Beestjes in mijn beeldscherm!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadsn0w
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2020
hoi tweakers,

ik kom vanmiddag thuis van het zwembad en zet de computer aan.
wat denk je?! er zitte 3 van die kleine **** beestjes in me beeldscherm en ze lopen.
ik denk wtf; ik zat te vegen over da beeldscherm en ze gingen niet weg en bleven lopen.
ik heb er dus perongeluk 2 kapot gedrukt :P maar nu zitten er dus 2 zwarte vlekken.
hoe krijg ik deze weg?

Gr. Gigap4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56

D4NG3R

kiwi

:)

Knuppel... Ik ga er vanuit dat deze dus achter het plastic beschermlaagje zaten? Gewoon je Monitor voorzichtig uit elkaar halen en dit laagje er af halen? En dan voorzichtig (MET EEN DROGE KATOENEN DOEK) schoonmaken?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:01
zoek eens op fruitvliegjes hier op tweakers ;)

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Je hebt last van het volgende Wikipedia: Thrips
Klote is dat.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffvdb
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zit er nog garantie op? Ik zou in dat geval eerst even contact opnemen voordat je de monitor open maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 21:06
En voor de volgende keer. Gewoon laten lopen en hopen dat ze aan de rand doodgaan waar je ze niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadsn0w
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2020
ja oke ik zal de volgende keer niet meer drukken :P maar ik heb vakantie dus zal wel keer voorzichtig beeld opensch0even, garantie heb ik tog niet meer. alleen ik denk dat ze acht op de pixels lopen als ik me vinger erop hou lijkt het alsof ze dieper zitten. toen ik ze dood drukte moest ik ook heeeeel hard drukken.

maja, gr Gigap4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:59

FeaR

In GoT we trust

Aangezien dit pc gerelateerd is past het beter in Videokaarten & Beeldschermen.

LCD > V&B

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-07 23:57
Heb het ook een keer bij een laptop meegemaakt. Beestje besloot om ergens in het midden van het scherm dood te gaan... Heb inderdaad heel voorzichtig het scherm uit elkaar gehaald, maar het is wel een rotklus waarbij je erg voorzichtig moet zijn. Het scherm zit vaak goed dicht geplakt, geschroefd en geklemd. En je sloopt gauw iets omdat het zo fragiel is.

Het scherm bestaat uit meerdere lagen, dus ze zullen ergens tussen twee lagen 'per ongeluk' zijn doodgedrukt :P

[ Voor 13% gewijzigd door Frank__B op 08-07-2010 12:47 ]

Pagina: 1