Heb vorig weekend me NEX3 binnen gekregen. Allemaal in orde maar het scherm sluit aan de rechter kant ingeklapt niet 100% aan, blijft een halve mm uitsteken. Niet zo heel erg zou je denken maar als je per ongeluk op dat hoekje drukt word het schermpje iets lichter door de druk. Dit is volgens mij dus minder goed. Hebben meerdere gebruikers met een NEX3 dat het scherm niet helemaal goed sluit?
Fotootje?
Klinkt alsof het niet mag. Zou het even in de winkel laten zien of je hem kan omruilen.
edit: binnengekregen klinkt als een internetbestelling. Word mailen/terugsturen dan.
Klinkt alsof het niet mag. Zou het even in de winkel laten zien of je hem kan omruilen.
edit: binnengekregen klinkt als een internetbestelling. Word mailen/terugsturen dan.
[ Voor 32% gewijzigd door jip_86 op 07-07-2010 16:55 ]
Lijkt me ook.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
ik was ermee langs de winkel geweest maar ergens vonden ze wel dat ik er een beetje mee overdreef en dat het bij meerdere voorkwam en dat lieten ze me ook zien. en het kwam bij een ander exemplaar aan de andere kant inderdaad ook voor. Maar toch geeft het me een echt slecht gevoel
Bij de plaatselijke mediamarkt was het probleem wel een stuk minder zichtbaar.
Bij de plaatselijke mediamarkt was het probleem wel een stuk minder zichtbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Sn0wblind op 07-07-2010 18:31 ]
Bel sony 's.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Heb besloten morgen ermee terug te gaan, toen ik 'm nog even goed bekeek zag ik dat aan de kant van de opening de behuizing van het schermpje naar buiten kromtrekt. als je een totaal zwart plaatje ziet op het scherm zie je op die plekken ook de backlight veel sterker dan aan de kant waar dat niet zo is. Is gewoon niet goed. Hopelijk kan ik 'm morgen inruilen want afgezien van dat is de camera werelds. Het menu is wat wennen voor dSLR achtige camera standaarden maar de prestaties zijn goed.
Pagina: 1