Op zondag 11 maart 2001 14:52 schreef Kruimeltje het volgende:
Ik twijfel tussen deze 4 toestellen. Wat zou jullie keus zijn ? Graag wat onderbouwde reacties zoals :
- A-100 wat zwaarder dan de rest,
- Klepje een risico bij de T28,
etc, etc.......
Ik ga jou helpen. De motorola V3690 moet je al uit je rijtje halen, het enigste voordeel daarvan is dat ie klein is. Hij gaat snel kapot, menu is dood, bijna niet te begrijpen.
Wat nokia 8850 betreft. Hele mooi telefoon, lichtgewicht. Maar de nadelen zijn, gaat snel kapot, het klepje breekt makkelijk af, krasjes makkelijk zichtbaar. En het ergste hij is TE duur.
Ericsson T28s is een hele mooie lichte telefoon. Helder display, mooi vormgegeven, handig grafisch menu. Nadeel is eigenlijk alleen het klepje en het kleine scherm.
Samsung A100, wat mij betreft de beste telefoon die jij noemt in je rijtje. het menu van deze samsung overtreft die van nokia, mooi grafisch scherm met mooi backlight. Hij is licht. standaard 2 accus en handsfree set. Is na de T28s eigenlijk de sterkste telefoon en meest ongevoelig voor schade.
Wat mij betreft moet je voor de samsung A100 gaan, vooral omdat dit een kleine lcihte mooie telefoon is, met standaard 2 accus, en het grootste voordeel, hij is goedkoop. de 8850 is niet te betalen, terwijl ie eigenlijk hetzelfde is als een 5110, maar dat met een andere buitenkant.
Mijn motto is: Als je de 5110 hebt gehad heb je alle nokia's gehad, ze zijn niet echt vernieuwend die gasten van nokia.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
hoi.
BansheeBoy se:)