Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:32
Ik heb mijn Samsung cable decoder H380R (Ziggo meuk) via HDMI aangesloten op mijn Sony HT-DDWG800 HT, deze zit weer via HDMI aangesloten op mijn TV (LG). Maar ik krijg geen geluid over de HT en nauwelijks beeld op de TV. Het beeld start zwart en wordt na een aantal seconden egaal groen, en dat blijft zo af wisselen.
Dit is zo op alle HDMI input poorten op de HT. Xbox 360 werkt wel naar behoren op alle drie de poorten. Is dit e.o.a. DRM issue of vergeet ik een instelling. Dacht dat HDMI per definitie plug en plee was?

Bvd voor uw hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
schakels is tussen PAL/NTSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Waarop? En zou dat dan niet ook problemen moeten geven met de xbox? Beide manuals doorzocht (Samsung/Sony) maar geen van beide melden instellingen voor PAL/NTSC. Decoder werkt trouwens wel als ik hem direct op de TV aansluit. Maar het mooie van deze HT was juist dat ik maar 1 kabel naar de tv zou moeten laten lopen en wegwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
als eerste je media box en dan je decoder als dat kan.

De video uitgang van je mediabox moet ook ingesteld wezen op hdmi.
Want ik weet niet met wat voor kabel je die voorheen verbonden was met je tv.
Want als ik mijn media box instelling van de videouitgang verander wordt hij bij mij ook groen.

anders is het gewoon een instelling in je reciever.

Want zo had ik ook een euvel met mijn reciever ik kon de volume niet afstellen per speaker.
ook alles door gelezen ''dacht ik'' vertelde hier iemand dat ik die instelling alleen met de AB kom veranderen.
En die had ik dus niet

[ Voor 106% gewijzigd door jbkappirossi op 08-07-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Gister avond nog even zitten kijken maar een PAL/NTSC instelling zit er echt niet op. Niet op de decoder en niet op de HT. Op de HT stel ik gewoon de bron in, DVD/BD/SAT, ik heb de decoder in sat zitten de xbox in DVD. Als ik DVD selecteer krijg ik gewoon het beeld en geluid van mijn xbox. Als ik SAT selecteer dan groen of blauw beeld afgewisseld met zwart. Als ik de xbox dan aansluit op SAT dan werkt het direct.