Hallo,
Sinds kort wil een bedrijf haar telefoons laten syncen met exchange. Oma gaf op dat moment een fout. Dit kwam omdat de ASP versie van OMA ASP2.0 was. Bij het terugzetten naar ASP1.1 werkte het wel weer en konden de telefoon syncen.
Maar nu zie ik steeds dat de versie automatisch naar ASP2.0 wordt teruggezet wat tot gevolg heeft dat de mobiele telefoons niet meer kunnen syncen.
Deze melding kwam ik in het logboek tegen op het tijdstip dat ik de versie wijzig naar ASP1.1
Hebben jullie nog een idee wat het zou kunnen zijn?
Sinds kort wil een bedrijf haar telefoons laten syncen met exchange. Oma gaf op dat moment een fout. Dit kwam omdat de ASP versie van OMA ASP2.0 was. Bij het terugzetten naar ASP1.1 werkte het wel weer en konden de telefoon syncen.
Maar nu zie ik steeds dat de versie automatisch naar ASP2.0 wordt teruggezet wat tot gevolg heeft dat de mobiele telefoons niet meer kunnen syncen.
Deze melding kwam ik in het logboek tegen op het tijdstip dat ik de versie wijzig naar ASP1.1
Als dit er mee te maken heb snap ik niet waarom hij dat aangeeft omdat de ASP.net van de standaard website ook versie ASP1.1 is.Binnen hetzelfde IIS-proces kunnen geen twee verschillende versies van ASP.NET worden uitgevoerd. Gebruik het IIS-beheerprogramma om de server opnieuw te configureren zodat de toepassing in een afzonderlijk proces kan worden uitgevoerd.
Hebben jullie nog een idee wat het zou kunnen zijn?