Toon posts:

E-mailadres prijsvraag werkt niet^H^H^H^H wel!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb nu twee keer geprobeerd een mailtje te sturen naar het emailadres genoemd in de prijsvraag, en twee keer krijg ik een mailtje terug. Mijn inschrijving lukt dus niet ;(

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<powershot@tweakers.net>
(reason: 451 Recipient is busy, please try again later.)

----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx1.tweakers.net.:
>>> RCPT To:<powershot@tweakers.net>
<<< 451 Recipient is busy, please try again later.
<powershot@tweakers.net>... Deferred: 451 Recipient is busy, please try again later.
... while talking to mx2.tweakers.net.:
>>> RCPT To:<powershot@tweakers.net>
<<< 451 Recipient is busy, please try again later.
<powershot@tweakers.net>... Deferred: 451 Recipient is busy, please try again later.
Message could not be delivered for 3 hours
Message will be deleted from queue

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Vanaf 11:25 vanochtend moet dat gewoon goed werken, dus zonder de timestamps, is dat voorlopig mijn gok..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 18:23

Matis

Rubber Rocket

Ik heb gisteren (Tue, 6 Jul 2010 17:05:43 +0200) mijn antwoord ingezonden; Ik kreeg om 5:10:30 vannacht de volgende reactie
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipients has been delayed.

powershot@tweakers.net

Moet ik mijn antwoord nogmaals zenden, of is mijn mailtje wel goed binnen gekomen? Volgens de mail zelf is dit niet nodig, maar met jouw reactie leek er toch wel het een en ander mis te zijn met de mailserver.

[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 07-07-2010 16:06 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Matis schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:05:
Moet ik mijn antwoord nogmaals zenden, of is mijn mailtje wel goed binnen gekomen? Volgens de mail zelf is dit niet nodig, maar met jouw reactie leek er toch wel het een en ander mis te zijn met de mailserver.
Die mail is binnen. Er was weinig mis met de mailserver, alleen waren we vergeten het adres te whitelisten, en dus sprong de spamfilter in een iets te defensieve houding.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan ga ik er van uit dat de mijne alsnog is binnengekomen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Er staat ook vrij duidelijk:
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Ik ben helemaal geen stagiair

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:40
Uit de prijsvraag:
Je kunt je antwoord tot en met 12 juli insturen. Inzendingen na die datum doen niet mee aan de trekking. Vermeld in het mailtje het goede antwoord, je volledige naam en je volledige adres. Als er gegevens ontbreken of als je meer dan eens inzendt, word je uitgesloten van deelname.
Ouch... TS had twee keer geprobeerd te mailen. Misschien dat 'tweakers.net' voor dit soort problemen wat milder is dan meteen diskwalificeren?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:45

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In de foutmelding van de TS staat duidelijk dat het verzenden mislukt is, dan kun je gerust opnieuw versturen ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:09
Dirk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:23:
In de foutmelding van de TS staat duidelijk dat het verzenden mislukt is, dan kun je gerust opnieuw versturen ;)
Er staat meerdere keren verzenden he, niet meerdere keren aankomen. Aka TS zit 'technisch' gezien nog steeds in de fout ;)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Red Nalie schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:50:
[...]

Er staat meerdere keren verzenden he, niet meerdere keren aankomen. Aka TS zit 'technisch' gezien nog steeds in de fout ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:58:
Message will be deleted from queue
Dat valt dus wel mee - zie de update :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 09-07-2010 09:58 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1