[OSX] Widget/App voor weergeven batterijniveau van iPhone

Pagina: 1
Acties:

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025
Hi,

Ik ben opzoek naar een applicatie/widget die het batterijniveau van mijn iPhone laat zien. Dit lijkt me erg handig om zo in een oogopslag te zien. Ik kan het met een grondige Google actie alleen niet vinden.

Iemand die een applicatie/widget weet die dit doet?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bij algemene instellingen kun je gewoon aangeven dat je het aantal procenten wil zien of bedoel je zoiets niet?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-01 10:49

racoon

mooowwww

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb gewoon rechtsboven een batterij-icoontje staan.
Best handig, hoef je ook geen app op te starten! d:)b

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Tom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:24:
Ik heb gewoon rechtsboven een batterij-icoontje staan.
Best handig, hoef je ook geen app op te starten! d:)b
Dat dus, je kan er zelfs een percentage bij zetten als je wil, dus vind die applicaties maar nutteloos, maar ze verkopen als een trein? :?

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je grondig geGoogled hebt, ben ik wel benieuwd welke zoektermen je hebt gebruikt. Als je nl. in de App Store zoekt naar battery level, zijn er al 80 applicaties te vinden die aan je zoekopdracht voldoen. Aangezien dit redelijk eenvoudig zelf uit te zoeken is, gaat dit topic op slot.

Na overleg weer open. Het gaat hier om het weergeven van het batterijniveau van de iPhone in Mac OS X zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Daedalus op 08-07-2010 09:53 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• MoietyMe
Sorry als ik wat onduidelijk was. Had het niet voor niets in ASD gezet :P

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Dus je bedoelt dat ie dat weergeeft via BT ofzo :?

• MoietyMe
Bosmonster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:30:
Dus je bedoelt dat ie dat weergeeft via BT ofzo :?
Meer als hij gewoon in mijn dock staat. Situatieschets:

Ik zit achter mijn iMac met mijn iPhone in mijn dock. De iPhone is aan het opladen en ik wil weten hoe ver hij daar mee is voordat ik de deur uit ga.

En dat zie ik dan het liefste gewoon op mijn dashbord. Dat is namelijk één gesture op de MM. iTunes kan het ook laten zien (nogal klein) dus die informatie zou toch op te vragen moeten zijn binnen OS X.

[ Voor 10% gewijzigd door MoietyMe op 08-07-2010 11:06 ]

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zie je dat niet gewoon in iTunes?

Wat ik wel cool zou vinden is als het geluid van een beller over je Mac gaat. En dat je ook inkomende oproepen zou kunnen zien en sms-berichten via een 'Bezel'. :)

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• MoietyMe
THE_BASE schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:12:

Wat ik wel cool zou vinden is als het geluid van een beller over je Mac gaat. En dat je ook inkomende oproepen zou kunnen zien en sms-berichten via een 'Bezel'. :)
In iTunes kun je het wel zien, maar dat is nogal klein. Zou het graag wat groter/makkelijker zien.

offtopic:
Grapjes over ctrl + scroll mag je achterwegen laten ;)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
THE_BASE schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:12:

Je hebt toch de mogelijkheid om te connecten met diverse handsfree kits met scherm waarop zulke informatie wordt getoond, het zou dus mogelijk zijn om via BT en icm Growl zulke notificaties te kunnen tonen denk ik.

Misschien voelt een devver zich aangesproken om hiervan werk te maken ;)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• MoietyMe
Met http://mirasoftware.com/BPE2/ kun je in ieder geval telefoontjes maken en ontvangen via bluetooth.
Pagina: 1