Xbox 360 original vs xbox 360 slim

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Welke zou het beste zijn ? Ik ga mij een xbox kopen en ik heb gelezen dat er op de nieuwe xbox 360 slim maar 1 jaar garantie zit. Is de grotere harde schijf + wireless het waard om de nieuwe te verkiezen over de original ? Zijn er mensen die hier meer over weten en een beter licht kunnen werpen over de verschillen tussen de slim en de original (elite) ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
not2secure4u schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:27:
en ik heb gelezen dat er op de nieuwe xbox 360 slim maar 1 jaar garantie zit.
Je hebt volgens mij gewoon 2 jaar garantie in Nederland, daar hoef je je niet druk om te maken ;)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Want met een google zoekopdracht kon je niks vinden? En ook al is de fabrieksgarantie maar 1 jaar, wil nog niet zeggen dat je daarna niet kan aankloppen bij je leverancier.

[ Voor 11% gewijzigd door Nielson op 08-07-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

R0SSI schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:33:
[...]

Je hebt volgens mij gewoon 2 jaar garantie in Nederland, daar hoef je je niet druk om te maken ;)
Dat is niet per definitie zo. Jij suggereert iets over een europese richtlijn. Maar je weet hoe het met richtlijnen gaat, je hoeft je er niet aan te houden en als fabrikanten 1 jaar geven mogen ze dat gewoon doen.

Wel heb je te maken met verwachte levensduur, deze is wel meer dan 1 jaar maar dat recht zal je in dat geval moeten 'halen'.

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 08-07-2010 08:35 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:59
Als je er nu een gaat kopen zou ik zoiezo voor de SLIM gaan. Het is een verbetering van hou oude product, ik verwacht dan ook dat hij het niet de geest zal geven binnen 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Gunner schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:35:
[...]

Dat is niet per definitie zo. Jij suggereert iets over een europese richtlijn. Maar je weet hoe het met richtlijnen gaat, je hoeft je er niet aan te houden en als fabrikanten 1 jaar geven mogen ze dat gewoon doen.

Wel heb je te maken met verwachte levensduur, deze is wel meer dan 1 jaar maar dat recht zal je in dat geval moeten 'halen'.
Nu je het zegt, het zijn inderdaad richtlijnen :$ Maar ik verwacht tegenwoordig niet dat iets binnen 2 jaar kapot gaat, tenzij de slim weer zo'n grote flop wordt als de eerste paar 360 consoles.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
Volgens mij is een groot voordeel volgens heel veel mensen dat de nieuwe 360 vooral veel stiller is. Ik heb zelf het oude model en die wil nog wel eens flink blazen, ik stoor me er niet aan. Maar als je er gevoelig voor bent zou ik zeker de nieuwere nemen.

Tevens schijnt de nieuwe ook makkelijker aan te sluiten zijn met optische toslink voor als je geen versterker hebt die geluid uit de HDMI haalt.

En straks kun je dat KINECT (voorheen bekend als project Natal) rechtstreeks aansluiten. Vind je het idee van spelbesturing via je lichaam maar wil je niet teveel draden achter de kast (extra stroomadapater) dan is dat ook een argument.

Veel mensen vinden hem gewoon mooier, tja de games spelen net zo goed op de oude als op de nieuwe dus dat zal het verschil niet maken.

Het wireless verhaal is misschien leuk, maar heb je ook een goeie N-Router, want anders zou ik hem lekker op de UTP houden. Meeste mensen vinden dat toch wat stabieler met gamen vaak, ik wel althans.

Succes met kiezen.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:09
Gunner schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:35:
[...]

De richtlijn is voor de landen om aan te geven hoe ze hun wetgeving moeten inrichten. hier staat meer over garantie en electronica produkten http://www.consuwijzer.nl...lijke_apparatuur/Garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

djcasl schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:43:
Volgens mij is een groot voordeel volgens heel veel mensen dat de nieuwe 360 vooral veel stiller is. Ik heb zelf het oude model en die wil nog wel eens flink blazen, ik stoor me er niet aan. Maar als je er gevoelig voor bent zou ik zeker de nieuwere nemen.

Tevens schijnt de nieuwe ook makkelijker aan te sluiten zijn met optische toslink voor als je geen versterker hebt die geluid uit de HDMI haalt.

En straks kun je dat KINECT (voorheen bekend als project Natal) rechtstreeks aansluiten. Vind je het idee van spelbesturing via je lichaam maar wil je niet teveel draden achter de kast (extra stroomadapater) dan is dat ook een argument.

Veel mensen vinden hem gewoon mooier, tja de games spelen net zo goed op de oude als op de nieuwe dus dat zal het verschil niet maken.

Het wireless verhaal is misschien leuk, maar heb je ook een goeie N-Router, want anders zou ik hem lekker op de UTP houden. Meeste mensen vinden dat toch wat stabieler met gamen vaak, ik wel althans.

Succes met kiezen.
Ik zat kort geleden in dezelfde situatie als jou. Ik heb vorige week besloten om een 2e handse xbox 360 te kopen. Ik zat te twijfelen of ik moest wachten op de nieuwe of niet. Zoals hierboven staat aangegeven is de nieuwe xbox 360 een stuk stiller dan de oude. Dit is wat mij betreft dan ook 1 van de grootste voordelen. Ikzelf stoor mij er niet aan, en als je de game op je HDD zet heb je er nog minder last van. Als 2e heeft hij een flink grotere harde schijf. De vraag is of je 120 gb groot genoeg vind, of dat je idd liever voor de 250 gb gaat. Ikzelf heb geen wireless en wil hier ook niet aan. Zeker niet qua gaming. Mocht je dat wel wellen dat is ingebouwde wireless natuurlijk een leuke bonus. Verder is het uiterlijk anders en is hij een stuk kleiner. Dit kan voor jou ook een argument zijn hiervoor te kiezen. Voor mij maakte dit ook niet uit. Plus ik ben ongeduldig, dus wilde ook niet wachten :)

Extra stroomvoorziening was voor mij geen argument mocht ik kinect kopen. Ik twijfel sowieso of ik kinect ga kopen. Ik denk het niet.

Ikzelf heb toen gekozen voor het huidige elite model. Voldoet prima aan mijn eisen en is dus een stukje goedkoper. Er zijn her en der nog wel aanbiedingen te vinden voor 200 euro met 4 nieuwe spellen. Ikzelf heb gekozen voor een 2e hands model. Deze was 190 euro, en hij was 4 maanden oud. Hier zaten 6 spellen bij, 2 controllers inclusief batterypacks en opladers. Verder 3 headsets 8)7 en zo'n keyboard dingetje en 2 maanden xbox live. Geen slechte deal vind ik zelf.

No guts, no glory!

Pagina: 1