Asus EAH5770 cucore nieuw met Bad company 2....fail?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmcmist
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-09 13:47
HE allen,

Heb onlangs de Asus EAH5770 CuCore (ATI Radeon) gekocht en in mijn PC gehoekt...
Nvidia installatie ongedaan gemaakt...nieuwe ATI Cat. suite 10.6 erop, geen errors of iets gehad.

Nou meteen al met Bad Company 2 heb ik een paar issues...

- Soms spawn ik opnieuw en heb ik een onzichtbaar wapen (eenmaal wel red dot, alleen)

- 1 keer kwam ik in nieuwe server en was bijna alles zwart....:/

- En vaak is het net of valt het zonlicht zomaar weg.... dan is alles grauw...

Al met al lijkt me dit een videokaart issue, eerder met 8600GT/GS geen problemen gehad.
Driver sweeper later nog gedaan, nvidia display gecleaned, na reboot staat ie er weer op ....zucht

Kan ik dit probleem met mensen delen, zelfde problemen en/of oplossingen of oorzaken???

BVD en groetjes,
Armand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Laatst online: 24-08 17:02
- 1 keer kwam ik in nieuwe server en was bijna alles zwart....:/

was het alleen bij die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Cat 10.5 installeren, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb exact dezelfde kaart en ook problemen met Bad Company 2. Niet zozeer de problemen die TS opnoemt, maar wel random freezes (hele PC zit dan compleet vast). Andere games geven geen problemen.

Nadeel is dat ik onlangs een nieuw mobo/mem/cpu heb gekocht waardoor ik niet onomstotelijk durf te beweren dat het aan de videokaart ligt. Met m'n oude mobo/mem/cpu heb ik namelijk geen problemen.

Misschien ligt het inderdaad aan de driver zoals unfor aangeeft, ik draaide voorheen Cat 10.4 en heb bij het installeren van m'n nieuwe PC gewoon de nieuwste gedownload. Zal het eens een tijdje met Cat 10.5 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

Overigens is het verstandig om een clean install te doen gezien je voorheen een Nvidia kaart erin had zitten, grote kans dat dat de (meeste) problemen oplost.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmcmist
  • Laatst online: 06-09 13:47
Ok dan dank voor de reacties.

@BBGmens: was idd 1 keer in 1 server, maar er waren al wel wat lui aan het spelen dus neem aan dat zij het anders ervaren hebben...

Zal idd Cat 10.5 eens opzoeken en hopen dat het wat oplost, en tevens heb ik ook nvidia chipsetdrivers erop staan, zegt driver sweeper. Alleen heb ik geen nvidia chipset... ook weer zoiets :P

Dank (Unfor) en hoor graag meer, en laat weten of cat10.5 iets oplost!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

bsmcmist schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:13:
Heb onlangs de Asus EAH5770 CuCore (ATI Radeon) gekocht en in mijn PC gehoekt...
Nvidia installatie ongedaan gemaakt...nieuwe ATI Cat. suite 10.6 erop, geen errors of iets gehad.
Bovenstaande geeft aan dat je geen nieuwe install gedaan hebt na het vervangen van je Nvidia kaart voor een ATI kaart. Het beste is om een reinstall van je OS te doen wanneer je van chipset (incl. gpu) fabrikant wisselt om ervoor te zorgen dat de oude drivers geen invloed meer heeft.
bsmcmist schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:20:
Zal idd Cat 10.5 eens opzoeken en hopen dat het wat oplost, en tevens heb ik ook nvidia chipsetdrivers erop staan, zegt driver sweeper. Alleen heb ik geen nvidia chipset... ook weer zoiets :P
Bovenstaande quote understeunt mijn statement dat je nog steeds oude driver'resten' op je systeem hebt. Probeer een reinstall en zie of je problemen opgelost zijn.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

nvidiaresten zullen van physx-drivers zijn.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:52
Met windows 7 en Vista hoef je echt geen reinstall te doen van je OS. Ik had toen ik van een 8800 Ultra naar een 5970 ging geen eens de Nvidia drivers verwijderd en zo de nieuwe kaart erin gestopt. Windows kan daar prima mee om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik draai sinds gisteravond op de Cat 10.5 driver, en sindsdien geen enkele vastloper meer gehad met BC2. Bedankt voor de tip unfor! Ben benieuwd of dit voor TS ook verschil zal maken.

[ Voor 16% gewijzigd door mjszwo op 09-07-2010 16:52 ]

Pagina: 1