Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hulp over nieuwe site

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen!

ik heb nu een paar dagen mijn website af, en vroeg me af wat jullie er van vinden, ook heb ik nog een paar vragen. het is de simpele homepage,

mijn site: *weg

graag wil ik van jullie weten hoe ik een gepersonaliseerd systeem van kan maken dat iedereen bij een knop een eigen link zou kunnen toevoegen. het zou dan moeten werken via een cookie/ip herkenning... dit is natuurlijk erg moeilijk, dus misschien is het verstandig hiervoor een freelancer in te huren? iemand enig idee wat dit zou gaan kosten?

bedankt, :)

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 08-07-2010 11:30 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom zorg je niet gewoon voor, pak 'm beet, 20 modules/knoppen die iedereen zelf in zijn prefs kan aan- of uitzetten? En op basis van het (langlopende) cookie worden die knoppen dus getoond op het moment dat je op de site komt?

Mis een klein beetje eigen inzet, wat je precies met eigen knoppen/links bedoelt, wat je zelf al had gezocht maar niet snapt etc...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou beginnen om die tabellen te dumpen en je site netjes in elkaar te zetten dmv CSS.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik zou het juist niet in een cookie opslaan maar in de DB gekoppeld aan een login. Dan heeft een gebruiker tenminste op meerdere locaties zijn eigen instellingen.

En op basis van IP al helemaal niet. Dan hebben omgevingen met meerdere mensen achter 1 IP toch echt een probleem. :X

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

We doen niet aan sitechecks en scriptrequests: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid. Dit topic gaat dicht.

We blijven dat overigens niet herhalen. Trek nu eens lering uit eerdere slotjes.

[ Voor 45% gewijzigd door MueR op 08-07-2010 11:32 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.