Harman Kardon AVR 235 valt langzaam weg

Pagina: 1
Acties:

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Mijn HK AVR 235 heeft sinds kort een vervelend probleem. Na een tijdje valt het geluid (uit welke bron dan ook) langzaam weg totdat deze niet meer hoorbaar is.

Soms is dit na een kwartier, soms na een uur. Ik heb meerdere digitale bronnen geprobeerd, coaxiaal (UPC Mediabox), optisch (Eniment 7075 media speler) etc, en bij alle inputs treed het probleem op. Ook heb ik de kabels vanaf de Mediabox en de Eminent al eens vervangen, maar het probleem blijf zich voordoen.

Enig idee wat dit kan zijn?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

• roger1234
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 10:35
Het is wat beperkte informatie die je verstrekt maar het eerste wat bij mij opkomt met HK die weg/uitvallen is dat hij te warm wordt. Hoe heb je hem staan, is dit in een kastje of tussen plankjes van een kastje ?

http://tweakers.net/gallery/158119/sys

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Hij staat in een kastje maar heeft voldoende ruimte aan de boven- en achterkant (zo'n 5cm boven en 15 aan de achterkant).

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-12 16:54
Kun je eens testen wat hij buiten dat kastje doet. Het klinkt toch echt als een warmte probleem.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bij mijn weten slaan de AVR's bij oververhitting meteen af en gaan ze niet geleidelijk zachter spelen..

Maar inderdaad het kan geen kwaad om de AVR eens buiten het kastje te testen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black