[vista] programma om brongegevens te versturen in template.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een programma wat bepaalde input gegevens samenperst tot een document (brief) en deze dan automatisch emailt naar opgegeven emailadressen.

Ik kom al snel uit op een soort van mass mailer of newsletter mailer zoals sendblaster maar dat is toch eigenlijk bedoeld voor hele grote hoeveelheden maar ik ga er van uit dat er ander programma voor zoiets is.

aantal kanttekeningen
- moet kunnen zoeken naar verstuurde emails (in details)
- de info moet in een eigengemaakt template passen (dus moet templates ondersteunen)
- ik heb geen beschikking over een serveromgeving of domein dus oplossing moet software zijn en geen webform o.i.d
- templates vanuit outlook is ook geen goede oplossing gebleken.

Ik hoop dat iemand een idee in de goede richting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Word Mailmerge met een database/spreadsheet backend lijkt me een redelijk voor de hand liggende eerlijk gezegd.
Maar wat bedoel je met
- moet kunnen zoeken naar verstuurde emails (in details)
?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:37:
Word Mailmerge met een database/spreadsheet backend lijkt me een redelijk voor de hand liggende eerlijk gezegd.
Maar wat bedoel je met
[...]
?
op alle verstuurde berichten wil ik een zoekfunctie hebben.

Ik stuur per dag tientallen brieven naar verschillende ontvangers , deel van de inhoud van deze brief is hetzelfde
maar er zitten altijd unieke brongegevens in elke afzonderlijke brief.
Daarom gaan mass mailers niet echt op voor mij aangezien dat steeds hetzelfde mailen naar een grote groep ontvangers.