Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Op een terminal server zit ik met het probleem dat enkele gebruikers een behoorlijk grote temp. Internet files folder bezitten. Inmiddels hebben we IE een limiet van 70MB gegeven, maar daarin blijkt het verbruik nauwelijks te zitten.

De grote winnaars zijn mappen als Content.MSO en Content.Word... maar in Word (of een andere Office app) kan ik geen opties vinden om een limiet te stellen aan de grootte van deze mappen. Gevolg is dat enkele gebruikers Gigabytes aan tijdelijke bestanden in deze mappen hebben staan.

Is er een manier om een limiet op de tijdelijke bestanden van Office applicaties te plaatsen, of om deze mappen te laten schonen bij het afsluiten van zo'n applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn meerdere opties om die Content op te laten ruimen; zelf kwam ik elders een batch-file tegen maar dat lijkt me niet handig omdat je dit batch-file in het logoff-process moet draaien.

Eventueel kan je kijken/denken naar een redirection middels een GPO en/of beperkingen via een GPO van Office 2007?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Ik had eigenlijk gehoopt dat Office 2007 zelf een optie zou bevatten voor het opruimen van z'n rommel na afsluiten van de applicaties oid. Natuurlijk kunnen we het vanuit de server regelen, maar voor de korte termijn lijkt het me wel aardig de gebruikers met de meeste temp files even een melding te geven.