Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Case hergebruiken] Dell XPS 700?

Pagina: 1
Acties:

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Zoals in de titel eigenlijk al aangegeven, ik heb op dit moment een Dell XPS 700, je weet wel, die straalmotor case ;)

Mijn cpu is recent overleden en aangezien de cpu sterk verouderd is en de mobo veel functies niet kan gebruiken door de Dell firmware, wil ik ze nieuw gaan kopen. Ik vind de case echter wel mooi en zou hem graag hergebruiken, mede om geld uit te sparen (mijn budget zal erg klein zijn dus alles wat ik uit kan sparen is mooi meegenomen).

Ik heb echter niet de kennis van een tweaker en heb geen idee in hoeverre ik deze case kan hergebruiken...op internet vind ik er zelf niets erover, het enige wat ik heb kunnen achterhalen is dat Dell het mobo standaard op zijn kop in de case hangt om de case aan de rechterkant te kunnen laten opengaan ipv links. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

[ Voor 24% gewijzigd door Cronax op 08-07-2010 15:44 ]

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 08:20

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Moederbord op zijn kop? BTX misschien?

Maak anders even een foto van binnen en buiten?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Cronax
Dit is hem ongeveer:

http://www.dell.com/downl.../xps_700_interior_300.jpg

Zelfde layout in ieder geval alleen heb ik die metalen 'rails' onderaan niet.

Als het inderdaad BTX is zoals je zegt dan kan ik upgraden wel vergeten als ik zo rondkijk op google...

[ Voor 21% gewijzigd door Cronax op 08-07-2010 19:28 ]

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gok op BTX met 95% zekerheid. Kijk eens in de pricewatch welke BTX borden nog beschikbaar zijn. Anders zal het een flink (niet onmogelijke) ombouw klus worden.

• Cronax
maar 1 mobo beschikbaar, oude socket, schiet niet echt op aangezien ik gelijk wil upgraden ^^ toch bedankt, zal een nieuwe case moeten kopen :P

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is idd een BTX. Ach, die kasten worden nog wel eens gevraagd, dus met wat mazzel kun je deze leuk van de hand doen en voor dat geld een leuke ATX kast kopen (als het budget moet, voor 3 tot 4 tientjes heb je al een degelijke ATX kast te pakken, misschien niet de beste, maar het hoeft niet heel duur te zijn).

• Cronax
Goeie tip, eens kijken of ik hem kan slijten ergens, thanks!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon in V&A gooien. Ik zie ze regelmatig als gevraagd langskomen, dus het lijkt me dat je ze prima kan verkopen als je de kast daar aanbiedt :)

• Cronax
Vanavond maar een paar fototjes trekken dan ^^
Pagina: 1