Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ga naar spanje toe, en wil daar misschien een spaanse prepaid- simkaart kopen om goedkoper te kunnen bellen daar. Weet iemand een goede provider, als je kijkt naar bereik en de tarieven? En hoeveel kosten prepaid kaartjes daar ongeveer?
En ik heb gelezen op dat je je simkaart daar moet registreren om afsluiting te voorkomen. Weet iemand hoe dat gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :W

We verwachten hier wel wat inzet voordat je een vraag plaatst. Wat heb je zelf al onderzocht voordat je dit topic openende? Als ik zoek via Google op 'simkaart spanje' vind ik immers een hoop behulpzame resultaten :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Dat gaat dus niet lukken, je hebt een NIE nummer nodig, ze registreren alle prepaids (ivm aanslagen eta)

Helaas pindakaas dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel de Spaanse ambassade? Bel Vodafone NL om te vragen hoe ze in Spanje werken?

@ocdaan: volgens mij was het na de aanslagen in de trein/metro dat de registratie verplicht werd (niet de ETA dus).

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 08-07-2010 12:06 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
Voor een abonnement moet je een NIE hebben, heb al vaak gewoon Spaanse prepaid kaartjes gekocht hoor. Gewoon in telefoonwinkels. Yoigo is de goedkoopste, heeft wel wat issues zoals sommige simkaartjes die niet naar NL kunnen sms'n e.d. maar het werkt wel in veel gevallen. Beter is bijvoorbeeld Movistar of Vodafone. Uiteraard wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BastiaanN schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:01:
Welkom op GoT :W

We verwachten hier wel wat inzet voordat je een vraag plaatst. Wat heb je zelf al onderzocht voordat je dit topic openende? Als ik zoek via Google op 'simkaart spanje' vind ik immers een hoop behulpzame resultaten :)
Uiterraard heb ik al gezocht op internet, alleen kan ik er weinig vinden over de registratie van de simkaart in spanje om afsluiting te voorkomen. Verder heb ik sites gevonden waar je vanuit het buitenland een spaanse sim kan kopen, maar die prijzen lijken mij duurder dan dat als ik er een in een locale telecomwinkel zou kopen.
Pagina: 1