Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 20:03
Goed, na bijna drie jaar is het onvermijdelijke gebeurd: de kabel van mijn Q-Jays is gebroken en het is niet te repareren. Op zoek dus naar een vervanger:

Ik heb destijds al gekeken naar alle opties en kwam toen uit op de Jays, de verschillende Etymotic-smaken en Ultimate Ears. Zijn er inmiddels ook andere merken of custom-molds die betaalbaar zijn met vervangbare kabel (aangezien dat hetgeen is dat altijd kapot gaat) en supergeluid?

Even ter info, de q-jays hebben twee drivers per oor. Dat is wat mij betreft niet noodzakelijk als het geluid maar enigszins vergelijkbaar is. Ik heb voor die dingen toen 179 euro betaald, dus dat is een beetje de richtlijn...

Dank!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:06

DukeBox

loves wheat smoothies

De magische vraag hier op GoT: wat heb je zelf al gevonden en waarom voldeed dat niet aan je eisen ?
Alleen al het beantwoorden van die vraag scheelt een hoop werk voor mensen die willen antwoorden.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 20:03
Eigenlijk wil ik dus iets dat een vervangbare kabel heeft. Dat is heel weinig: Ultimate Ears Super.fi 5 pro bijvoorbeeld, maar die zijn weer vrijwel nergens te krijgen.

Ik kan wel het internet afzoeken naar wat er in de wereld te krijgen is, de realiteit is dat ik het meeste daarvan niet hier in NL kan kopen.

Waar ik misschien nog het meeste naar op zoek ben hier zijn tips van goede (echte) winkels in de randstad waar ze me kunnen adviseren en evt. (mits haalbaar qua prijs) molds kunnen aanmeten.