Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek hoe ik een mp3 als berichten toon kan instellen als beltoon en dergelijke dat is mij gelukt maar als bericht toon nog niet kan iemand mij helpen
heb al aant zien geweest vind zelfs de orginele sms tonen niet terug anders kon ik een mp3 daabij bij zetten en dan werkte da maar ik vind het niet
met dank

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:35
Gebruik alsjeblieft wat meer interpunctie in je posts, want dit leest nergens naar en getuigt van grote luiheid.
Verder kun je dit instellen bij messages> settings> notification sound.

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Wat wil je nou precies, en over welke telefoon gaat het?

Verwijderd

Je moet even wat meer informatie geven over welke telefoon je hebt.
En doe alsjeblieft wat aan je zinsopbouw en interpunctie 8)7

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:07
Gezien zijn andere posts in het Samsung i9000 topic, denk ik dat hij 'nieuw topic' heeft aangeklikt in plaats van 'plaats reactie' :P. Zodoende dit topic (denk ik).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Verwijderd

"[...] op elk android toestel kun je eigen tonen in het berichttoon selecteren menutje krijgen. Dit doe je door op je SDcard een map aan te maken /Media/Audio/notifications/*hier je notificatie tunes*"

GoldenSample in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 2]"

Edit: Ik zag inderdaad ook later wat voor telefoon hij had O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 00:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:40:
"[...] op elk android toestel kun je eigen tonen in het berichttoon selecteren menutje krijgen. Dit doe je door op je SDcard een map aan te maken /Media/Audio/notifications/*hier je notificatie tunes*"

GoldenSample in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 2]"

Edit: Ik zag inderdaad ook later wat voor telefoon hij had O-)
bedank voor de reacties sorry voor de verkeerd of slechte info ben hier nog niet zo thuis daar mee ja het is de samsung galaxy s ga is proberen ze of het lukt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:47:
[...]

bedank voor de reacties sorry voor de verkeerd of slechte info ben hier nog niet zo thuis daar mee ja het is de samsung galaxy s ga is proberen ze of het lukt
bedoelen jullie deze naam aan de map geven /Media/Audio/notifications/*hier je notificatie tunes*"

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Koppel je telefoon aan je pc als 'massa opslag' zodat je op je sdkaartje en je interne geheugen kan kijken (als je dit hebt).
maak op 1 van beide een map: Media aan
maak in die map een map Audio aan.
Maak daarin weer een map Notifications
en plak in deze map je gewenste geluidsbestandje

welke formaten ondersteund worden weet ik niet maar ik gok op dezelfde als de mp3 speler van je toestel ook doet

verder de volgende keer gewoon _zoeken_

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 07-07-2010 23:59 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er gaan hier een aantal dingen fout.

1. Op GoT verwachten we inzet in je topicstart. Er is hier niet te zien dat je zelf al je best hebt gedaan om het antwoord te vinden.
2. Je geeft veel te weinig informatie, zo staat er niet eens in de topicstart welke telefoon je gebruikt.
3. We verwachten dat je hier enigszins fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. Je posts zijn erg moeilijk te lezen, en dat nodigt niet echt uit tot reageren.

Dit topic gaat dus dicht. Ik zou je willen vragen om even Het algemeen beleid door te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.