Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een iphone 3g maar over enkele maanden (ongveer 2) loopt mijn contract af.
vannochtend kreeg ik een telefoontje van mijn provider (KPN) wat voor mobiel ik straks wou maar ik heb geen idee wat goed is zelf zat ik te denken aan de HTC hd 2 ik wil geen iphone meer weinig opties enz.
nu is mijn vraag wat denken jullie erover wat is nou echt een telfoon die de moeite waard is of welke echt top is ? bedankt mvg yorick

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:09
anders geef je sowieso al wat meer info over wat je telefoon echt moet kunnen, evt een shortlist van telefoons die je voorkeur hebben etc etc....

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:07:
Ik heb nu een iphone 3g maar over enkele maanden (ongveer 2) loopt mijn contract af.
Verlengen is niet verplicht he. Als je nu tevreden bent, kun je gewoon niets doen en je telefoon houden. Alles blijft dan zoals 't is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 17:58
Zowieso, iPhone te weinig opties? Dan doe je echt wat verkeerd.... Desnoods jailbreak je hem, dan heb je nog veel meer opties.

Maar qua schrijfstijl zou ik je meer een Blackberry aanraden ... Of een HTC Hero oid..

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb hem ook gejailbreaked maar dan gaat hij veelste traag, nee ik wil hem niet houden want voor die 32 euro pm wil ik graag wel een andere telefoon begrijp je?
Inderdaad wel handig als een wat specificaties geef het moet hebben :
Wifi - snel dingen laden - vloeiend lopende graphics ( nu gaat het beeld traag soms) - wat ik nu met die iphone heb is ( weet niet hoe het heet) dat het beeld op warmte werkt en niet met een stokje - mail - msn - mms - goede camera - en uiteraard touchscreen - filmpjes opnemen - flash ondersteunend zijn -

Nogmaals zelf zat ik te denken aan de HTC HD2 is dit een aanrader

• iMick
iPhone 4? Die heeft alles ervan, behalve Flash. Maar geef me maar eens 1 reden waarom jij Flash op je mobiel nodig zou hebben.

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

iMick schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:29:
iPhone 4? Die heeft alles ervan, behalve Flash. Maar geef me maar eens 1 reden waarom jij Flash op je mobiel nodig zou hebben.
websites, gg

All-Round nerd | iRacing Profiel

• iMick
Maar dit zal wel weer uitlopen op een strijd tussen Apple Fanboys (geen flash) en Android Fanboys (wel flash).

offtopic:
Noem er maar 1 dan?... Voorbeelden ^^

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Nokia N900 heb ik pas gekocht en wat mij betreft nu al mijn favoriete telefoon ooit.
Er zit linux(maemo) op, is customizable, supersnel, en met qwerty toetsenbord.

Het enige minpunt is de batterijduur, maar die is ongeveer gelijk aan de iPhone 3GS zover ik gehoord heb en het feit dat er een stuk minder apps beschikbaar zal als voor de iPhone/Android.

Last.fm | Code Talks

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een N900 is zeer leuk als je zelf veel wilt aanpassen, maar zelf zou ik Android aanraden. Mooi platform dat nog steeds groeit met gigantisch veel apps en een enorm scala aan telefoons om uit te kiezen.

Windows Mobile was leuk twee jaar geleden, nu niet meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Maak een lijstje van je eisen en wensen en gebruik bijvoorbeeld de pricewatch om te kijken welke toestellen daar aan voldoen. Ga daarna van de overgebleven telefoons de reviews lezen en leg de voordelen en nadelen van die toestellen naast elkaar om tot je uiteindelijke keuze te komen. Specifieke vragen over toestellen kunnen hier prima maar "wat moet ik kopen" topics werken niet omdat iedereen je iets anders aan zal raden.

Om bovenstaande reden gaat dit topic dan ook op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.