets gezegd over flashen via recovery of over de drie knoppen combinatie waarvan iedereen eerst moet controleren of hij werkt op zijn telefoon voordat hij uberhaupt begint met flashen.
Met het 12 stappen plan is het me bijna gelukt. Het enige wat me nog niet lukt om het thema ook zo te installen. Heb dus nog de oude achtergrond. Zou het graag zo willen hebben als op het plaatje.

Hoe kan ik de thema"s toevoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:11:
[...]

niet updaten dus, gewoon wachten tot hij uit is.
Overigens is voodoo verwijderen echt 1 min. werk, kladblokje met de naam Disable Voodoo plakken in de map Voodoo, restarten, en klaar.
Zou ik overigens maar doen ook, JP6 werkt bij mij beter zonder dan met voodoo.
Ah, dat is makkelijk :)
Had je problemen met Voodoo en JP6? Draait bij mij als een tiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten21 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:32:
[...]

Ah, dat is makkelijk :)
Had je problemen met Voodoo en JP6? Draait bij mij als een tiet!
Mijn batterijverbruik was dramatisch, paar uur en hij was dood.
Erafgegooid, en gaat weer dag mee met redelijk intensief gebruik.
Baal alleen van schokken in Angry Birds soms, maar dit had ik met lagfix ook volgens mij.
Voor de rest weinig last van lag.
Snap alleen echt niet waarom het laden van de contactlijst en belmenu zo tergend langzaam moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:45:
[...]

Baal alleen van schokken in Angry Birds soms, maar dit had ik met lagfix ook volgens mij.
Snap alleen echt niet waarom het laden van de contactlijst en belmenu zo tergend langzaam moet gaan...
Tsja, dat is het RFS bestandssysteem dat bij het opvragen van dit soort lijsten ENORM veel lees/schrijfacties doet. Angry Birds schokt bij mij heel af en toe, maar dat is volgens mij alleen als een nieuwe ad geladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om die rom van Doc in het Nederlands te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:45:
[...]

Mbt. het batterij verbruik, had je de complete Ned. versie van JP6, of een andere CSC dan wel Modem file ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:15:
[...]

Mbt. het batterij verbruik, had je de complete Ned. versie van JP6, of een andere CSC dan wel Modem file ?
Weet niet precies, dit weekend maar weer ff prutsen met flashen. Nu maar weer lekker leren voor tentamen van morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Maarten21 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:50:
... Tsja, dat is het RFS bestandssysteem dat bij het opvragen van dit soort lijsten ENORM veel lees/schrijfacties doet. ...
Enorm veel schrijfacties lijkt me ook sowieso niet zo heel slim als het een flash-georienteerd filesysteem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:14:
Is er een mogelijkheid om die rom van Doc in het Nederlands te krijgen?
Ja, gewoon simkaart erin en hij pakt nl

Pagina: 1 ... 34 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.