Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Beste Tweakers,

Ik heb een Samsung Lcd Televisie LE40B550 aangeschaft een paar weken terug. De laatste tijd doet deze aardig raar wat aanzetten betreft. Als hij een tijdje standby heeft gestaan krijg ik hem niet op de normale manieren meer aan (met de afstandsbediening / de touchknop op het toestel zelf).

Het rode lampje knippert, maar ik kan in de manual geen indicatie vinden van wat dit zou moeten betekenen.

De enige manier om hem aan te zetten is de powerkabel los te koppelen en weer vast koppelen. Dan kan de TV weer gewoon aan..

Iemand ervaringen / suggesties?

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Heb je er usb-sticks e.d. in zitten?

Knipperend standby lampje is meestal dat hij aan het opstarten is, tenminste dat is mijn ervaring met de 660 serie.

Ik kan alleen dit terug vinden via een snelle google, geen antwoord:
http://www.helpmij.nl/for...Samsung-le40b550-Probleem

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
Nee alleen HDMI kabels.. maar dat zou toch moeten kunnen zou je zeggen. (PC, PS3 en decoder)

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 07:08

TdV

Ik denk dat je voeding stuk is, ik heb dezelfde tv die dit meteen na aankoop deed. Ik heb hem omgeruild bij de winkel en de nieuwe doet het nu al een half jaar prima. Er zitten blijkbaar slechte condensatoren in de voeding die veelvuldig falen las ik ergens op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:21

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Staat de TV wel op de goede input?

Wij hebben de LE37B650 welke inschakelt op de laatst gebruikte input, en als dat bijvoorbeeld de Media Center was (welke op dat moment dan weer uitstaat) blijft het beeld ook zwart met een knipperende rode led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
@tdv, als dat zo is moet samsung toch maar eens een goede fundementele revisie gaan doen wat betreft voedingen, alle samsung equipment die ik heb gehad hebben voedingsproblemen gehad..

@bastiaan, kan de input niet wijzigen als ie niet goed aangaat vrees ik, ook als ik een gewoon kanaal probeer (1-9) gebeurt er niets.. Maar ik weet ook niet goed of ie nu aan of uit staat, want dat lampje knippert niet altijd.. Zou wel raar zijn, zou betekenen dat je voor je je TV uitzet eerst een andere zender moet kiezen ofzo..

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:21

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dr_Dirk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:08:
[...] want dat lampje knippert niet altijd...
Ah; in dat geval vrees ik ook helaas dat er in de apparatuur iets niet in de haak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
zucht, op naar de garantie van samsung dan maar....

thanks voor de replies! _/-\o_

Curiousity is a bitch

Pagina: 1