[buf/feat] Laatste bericht eerst i.c.m. "last" link

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer laatste bericht eerst is ingeschakeld is de link "last" naar de laatste pagina verwarrend. Naar mijn idee zou last naar het laatste bericht moeten wijzen, ongeacht of dat nu op de eerste of op de laatste pagina staat.

Ik denk zelfs dat bij een omgekeerde sortering de paginanummering omgekeerd zou moeten zijn
dus:

De EL-kroeg - Deel 3 99 98 97 96 85 ... 5 4 3 2 1 first

in plaats van

De EL-kroeg - Deel 3 1 2 3 4 5 ... 95 96 97 98 99 last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Op de Last-pagina staan altijd de laatste X berichten van dat topic (waarbij X het aantal posts per pagina is dat je in je voorkeuren hebt ingesteld).

Sowieso snap ik die pagina niet, stel dat je het topic hebt bekeken en er is in de tussentijd slechts één nieuwe reactie geplaatst, dan staan er alsnog vijftig posts op je scherm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, als je de volgorde omgedraaid hebt staan op de last pagina de eerste X berichten van de topic ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

[bug] rss bevatte {message_date} en nu ontbreekt de datum

Is inmiddels in SVN(?) gefixed zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

crisp

Devver

Pixelated

Dat ging over de RSS feeds

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

crisp schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:33:
[...]

Dat ging over de RSS feeds
Hmmm k, ging er vanuit (jaja erg fout :P ) dat dit ook meteen werd meegenomen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee; wat we feitelijk hebben gedaan is gewoon de hele paginering negeren in de RSS interface en gewoon altijd de berichten aflopend sorteren; dat lost natuurlijk niets op in de normale interface ;)

Overigens zijn de issues ons wel bekend, maar feit is dat de aflopende sortering door maar heel weinig mensen gebruikt wordt en dit voor ons dus eigenlijk nooit echt prioriteit heeft gehad (temeer daar het best nog wel wat werk kost om het helemaal goed en logisch te krijgen).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, als het niet lekker werkt (door bijvoorbeeld onlogische weergave) is het begrijpelijk dat het ook niet veel gebruikt word :) beetje kip/ei probleem ... Ik heb inmiddels ook weer de default weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:13:
Hmmm, als het niet lekker werkt (door bijvoorbeeld onlogische weergave) is het begrijpelijk dat het ook niet veel gebruikt word :) beetje kip/ei probleem ... Ik heb inmiddels ook weer de default weergave.
Feit is dat er ook niet veel over 'geklaagd' is - ik kan me eigenlijk alleen een bugreport van Wiethoofd herinneren iig...

Intentionally left blank

Pagina: 1