Tijdelijk Hup Holland-smiley request

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6kfdGfwJHEOXLM2J3jfOoF52/full.gif

Kan deze tijdelijk toegevoegd worden aan de beschikbare smileys? Lijkt me wel leuk met de naderende finale :)

Poll: Tijdelijk deze smiley op GoT?
Ja !!
Nee.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=359634&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 49% gewijzigd door Gunner op 07-07-2010 19:53 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:54
Is de maker van de smiley akkoord met gebruik elders? Ding komt toch ergens bij Fok vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Rukapul schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:53:
Is de maker van de smiley akkoord met gebruik elders? Ding komt toch ergens bij Fok vandaan?
Ik heb geen idee wie deze gemaakt heeft en of er rechten aan zijn verbonden. Komt inderdaad bij Fok vandaan. Mocht dat allemaal een probleem vormen wil ik T.net natuurlijk niet in de problemen brengen. Dat spreekt voor zich.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 07-07-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien moet ik ook nog maar vragen als user ;)

Maar wat is de toegevoegde waarde BUITEN het TFW? Dus op de standaard plekken? Lijkt mij dat deze smiley alleen daar namelijk toegevoegde waarde zou kunnen hebben ;) Dus misschien een mogelijkheid tot lokaal toevoegen op alleen TFW?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Touchdomex schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:01:
Dus misschien een mogelijkheid tot lokaal toevoegen op alleen TFW?
Dan kunnen de topics in de HK toch ook wel dicht over het WK? Maar dat is hier niet de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:28
of je doet gewoon:
[img]http://tweakers.net/ext/f/6kfdGfwJHEOXLM2J3jfOoF52/full.gif[ /] als je hem dan echt zo graag wilt. Ik zie de toegevoegde waarde voor die ene week ook niet echt.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gunner schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:03:
[...]

Dan kunnen de topics in de HK toch ook wel dicht over het WK? Maar dat is hier niet de discussie.
Ruimt wel lekker op. Aangezien ze daar ook niet thuishoren ;)

Maar ik voorzie namelijk dat er ook misbruik van gemaakt worden in normale topics... Dus overal zo'n vlagsmiley in elke reply.... Niet alleen in de HK maar ook in normale subfora...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ik vind het vooral een beetje mosterd na de maaltijd. Prima als 'ie erbij zou komen, maar ik zou zelf denken "ja leuk, maar gebruik maar gewoon img-tags" :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mja, het is naast een smiley voor het voetbal ook een smiley met iets nationalistisch bij zich he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Afbeeldingslocatie: http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_wk2010.gif

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

laat maar als er mbt rechten geen problemen zijn voeg die smiley dan gewoon toe voor die laatste week.

nutteloos

ook nutteloos

[ Voor 54% gewijzigd door Lustucru op 08-07-2010 01:28 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit lijkt me nogal overbodig, smiley voegt helemaal niks toe, en als je hem dan toch wil posten kan je gewoon de img-tags gebruiken lijkt me?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:12:
Dit lijkt me nogal overbodig, smiley voegt helemaal niks toe, en als je hem dan toch wil posten kan je gewoon de img-tags gebruiken lijkt me?
Als dat een criterium zou zijn bij beoordeling van smileys kan 99 procent van de nu beschikbare smileys wel verdwijnen nietwaar?

Maar er is blijkbaar geen draagvlak voor. Dat vind ik jammer. Ja, natuurlijk kan ik de img-tags gebruiken maar ik dacht andere gebruikers er een plezier mee te doen om ze zo op een eenvoudige wijze te kunnen gebruiken dan de tag in je clipboard te laten staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 07-07-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ach, smiley wel/niet standaard implementeren, ik baal nog steed dat Noord-Korea voortijdig het tournooi heeft moeten verlaten want je had vet veel geld kunnen verdienen via Ladbrokes... :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gunner schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:17:
[...]

Als dat een criterium zou zijn bij beoordeling van smileys kan 99,9 procent van de nu beschikbare smileys wel verdwijnen nietwaar?
Imho hebben de meeste bestaande smilies wel degelijk een toegevoegde waarde, de een meer dan de ander uiteraard.

En ja, sommige bestaande smilies zouden wat mij betreft ook weg kunnen, maar dat lijkt me niet echt een valide argument om dan nog meer zo goed als niet-nuttige smilies toe te gaan voegen? Waarom zou je voor één keer in de 4 jaar een smiley toevoegen, terwijl je die, als je hem dan tóch wil gebruiken, ook gewoon met img-tags kan linken?

Wat is daar de toegevoegde meerwaarde van?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:19:
Wat is daar de toegevoegde meerwaarde van?
Gunner schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:17:
Maar er is blijkbaar geen draagvlak voor. Dat vind ik jammer. Ja, natuurlijk kan ik de img-tags gebruiken maar ik dacht andere gebruikers er een plezier mee te doen om ze zo op een eenvoudige wijze te kunnen gebruiken dan de tag in je clipboard te laten staan.
Ik had op wat meer enthousiasme gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* <-- je enthousiasme. Zie je? Duidelijke meerwaarde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vind ook wel dat ie even tijdelijk toegevoegd mag worden :) Erg leuk :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

DennusB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:25:
Ik vind ook wel dat ie even tijdelijk toegevoegd mag worden :) Erg leuk :D
Kun je dat ook motiveren?

Buiten dit alles maar net werd het ook al aangestipt: waarom blijven de voetbaldingen wel in de HK staan? Is toch een eigen forum voor?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja, in deze periode heeft het gewoon wel toegevoegde waarde :)
Wat wil je nog meer als motivatie horen ? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
CrankyGamerOG schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:09:
Echt wat kunnen jullie(sommigen dan) toch een stel zuurpruimen zijn, als er mbt rechten geen problemen zijn voeg die smiley dan gewoon toe voor die laatste week.

mute, niet te geloven, jij kunt echt overal over zeuren.

omg en daar is wildhagen weer ........
En weet je wat nog erger is dan een zeur? Iemand die zeurt over mensen die zeuren. Ik weet dat je me een zeur vindt, maar dat hoef je niet elke keer te roepen hoor, daar ga ik echt niet minder van zeuren ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:32

Slapstick

Me, myself or I

Waarom zoveel gezeur om één smiley :'). Als je er tegen ben, over één weekje ben je er weer vanaf ;).

En wordt die niet ingevoerd omdat het veel moeite kost om zoiets toe te voegen en het de moeite niet waard is, dan is dat jammer dan is de [img] er altijd nog :)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb ik liever zoiets als dit dan een stille smiley... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Slapstick schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:53:
En wordt die niet ingevoerd omdat het veel moeite kost om zoiets toe te voegen
Ik betwijfel dat ten zeerste. Met de forum-software waar ik ervaring mee had was dat een fluitje van een cent en het zou me zeer verbazen als dat met MyReact langer dan vijf seconden zou duren, maar ik laat me graag verbeteren.

Copyright zou ik een beter argument vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gunner schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:56:
Ik betwijfel dat ten zeerste. Met de forum-software waar ik ervaring mee had was dat een fluitje van een cent en het zou me zeer verbazen als dat met MyReact langer dan vijf seconden zou duren, maar ik laat me graag verbeteren.
Als het als vervanging voor een andere smiley moet gaan gebeuren, ga je wel tegen een probleem aanlopen met de caching, dus dat is niet 'even' zo verstandig om te doen.

Ik denk dat je eerder last gaat krijgen van het feit dat er maar 1 devver naar voetbal kijkt, en da's net degene die nooit wat met het forum doet ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Drawer schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:07:
Mja, het is naast een smiley voor het voetbal ook een smiley met iets nationalistisch bij zich he. :)
En dat is slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
moto-moi schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:00:
Ik denk dat je eerder last gaat krijgen van het feit dat er maar 1 devver naar voetbal kijkt, en da's net degene die nooit wat met het forum doet ;)
Ik zou het jammer vinden als het stukloopt op een devver die niet van voetbal houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Gunner schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:01:
[...]

Ik zou het jammer vinden als het stukloopt op een devver die niet van voetbal houdt.
^^ what he said

Beetje rare redenatie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:20

rob_erwt

What does this button do?

moto-moi schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:00:
Er komt nog wel een dag dat ik jullie bekeer... :P Maar idd: aan de forum code waag ik mij niet zomaar. Krijg ik alleen maar ruzie met crisp. ;)

Maar om nog even wat serieuze input te geven: ik denk dat zo'n smiley ondertussen een beetje mosterd na de maaltijd is met nog 1 wedstrijd te gaan. Waarschijnlijk had het aan het begin van het toernooi meer toegevoegde waarde.

Gewoon over 2 jaar nog eens vragen. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door rob_erwt op 07-07-2010 21:17 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
rob_erwt schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:13:
[...]

Er komt nog wel een dag dat ik jullie bekeer... :P Maar idd: aan de forum code waag ik mij niet zomaar. Krijg ik alleen maar ruzie met crisp. ;)
Ach, backupje trekken, dan aanklooien totdat je voelt dat het goed is. Dan IM/mail uitzetten en op zondag de backup terugzetten :)

Ergste wat er kan gebeuren is dat crisp 4 dagen lang meldingen krijgt waar hij geen idee heeft waar die nou weer vandaan komen ( en mijn naam is haas :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Gunner schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:56:
Een smiley tijdelijk invoeren betekent dat ie tzt ook weer weggehaald moet worden. En ivm de performance worden reacties maar een keer geparsed. Oftewel, we moeten door hoepels springen om alle reacties die potentieel gecached zijn met de nieuwe smiley dan achteraf weer te reparsen. En dat regelen kost ook tijd :)

Je kan je vast wel voorstellen dat die 'vijf seconden' werk van je om de smiley toe te voegen dan wellicht niet het ergste is (in mijn ervaring bestaat er bijna geen enkele programmeerhandelingen die je binnen vijf minuten kan doen, tenzij je precies het goede scherm enzo voor je hebt en je niet met een deploy-cyclus zit die ook nog tijd kost). Maar dat er dus achteraf ook werk bij komt kijken om het weer op te ruimen.
Afgezien daarvan zit je met een situatie waar dan ineens rare smiley-tekens in teksten staan en zullen er dus mensen gaan pleiten om het niet een tijdelijke, maar permanente smiley te maken.

Dus hoewel dat soort ideeen best grappig kunnen zijn, vergissen mensen zich toch vaak in simpelweg de hoeveelheid tijd die het kost; ik denk dat je toch al gauw een uur bezig bent inclusief testen en deployment om te lanceren en weer een uur ofzo om het weer netjes te verwijderen. 't Zijn tenslotte beide niet bepaald handelingen die we elke dag doen. En aangezien zoiets niet zo gauw prioriteit krijgt, moet een devver het dus gewoon leuk vinden om te doen, wil het (zeker nu nog) gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wtf ? zit react zo ingewikkeld in elkaar?

of react die van t.net is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Thanks voor de uitleg ACM. Ik steun het idee van harte, maar het moet niet te gek worden natuurlijk.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ehm... Dus die smiley wordt dan een week lang toegevoegd...en daarna? Wat gebeurt er daarna met die smileycode in berichten? Plain text? Gebruik dan liever gewoon de img-code, dat breekt de berichten in elk geval niet.
CrankyGamerOG schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:21:

Er is niets ingewikkeld aan het preparsen en cachen van berichten. Zo hou je het forum snel. Dat heb ik liever dan dat ik voor elke scheet een tijdelijke smiley kan gebruiken die na een week stopt met werken. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door NMe op 07-07-2010 21:27 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023

Ik gok dat zo'n beetje elk groot forum zo ingewikkeld in elkaar zit.

Met 100 posts is het leuk om alles live te gaan parsen, met 1.000.000 posts wil je voornamelijk uit gaan van gecachede dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als die nou eens in de GoT-style-smiley was, dan kon die :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee, denk eerder dat je de schaalvergroting ietwat onderschat ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De pure programmeerhandeling is met zulk soort dingen doorgaans niet zo ingewikkeld :) De overhead van zoeken waar het gebeurd of geconfigureerd moet worden, committen, testen op de testomgeving en deployen naar de live omgeving en dan daar nog even controleren of het inderdaad goed werkt heeft echter altijd een bepaalde minimum tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Nu online
Simpele oplossing zou overigens zijn om de .GIF van een standaard-smiley, bijv. *O* op de server te vervangen door een oranje smiley.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Yohan schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:59:
Simpele oplossing zou overigens zijn om de .GIF van een standaard-smiley, bijv. *O* op de server te vervangen door een oranje smiley.
Als je dat binnen het WK-Forum doet helemaal, toch, of niet dan? ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Waarmee er ineens in allerlei topics rare met vlaggetjes zwaaiende smileys komen te staan, zonder dat de poster in kwestie die bedoeling had? Lijkt me niet echt een optie ;)

Voor de Firefox gebruikers onder de fans van de aangevraagde smiley: installeer BBCodeXtra en maak een custom tag aan met daarin de img code van de smiley en je hoeft niet meer te klooien met dingen in je clipboard laten staan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 08-07-2010 10:07 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tukk schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Als je dat binnen het WK-Forum doet helemaal, toch, of niet dan? ;)
Dan moet je weer gaan programmeren wat net niet de bedoeling was :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is het een idee om dit:
[img]http://tweakers.net/ext/f/6kfdGfwJHEOXLM2J3jfOoF52/full.gif[ /]
In het waarschuwinsvak bij de quick reply te plaatsen in het WK-topic waar mensen die Hup Holland Hup smiley willen gebruiken, zodat iedereen het makkelijk kan copy-pasten? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 08-07-2010 10:13 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zelfs binnen het WK forum wil je niet zomaar een smiley door een andere gaan vervangen. Er lopen daar immers ook enkele users rond die andere teams supporten dan oranje ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Nu online
Orion84 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:06:
[...]

Waarmee er ineens in allerlei topics rare met vlaggetjes zwaaiende smileys komen te staan, zonder dat de poster in kwestie die bedoeling had? Lijkt me niet echt een optie ;)

Voor de Firefox gebruikers onder de fans van de aangevraagde smiley: installeer BBCodeXtra en maak een custom tag aan met daarin de img code van de smiley en je hoeft niet meer te klooien met dingen in je clipboard laten staan :)
Je maakt gewoon de rose boa's waarmee die lijpo staat te zwaaien oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Orion84 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:13:
Zelfs binnen het WK forum wil je niet zomaar een smiley door een andere gaan vervangen. Er lopen daar immers ook enkele users rond die andere teams supporten dan oranje ;)
Dan ban je die toch voor een weekje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Orion84 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:13:
Dan gooit een mod met html-rechten een javascript door het topic om ze te vervangen door een oranje versie ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je de html bekijkt van een topic, zul je er al snel achter komen dat het niet zo simpel is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

moto-moi schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:30:
[...]

Als je de html bekijkt van een topic, zul je er al snel achter komen dat het niet zo simpel is.
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pompom.gif oranje kleuren is toch vrij simpel?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Maar er toch gewoon een permanente smiley van.
Als we kampioen worden is dat wel voor 4 jaar hé ! :o

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar dan zijn ook de cheerleadersmileys buiten het WK-forum oranje, dat lijkt me onwenselijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

anandus schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:36:
[...]
Maar dan zijn ook de cheerleadersmileys buiten het WK-forum oranje, dat lijkt me onwenselijk ;)
Nee hoor :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik kan het mis hebben hoor, maar met Kerstmis waren er toch ook aangepaste smileys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat heb je mis :)

Wel is toen de achtergrond van de posts aangepast met een kerstthema, iets wat in eerdere jaren ook al gebeurde. (Ook in oudere layouts.)

[ Voor 8% gewijzigd door Dirk op 08-07-2010 11:00 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is ook nog een optie, een oranje template (ik beloof dat ik hem 4 jaar laat staan als we winnen ;) )

[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 08-07-2010 11:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:02:
Dat is ook nog een optie, een oranje template (ik beloof dat ik hem 4 jaar laat staan als we winnen ;) )
Custom cssje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:30

crisp

Devver

Pixelated

De nicknames in Themaforum: WK 2010 zijn al oranje, persoonlijk vind ik dat wel genoeg versiering voor een simpel spelletje... :P

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 08-07-2010 11:18 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

crisp schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:18:
De nicknames in Themaforum: WK 2010 zijn al oranje, persoonlijk vind ik dat wel genoeg versiering voor een simpel spelletje... :P
Heretic! Blasphemer!

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1