klopt het dat mijn videokaart het spel niet aan kan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus 4770 http://www.dvhardware.net/news/asus_radeon_hd_4770_top.jpg
en ik draai call of duty modern warfare 2 maar het beeld gaat traag hij blijft hangen enz je kent die dingen wel mijn resolutie is 1650x1080 dat is ook meteen de maximale resolutie klopt het dat mijn videokaart te traag voor dit spel is en deze resolutie of is het iets anders ? bedankt mvg yorick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Hoeveel FPS haal je? Installeer fraps of iets dergelijks om het te weten te komen.

Je kunt altijd de instellingen lager zetten om meer FPS te krijgen. Misschien staat alles wel op het hoogst ingesteld?

Een grafische kaart is niet de enige cruciale onderdeel van een computer bij het spelen van spellen, het zou dus wel handig zijn om de rest van je systeem te plaatsen om te weten of je een andere bottleneck in je systeem hebt.
Welke processor, hoeveel werkgeheugen heb je etc?

Voor zover ik weet zou een 4770 het prima moeten doen. Installeer de nieuwste drivers anders ook even. Zou kunnen helpen, je weet het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
heb je post processing op max staan en maar 2 GB geheuegen? zet dat maar eens omlaag..

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 19:22
Ik draai mw2 met een 4850 op 1920*1200 zonder problemen, de 4850 is ongeveer even sterk als de 4770.
Verder omschrijf je je probleem niet heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Hier ook een 4850, maar wel met een quadcore proc. Zover ik me kan herrineren maakt MW2 daar gebruik van.
Ook met meer dan 2x anti-aliasing wordt ie erg sloom, dus ik zou daar eerst eens naar kijken, en wat nedernakker zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC SPECS :
intel core2 duo E7600 3.06 GHZ
4 gb ddr2 geheugen
win 7 64 bit
Asus 4770 (ati)

De processor is niet overclocked.
Het is wel een gedownloade call of duty kan het misschien hieraan liggen ?
en wat bedoelt nedernakker? dat ik mijn processor omlaag moet zetten ? :O
Bedankt guys mvg yorick

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Waarschijnlijk komt er gauw een slotje op, omdat je aangeeft met illegale software te werken.
(Lijkt me overigens sterk dat het daaraan ligt).
Hij bedoeld dat je eens naar de 'advanced' video settings moet kijken en de boel eens omlaag gooien, oa de post processing instellingen, volgens mij zit er zelfs een autotune in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MEN-O schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:40:
Waarschijnlijk komt er gauw een slotje op, omdat je aangeeft met illegale software te werken.
(Lijkt me overigens sterk dat het daaraan ligt).
Hij bedoeld dat je eens naar de 'advanced' video settings moet kijken en de boel eens omlaag gooien, oa de post processing instellingen, volgens mij zit er zelfs een autotune in.
ga ik morgen doen ik laat jullie het morgen weten ( als er gene slotje opzit)
maar wat F*ckt het iedereen hier op tweakers alhoewel bijna iedereen download wel eens iets maar goed dat ter zeide..
Morgen komt de uitslag bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:04:
[...]

ga ik morgen doen ik laat jullie het morgen weten ( als er gene slotje opzit)
maar wat F*ckt het iedereen hier op tweakers alhoewel bijna iedereen download wel eens iets maar goed dat ter zeide..
Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat wij als publicatie in de problemen kunnen komen als we dit soort discussies toestaan, en dat het bovendien off-topic is hier. We willen kort gezegd helemaal niet weten waar jij je spullen vandaan haalt, maar als je iets als dit post, moeten we actie ondernemen. Bij dezen.

Leesvoer:
Het algemeen beleid #verbodencopyright

Ook geheel los van bovenstaande zou dit topic op slot gaan. We verwachten namelijk dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic op Tweakers opent, en dat je ook de moeite neemt om uitgebreid en duidelijk te melden in je topicstart waar je op gezocht hebt, wat je vond (links!), wat je zelf allemaal geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde.

Het feit dat je die inzet niet toont, en GoT als helpdesk gebruikt, is ook reden voor een slotje.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.