Toon posts:

AMD Phenom II

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben nog niet al te lang op deze site. En ben aan het rond neuzen. Zo was ik al te recht gekomen bij de Best buy guide. En op de forum was ik ook al aan het zoeken op de forum kon ik niet vinden wat ik zocht(kan aan mij liggen hoor) En daarbij heb ik ook wat reviews gelezen. Ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen. Zo zag ik een aantal leuke zoals: AMD Phenom II X4 965, 955, 945, 925. Alleen weet ik niet welke. Zijn er grootte verschillen naaste de prijs dan? Ik wil graag beetje gamen en photoshoppen meer niet. wat Adviseren jullie mij?

met vriendelijk groet,

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
naast de prijs verschillen ze ook in kloksnelheid. google eens op reviews en kijk hoe ze het doen met de programma's die jij gebruikt, weeg dit af tegen je budget en koop degene die overblijft

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02 12:59
Het ligt er ook aan of je gaat overclocken of niet, voor overclocken zijn de 955 en 965 beter als de anderen vanwege de unlocked multiplier. En of je de pc gebruikt voor simpele dingen zoals browsen en tekstverwerking kun je beter voor de voordelige versies gaan, omdat je dan het verschil niet heel erg merkt.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-02 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Voor advies over aan te scaffen computers en/of compenten is dit je startpunt: Best Buy Guide overzichtstopic
In losse vorm zijn deze topics niet toegestaan.

Dit topic is gesloten.