Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office Academic Professional waar aan te schaffen

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
Voor een pc van een klant van mij wil ik Office 2010 Academic Professional aanschaffen. Het voordeel van deze versie is dat hier Outlook ook in is opgenomen. In de Office 2010 Home en Student is deze niet opgenomen. De Home en Business kost 183 euro. Helaas kom ik nog geen webshops tegen die deze in hun assortiment hebben.

Hier is meer te vinden over de Acadamic versie:
http://office.microsoft.com/nl-nl/buy/redir/HA101807696.aspx

Iemand een idee waar deze zijn aan te schaffen?

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Academic is toch alleen voor medewerkers/studenten op universiteiten ? In welk geval je dit soort zaken waarschijnlijk bij surfspot ofzo kan halen.

• Binnetie
De pc komt op een school te staan en zal ons eigendom zijn. De mdewerker die ermee zal gaan werken is student en doet een BBL opleiding. Ik kan dan niet bij Surfspot bestellen denk ik.

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik weet niet precies wie er wel en niet bij Surfspot kan bestellen. Dat zou je even na moeten kijken. Misschien dat de medewerder/klant/student het wel kan bestellen. Anders zul je toch echt naar een duurdere variant van Office moeten kijken ben ik bang.

Maar waarom komt de PC op een school te staan, maar blijft wel jouw eigendom? Want als de PC eigendom van school is lijkt t me dat school wel ergens een Volume Licensed Office (mss geen 2010) heeft liggen.

offtopic:
Nou heb ik eigenlijk nooit Outlook gebruikt, en gebruik al minstens 7 jaar lang niks meer van Microsoft Office, maar wat is nou het grote voordeel van Outlook boven iets als Thunderbird of Evolution ?

• Binnetie
De medewerker wordt door ons daar geplaatst voor werkzaamheden. Ze heeft een eigen kantoortje en contractueel leveren wij alle benodigheden. De school hoeft niet naar ons om te kijken zeg maar. Outlook is omdat zij hiermee overweg kan en als ik iets anders installeer ik meestal een hoop vragen krijg en er veel tijd in moet steken om dingen uit te leggen. Het meeste kan ik remote doen (pc komt aan de andere kant in het land te staan) maar toch zal ik ook telefonisch moeten uitleggen.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:18
Binnetie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:03:
De medewerker wordt door ons daar geplaatst voor werkzaamheden. Ze heeft een eigen kantoortje en contractueel leveren wij alle benodigheden. De school hoeft niet naar ons om te kijken zeg maar. Outlook is omdat zij hiermee overweg kan en als ik iets anders installeer ik meestal een hoop vragen krijg en er veel tijd in moet steken om dingen uit te leggen. Het meeste kan ik remote doen (pc komt aan de andere kant in het land te staan) maar toch zal ik ook telefonisch moeten uitleggen.
Dan is het niet Academic en zal je gewoon een retail moeten aankopen. Academic is voor medewerkers en studenten, aangezien ze geen van beide is, zal er een gewone versie moeten aangekocht worden

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Binnetie
Ze doet naast het werken een opleiding en gaat 1x per week naar school. Zij is ook de enige die de pc gaat gebruiken. Of maakt dat geen verschil?

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 12:32 ]

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 11:19
Bij surfspot kun je bestellen dmv in te loggen met het studentennummer en bijgekoppelde wachtwoord van de desbetreffende opleiding (das hetzelfde als je mailaccount vaak). Zo'n beetje beetje bij alle grote opleidingen (hogescholen/universiteiten) kun je op deze manier inloggen en software bestellen. Ik zou haar proberen te laten inloggen, kijken of ze een account heeft voor haar opleiding en hiermee proberen in teloggen en te bestellen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als studente kan ze het vast best wel kopen, voor een prikkie. Maar dat betekent nog niet dat Binnetie's bedrijf die licentie dan mag gebruiken en daar hebben we het over.
Binnetie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:32:
Ze doet naast het werken een opleiding en gaat 1x per week naar school. Zij is ook de enige die de pc gaat gebruiken. Of maakt dat geen verschil?
Bij mijn weten (lees anders zelf even de licentie) is de academic licentie niet voor commerciele doeleinden. Dus leuk dat ze 1 dag in de week naar school gaat, dan mag ze die licentie ook alleen die ene dag (voor school) gebruiken en niet de volgende dag op/voor het werk. Hoe dan ook neem ik aan dat je alle licenties hebt meegenomen in je offerte voordat je aangaf die licenties zelf te betalen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1