[Vodafone] Klapperend netwerk sinds 6-7-2010

Pagina: 1
Acties:
  • 825 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Sinds gister (6-7) rond een uurtje of 16-17, heb ik last van een klapperend netwerk met Vodafone (regio Alkmaar). Eerst was de hele dekking weg, geen telefoon,internet, sms mogelijk. Daarna was het sporadisch dat ik er een telefoontje doorheen kreeg of dat ik een sms ontving. Vandaag leek het goed te gaan maar ook nu merk ik dat ik smsjes met een half uur vertraging ontvang, mijn telefoon regelmatig niet synchroniseert via de data verbinding en dat ik telefonisch onbereikbaar ben. Een collega heeft hetzelfde probleem. Bekend probleem en meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Laatst online: 01-10 15:55
Ik had hier gister ook last van. Ik stond op het museumplein. Ik werd gebeld door een vriend, ik wilde opnemen maar kreeg geen verbinding. Ik heb nog 4 keer geprobeerd om terug te bellen wat niet lukte. Ik kreeg ook geen dataverbinding. Maar toen ik om 11 uur in de tram stond deed hij het weer perfect. Heel raar, want een andere vriend van me met Vodafone kon de hele avond bellen. Vandaag heb ik nog geen last gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Inmiddels eindelijk weer stabiel bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Komt door het voetbal. Ik kon er gisteravond ook de hele avond geen gebruik van maken. Vanmiddag toen ik hier wilde reageren hield de boel er ook opeens mee op (ook omg. Alkmaar).

Even volhouden tot Duitsland verslagen is ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 08:37
Nog meer mensen die problemen ondervinden met het mobiel internet in de omgeving van Amersfoort. Sinds 11.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:20
Ik heb sinds gisteren geen data-verbinding meer in de omgeving van Nuth. Tot op heden nog altijd geen data-verbinding kunnen opzetten.

Edit: Bij mij is de verbinding zojuist hersteld..

[ Voor 18% gewijzigd door Xilion op 08-07-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Hier @ Hengelo (OV) ook de nodige probleempjes, steeds verlies van de dataverbinding. Gisteravond ook last van gehad.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Hier in Amsterdam heb ik sinds gisterenavond ook al geen mobiel internet. De rest werkt wel gewoon prima, alleen internet niet. Dacht al dat het aan mijn telefoon lag, maar blijkbaar dus niet.

Zag ook dit nog, maar om nou een hele dag geen internet te hebben...
http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalman-X
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik ontvang sinds vanochtend 9 uur 15 geen pushmail meer op mijn Nokia E71. Internet lukt wel (dus ga ik maar naar Gmail via mijn browser). Ik zit in de omgeving Delft. Het synchroniseren loopt steeds stuk.

Update: om 22.55 hoorde ik weer het vertrouwde geluid van binnenkomende mail. Deze storing heeft erg lang genomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Globalman-X op 08-07-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Bij mij werkt ie nog steeds niet...

EDIT: Net even Klantenservice gebeld en de storing in de regio Amsterdam is bekend en ze zijn er mee bezig. Uiteraard konden ze niet vertellen wanneer ie verholopen zou zijn :|

[ Voor 72% gewijzigd door Anheuer op 09-07-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Hier is ondertussen alles weer naar behoren.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:20
Hier vandaag weer dezelfde probleem, geen dataverbinding.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Mijn netwerk klapt er net uit... volledig (Leiden)

en weer terug na 10m :x

[ Voor 21% gewijzigd door UltimateB op 12-07-2010 16:43 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkX
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-11-2024
Hier (Voorburg) ligt het netwerk er ook uit geen kan niet bellen, smsen en internetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voor een nieuwe storing mag een nieuw topic worden gemaakt, dit topic gaat daarom op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.