Eén van de vreemdste problemen die ik met toetsenborden tegen ben gekomen:
- Shift + a geeft A
- Shift + 2 geeft 2
- Shift met ` geeft ` (dus geen ~)
Kortom, vreemde tekens op de getaltoetsen werken niet, omdat de shift niet werkt. Het gekke is dus dat de shift wel werkt in combinatie met lettertoetsen.
Volgende al gedaan:
- Nederlandse taal met VS-internationaal ingesteld
- Alle overige talen verwijderd
Het is een Acer
van een bejaarde meneer, met Windows Vista.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Overigens: kort hiervóór was sprake van een systeemcrash; de harddisk is vervangen en het systeem is gekloond. Alle overige functies werken goed, er zijn geen foutmeldingen in eventlog.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb al gesuggereerd dat de beste man een nieuw toetsenbord koopt (huidige is PS/2, origineel Acer toetsenbord) maar het zou ook iets softwarematigs kunnen zijn.
- Shift + a geeft A
- Shift + 2 geeft 2
- Shift met ` geeft ` (dus geen ~)
Kortom, vreemde tekens op de getaltoetsen werken niet, omdat de shift niet werkt. Het gekke is dus dat de shift wel werkt in combinatie met lettertoetsen.
Volgende al gedaan:
- Nederlandse taal met VS-internationaal ingesteld
- Alle overige talen verwijderd
Het is een Acer
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Overigens: kort hiervóór was sprake van een systeemcrash; de harddisk is vervangen en het systeem is gekloond. Alle overige functies werken goed, er zijn geen foutmeldingen in eventlog.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb al gesuggereerd dat de beste man een nieuw toetsenbord koopt (huidige is PS/2, origineel Acer toetsenbord) maar het zou ook iets softwarematigs kunnen zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door pinockio op 07-07-2010 20:04 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.