Toon posts:

Ervaringen GsmTopDeal.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraagje of iemand ervaring heeft met www.gsmtopdeal.nl?
Wat de levertijd ongeveer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/antwoorden.asp ?

Zoveelste GSM-stunter maar nu wel met een kantoorpand... Of dat daardoor beter/extra te vertrouwen is, dat moet je zelf zien.

/edit: qshops lijkt me wel een betrouwbare overkoepelende organisatie dus mogelijk biedt dat meer zekerheid dan een andere webshop.

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2010 18:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
gsmtopdeal.nl is een onderdeel van T-mobile.
Pas geleden probeerde ik mijn abonnement bij T-mobile op te zeggen omdat ik een beter
aanbod bij Vodafone gezien had . T-mobile zelf kwam toen met deze site aanzetten en sloot
zelf een verlenging af voor mij via hier.
Deze heb ik de volgende dag weer geannuleerd omdat de Vodafone deal toch
beter was. Annulering ging niet helemaal goed want kreeg enkele dagen later al een bezorgafspraak.
Komt er dus op neer dat het gewoon een goed te vertrouwen site is en redelijk snel.
Vooral de kortingen die 2 jaar lang gelden, net zoals bij directsales van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsmtopdeal.nl is een alternatief verkoopkanaal van T-Mobile (was eerst geloof ik van Orange). Naast gsmtopdeal.nl hebben ze ook nog miky.nl. Hartstikke betrouwbaar dus. Google anders een even op 'gsmtopdeal.nl ervaringen'. Daarnaast kan je op de website makkelijk zelf vinden wat de levertijd is. Onderaan de pagina staat 'antwoorden'. Als je daar op klikt krijg je de meest gestelde vragen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk waar je zo even je vraag kunt dumpen. We verwachten eigen initiatief en inzet, zie daarvoor Het algemeen beleid. Daarnaast worden ervaringen met winkels op de Frontpage gepost.

Dit topic is gesloten.