Ik zie hier vaak vragen voorbij schieten over cpu coolers. Misschien is het handig om een lijstje van verkoopadressen en kosten te maken van bijvoorbeeld Alpha en orb coolers ???
Verwijderd
Verander eens ipv. je FSB je Multiplyer..dan zal je systeem wel stabiel lopen.
Als je niet weet hoe het moet.
In de meeste nieuwere versie bios'en staat de optie om je multiplyer te verhogen.
Als die er niet staat, ga je eens in de manual duiken van je mb..om te kijken of je jumpers kan verzetten..
ik ben ff vergeten om wat voor cpu het ging maar als het een amd is is het weer een heel ander verhaal en raad ik je aan de C'T te kopen.
Als je niet weet hoe het moet.
In de meeste nieuwere versie bios'en staat de optie om je multiplyer te verhogen.
Als die er niet staat, ga je eens in de manual duiken van je mb..om te kijken of je jumpers kan verzetten..
ik ben ff vergeten om wat voor cpu het ging maar als het een amd is is het weer een heel ander verhaal en raad ik je aan de C'T te kopen.
idd!!......waar gaat die over ???Op zondag 11 maart 2001 15:07 schreef CRACKIE het volgende:
nouja uhm
ik ben hier nog ff nieuw..
kijk maar over deze 2 posts heen.
danku
hij vraagt toch nix ?
die zijn er vast wel genoeg !! check eens van al die review-sitesOp zondag 11 maart 2001 14:33 schreef Da Joker het volgende:
Ik zie hier vaak vragen voorbij schieten over cpu coolers. Misschien is het handig om een lijstje van verkoopadressen en kosten te maken van bijvoorbeeld Alpha en orb coolers ???
Verwijderd
Nou leef je uit, de Tweakers Net Pricewatch voor overclocking resources, met reviews per artikel. http://tweakers.net/pricewatch/cat/19
*SNOTTER*
*SNOTTER*
Pagina: 1