Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358283

Topicstarter
Hallo,

Ik ga binnenkort een notebook kopen, Asus K72F-TY017V. Ik wil deze graag met een afstandbediening of iets dergelijks kunnen bediening. De belangrijkste functies zijn om muziek te kunnen afspelen: Play, pause, stop, next, previous etc. Ook heel belangrijk is dat ik hem standby en kan afsluiten. Dit zijn de belangrijkste functies. Ik had al een beetje gezocht naar afstandbediening en wil rond de €20,- uitgeven. Ik was aan het denken om misschien een Xbox 360 controller te kunnen gebruiken en daarvoor een adapter te kopen, ik heb 3 controllers dus... ik weet niet precies hoe duur deze adapters zijn en of ik daarmee de eerder genoemde functies kan uitoefenen.

Nog een vraagje, ik moet heletijd een kabel spannen als ik online op Xbox 360 wil. De notebook sluit ik draadloos aan op mijn router, kan ik hem met een netwerk kabeltje verbinden naar de Xbox 360, zodat ik de notebook als wireless adapter gebruik, werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 20:08

Joran

<3 natalee

Nog een vraagje, ik moet heletijd een kabel spannen als ik online op Xbox 360 wil. De notebook sluit ik draadloos aan op mijn router, kan ik hem met een netwerk kabeltje verbinden naar de Xbox 360, zodat ik de notebook als wireless adapter gebruik, werkt dit?
Ja, dit kan! Meestal gebeurt dit andersom (kabel > wifi) maar ik zie geen rede waarom dit niet zou moeten werken.

Send me your gameboys