Is het mogelijk om de spraakherkenning te gebruiken in het Engels dan wel aangezien ik heb gelezen dat het in het Nederlands niet kan. Is er een mogelijkheid om de spraakherkenning in het Engels te gaan gebruiken?
Bedankt!
Bedankt!
[ Voor 33% gewijzigd door kKaltUu op 07-07-2010 01:13 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Mensen met een visuele handicap, mensen die een beperkte motoriek in hun handen hebben etc... je kan het als ergotherapeutisch hulpmiddel aanschrijven.D4NG3R NL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 04:28:
Spraakherkenning lijkt mij een interessante optie, maar mijn vraag is. wat kun je hier nou precies mee? Ja, spraak herkennen. Maar wat heb je eraan?
[ Voor 31% gewijzigd door kKaltUu op 08-07-2010 08:50 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Nou het is erg leuk. Heb zelf in Vista er al een beetje mee geëxperimenteerd en ik kon toen WoW spelen met mijn stem. Werkte best goed. Kan misschien ook leuk zijn voor je HTPC.D4NG3R NL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 04:28:
Spraakherkenning lijkt mij een interessante optie, maar mijn vraag is. wat kun je hier nou precies mee? Ja, spraak herkennen. Maar wat heb je eraan?
Computer says no
en met stemmen een tv besturen. tot dat iemand uit een film commando's gaat gevenMeekoh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:52:
[...]
Nou het is erg leuk. Heb zelf in Vista er al een beetje mee geëxperimenteerd en ik kon toen WoW spelen met mijn stem. Werkte best goed. Kan misschien ook leuk zijn voor je HTPC.
[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 09-07-2010 13:38 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Goed punt, maar kun je dan dingen als "Play" zeggen om iets af te spelen?Meekoh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:52:
[...]
Nou het is erg leuk. Heb zelf in Vista er al een beetje mee geëxperimenteerd en ik kon toen WoW spelen met mijn stem. Werkte best goed. Kan misschien ook leuk zijn voor je HTPC.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Mijn ervaring met spraakherkenning is dat je inderdaad iets van 'Start' 'Media Player' 'Play' zegt. Een film uitkiezen met de stem lijkt mij weer wat moeilijker, maar wellicht dat je in Media Center gewoon 'Next' kunt roepen.D4NG3R NL schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 01:59:
[...]
Goed punt, maar kun je dan dingen als "Play" zeggen om iets af te spelen?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq