Ik heb sinds 2 dagen de HD uit mijn oude pc (5 jaar oude 250GB Seagate) overgezet in mijn nieuwe pc maar ik zie nu dat de temperatuur van de oude schijf wel aardig hoog is. Namelijk 44 graden dat is tegen over mijn andere HD vrij hoog die is maar 29c. De case koeling is trouwens prima in orde.
Ik vraag me nu af of dit kwaad kan en of het verstandig is hem er in te houden. Ik heb namelijk geen ruimte te kort op mijn huidige HD maar puur omdat die anders weggooit zou worden overgezet. Wat is wijsheid? Er toch in laten omdat het geen kwaad kan of toch maar er uit. Ik ben er niet zo heel erg wijs mee
Ik heb de temp nooit bij de andere pc gemeten dus ik weet ook niet wat hij standaard is, En of het dus kwaad kan. Maar omdat er nogal een verschil zit in de idle temp met de andere vroeg ik me dat toch een beetje af.
Temperaturen:

Tips alvast bedankt.
Ik vraag me nu af of dit kwaad kan en of het verstandig is hem er in te houden. Ik heb namelijk geen ruimte te kort op mijn huidige HD maar puur omdat die anders weggooit zou worden overgezet. Wat is wijsheid? Er toch in laten omdat het geen kwaad kan of toch maar er uit. Ik ben er niet zo heel erg wijs mee
Temperaturen:

Tips alvast bedankt.