V3690, 8850, A-100 of T28 ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Topicstarter
Ik twijfel tussen deze 4 toestellen. Wat zou jullie keus zijn ? Graag wat onderbouwde reacties zoals :
- A-100 wat zwaarder dan de rest,
- Klepje een risico bij de T28,
etc, etc.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 21:13
goede tip:

kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen, tips enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 12:17
Op zondag 11 maart 2001 14:52 schreef Kruimeltje het volgende:
Ik twijfel tussen deze 4 toestellen. Wat zou jullie keus zijn ? Graag wat onderbouwde reacties zoals :
- A-100 wat zwaarder dan de rest,
- Klepje een risico bij de T28,
etc, etc.......
Ik ga jou helpen. De motorola V3690 moet je al uit je rijtje halen, het enigste voordeel daarvan is dat ie klein is. Hij gaat snel kapot, menu is dood, bijna niet te begrijpen.

Wat nokia 8850 betreft. Hele mooi telefoon, lichtgewicht. Maar de nadelen zijn, gaat snel kapot, het klepje breekt makkelijk af, krasjes makkelijk zichtbaar. En het ergste hij is TE duur.

Ericsson T28s is een hele mooie lichte telefoon. Helder display, mooi vormgegeven, handig grafisch menu. Nadeel is eigenlijk alleen het klepje en het kleine scherm.

Samsung A100, wat mij betreft de beste telefoon die jij noemt in je rijtje. het menu van deze samsung overtreft die van nokia, mooi grafisch scherm met mooi backlight. Hij is licht. standaard 2 accus en handsfree set. Is na de T28s eigenlijk de sterkste telefoon en meest ongevoelig voor schade.

Wat mij betreft moet je voor de samsung A100 gaan, vooral omdat dit een kleine lcihte mooie telefoon is, met standaard 2 accus, en het grootste voordeel, hij is goedkoop. de 8850 is niet te betalen, terwijl ie eigenlijk hetzelfde is als een 5110, maar dat met een andere buitenkant.

Mijn motto is: Als je de 5110 hebt gehad heb je alle nokia's gehad, ze zijn niet echt vernieuwend die gasten van nokia.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

hoi.

BansheeBoy se:)

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kijk aan bovenstaande reactie heb ik wat. Alhoewel ik de A-100 niet heel licht vindt.
Aan de reacties van Kieskeurig.nl hecht ik niet zoveel waarde, bijna iedereen vind zijn nieuwe GSM geweldig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Op zondag 11 maart 2001 15:47 schreef Kruimeltje het volgende:
Kijk aan bovenstaande reactie heb ik wat. Alhoewel ik de A-100 niet heel licht vindt.
Aan de reacties van Kieskeurig.nl hecht ik niet zoveel waarde, bijna iedereen vind zijn nieuwe GSM geweldig.....
Ik geef toe dat die a100 iets zwaarder is dan die andere telefoons, maar hij is toch licht, het scheelt misschien maar iets van 8 gram ofzo. Mijn pa heeft hem gisteren gekocht, en ik vind hem wel licht, ik heb ook al die andere telefoons weleens gezien. En ik vind die a100 toch een topper. Maar als je in die prijsklasse zodekt, dan zou ik als ik jou was een sl45 nemen van siemens, dat is gewoon de beste telefoon van het moment.

Hoi.

BansheeBou Se;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoef geen WAP en verder vind ik die SL-45 ook niet echt het toppunt van design. Ik denk dat ik maar voor de A-100 ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Op zondag 11 maart 2001 15:57 schreef Kruimeltje het volgende:
Ik hoef geen WAP en verder vind ik die SL-45 ook niet echt het toppunt van design. Ik denk dat ik maar voor de A-100 ga...
Veel succes met je A-100, geloof me, je krijgt er geen spijt van.

Hoi.

BansheeBoy Se;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bestaat er eigenlijk een kleinere antenne voor de A-100 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 23:18

D2k

Op zondag 11 maart 2001 15:39 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Ericsson T28s is een hele mooie lichte telefoon. Helder display, mooi vormgegeven, handig grafisch menu. Nadeel is eigenlijk alleen het klepje en het kleine scherm.
de t28 heeft wel een uitval van 1 op 3 :) en ik heb nog(:?:?:?) geen problemen met mijn v3690, heb wel troubles gehad met mijn 3210, niet met mijn gf768. Hangt er gewoon vanaf dus.
welke vin je de mooiste en hoe behandel je je telefoon?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 21:13
Op zondag 11 maart 2001 15:47 schreef Kruimeltje het volgende:
dan lees jij die reactie niet goed, door de vele reacties worden de minpunten altijd vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4472

Mijn V3690 bevalt goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 26-06-2017
zou zeggen de 8850 vooral om dat ik hem ook heb:)
dat het klepje snel kapot gaat valt wel mee
dat van die krassen klopt wel
als je een niet al te prijzig telefoontje wil zou ik voor de a-100 gaan of t28
zijn beide best goed en ik vind ze best mooi het menu van t28 vind ik wel wat langzaam dat wel.
a-100 zou dus een goeie keus zijn

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simenon
  • Laatst online: 03-02-2023
Tsjaa...ik heb nog nooit problemen gehad met zowel de moterola V3690 als de nokia 8850. Ligt eraan hoe je dermee omgaat. Mijn Nokia is zeker al 10 keer op de grond geflikkerd. Ik sleep hem altijd mee in de sloop ( Ja ik werk in de sloop) en ik kan je zeggen dat ie wel wat kan hebben. Het verbaast me dan ook dat jullie beweren dat ie snel kapot gaat.

De moterola heeft alleen een gevoelig display. Een tik tegen de hoek van een tafel verrekt al de gehele display...

De ericsson vind ik wel redelijk. Het klepje bevalt me niet en lijkt me ook niet stevig. Ook heb ik liever geen telefoon met een uitstekende antenne..

En de samsung kan ik niet meer over zeggen dan dat ik hem eens gezien heb...

En zover ik weet heb jij bij nokia uitstekende service..tenminste bij mij toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Heb een nieuwe optie voor je. De 8210 is ook leuk :) Kost helemaal niets meer met een betaalbaar abonnement (Dutchtone ofzo). Verder is ie onverwoestbaar en als je wilt phonemodden dan gooi je er blauwe ledjes in voor je display.
De rest van de telefoons uit het rijtje vind ik eigenlijk sucken. :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 26-06-2017
is een redelijk toestel vind hem alleen niet zo mooi
verder wel ok ja.
en simenon heeft wel gelijk ja het ligt er nog altijd aan hoe je ermee omgaat

"If u do something do it with style, or do it at all."

Pagina: 1