Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[javascript] values uit een dropdown optellen in een totaal

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 13:42
Hallo allen,

Ik ben bezig voor m'n eigen bedrijfje, maar ik kom er niet uit. Ik heb via via een script in handen gekregen waarmee ik op basis van hoogte en breedte een prijs kan bepalen voor een product. Met wat aanpassingen hier en daar heb ik deze geschikt gemaakt voor mijn eigen doeleinden.

Ik wil echter ook nog wat optellen bij die prijs, namelijk de values die hoort bij de bijbehorende opties in de dropdowns. Ik heb overal en nergens gekeken op internet, maar ik kom er écht niet uit. Ik ben vrijwel een n00b op het gebied van javascript en ik wou dan ook vragen of er hier mensen zijn die a) snappen wat ik bedoel en b) mij kunnen helpen.

De bedoeling is dat, na het selecteren van twee opties uit de dropdownlijsten (of niet) en het invoeren van de hoogte en de breedte, er een prijs uitrolt (prheroal).

*knip*

Als iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

Gr. Frizzz

[ Voor 82% gewijzigd door MueR op 08-07-2010 14:38 ]

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je hebt via via een script in handen gekregen? Vraag het dan maar via via aan de auteur. We hebben het hier over zelf programmeren en houden niet van scriptrequests. We zijn ook niet kapot van mensen die 180 regels code dumpen met "los mn probleem even op kthnxbai".

Ik stel voor dat je de Quickstart nog eens goed doorleest, evenals het lokale beleid.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.