Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Als je wil overklokken zou ik een Abit nemen..heb je net iets meer mogelijkheden dan met de Asus, maar hij is iets minder stabiel.
zou je niet gewoon eens die p3b-f ter garantie aan bieden bij de leverancies?
Mycom is de leverancier.
Nee I say more?
Nee I say more?
Het is 6 maanden :((
Ben vorige week nog met me PC bij Mycom langs geweest.
En uiteraard (net als kiespijn bij de tandarts), had de pc daar absoluut geen problemen. Ze hebben hem een paar dagen op test laten staan, maar geen problemen gevonde.
Toeen heeft hij bij mij thuis ook een dag of 4 normaal gedraaid, maar sinds kort wil hij dus niet meer aan.
En aangezien Mycom niets kan vinden, en ik niet kan bewijzen dat me Mobo verrot is, kan ik dus niets ruilen ofzow...
DAMNED MYCOM
Ben vorige week nog met me PC bij Mycom langs geweest.
En uiteraard (net als kiespijn bij de tandarts), had de pc daar absoluut geen problemen. Ze hebben hem een paar dagen op test laten staan, maar geen problemen gevonde.
Toeen heeft hij bij mij thuis ook een dag of 4 normaal gedraaid, maar sinds kort wil hij dus niet meer aan.
En aangezien Mycom niets kan vinden, en ik niet kan bewijzen dat me Mobo verrot is, kan ik dus niets ruilen ofzow...
DAMNED MYCOM
Abit BE6-II...
geloof dat die alle specs heeft.
Heb hem zelf ook. Doet het perfect, tenzij je de bios gaat flashen....
Suc6,
Log
geloof dat die alle specs heeft.
Heb hem zelf ook. Doet het perfect, tenzij je de bios gaat flashen....
Suc6,
Log
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Ik heb zowel de Asus P3B-F en de Abit BE6-2 en als ik echt eerlijk ben is de Asus gewoon beter . Niet qua mogelijkheden maar verder wel .
Ik ben ook zeer tevreden met de p3b-f.
rockstable op 124 MHz.
Maar een Abit be6-2 of de bf6 (6pci, geen ata66) zijn een goede keuze.
Houd ook ff de Via pro133a mainboards in de gaten, kan handig zijn voor overklokken.
rockstable op 124 MHz.
Maar een Abit be6-2 of de bf6 (6pci, geen ata66) zijn een goede keuze.
Houd ook ff de Via pro133a mainboards in de gaten, kan handig zijn voor overklokken.
Leuke lamp, overigens !!
Pagina: 1