Beunhaas aan de gang?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zit ff mijn profiel te bekijken, is geen steek veranderd. ik kijk mijn laatste postingen en deze hebben allemaal een -1 overgewaardeerd te pakken.... :? Ik kijk random postingen door die ik voor het laatst op +4 zag staan en deze zijn allemaal getorpedeerd.

Is er een adje alsnog te troep aan het rechttrekken (onwaarschijnlijk) of zijn er mensen met bakken punten die ff een draad volledig platmoddereren? Ik geef deze draad maar als voorbeeld. Staan namelijk wel wat 'namen' in en enkele hele aanvullende postingen.

Dat moderaties na een tijdje alsnog getorpedeerd worden vind ik nogal een kwalijke zaak. Er wordt dan een hoop ondergewaardeerd en het archief kan dan niet de +4 postingen laten zien. Misschien wordt het maar 's tijd voor een soort 'lock' die niet meer verandert kan worden als 1 of andere turbo-diehard-ubermoderator langs is geweest.

Een respons van een bevoegd adje zou overigens gewaardeerd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

Tja.

Die lock: dan moeten er wel turbo-die-hards zijn, en die 'functie' is naar mijn weten niet gedefinieerd.

Trouwens, 'k zag net Femme's todo lijst, en d'r wordt met geen woord gerept over het Modsysteem.

Ik concludeer (vooralsnog) niets, 'k vind ut alleen jammer dat ik het moet waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, ik kan me behoorlijk druk maken als een redelijk goed gemodde draad met een kaasschaaf wordt voorzien van een universele -1. Dan heeft modden voor mij geen zin meer en is mijn behoefte om te posten ook wat verder weg te zoeken. Ik schiet er niets mee op (karma) en Tnet niet omdat er gewoon een bulk -1 wordt losgelaten.

Dat Femme het modsysteem op hidden-to-do-lists propt maakt voor zuks niet uit. Er is een ander soort probleempje die ik liever niet heb. Over dat mod-systeem zal ik een andere keer wel weer zeiken.

* Delerium aanbevolen door topFOKkers.

[edit], gemiddeld 1 puntje afwijken, als alles te laag staat en systematisch wordt gekloot dan gaat dat regeltje ook niet echt meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

En tegelijkertijd vind je dat een reaktie 1 puntje mag afwijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Dat systematische gekloot tref je helaas vaker aan...

;(

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 19:47 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dat systematische gekloot tref je helaas vaker aan...

;(
uhu, té vaak zeg maar.

Ik sluit mijn waarnemeing aan bij die van broeder Jaymz en denk daarbij hetzelfde.

Aan de andere kant heb ik via officieuze kanalen begrepen dat er wel "iets" broed, maar hoe, wat, waar, wanneer kan verder ook niemand mij zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wordt het maar 's tijd voor een soort 'lock' die niet meer verandert kan worden als 1 of andere turbo-diehard-ubermoderator langs is geweest.
Maar wat heeft het dan voor nut om de gewone members nog te laten modden? Als hun mod later toch wordt tenietgedaan door een turbo-modje?

Ik ben het wel met je eens trouwens, ik keek laats in een draad met redelijke moderaties. Kom ik een uur later terug staan ze collectief 1 lager |:(

Misschien kunnen ze de "vaste modders" dubbele punten geven :?
Pagina: 1