Wat in te bouwen in een macbook bro

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik ben van plan om een macbook pro 13 inch te kopen, alleen heb ik nog een vraag: zou ik harde schijven, extern geheugen, processor, ventilatie enzz. zelf kunnen vervangen, moet je dat bij een mac winkel doen of kan het helemaal niet(of bepaalde dingen niet)? Ik zou dit zelf kunnen en zal mij dit veel geld schelen.

Dank

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Dat kan je zelf.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Iets uitgebreier:
- harddisk, geen probleem, qua ssd is het nog een beetje opletten geloof ik
- geheugen, hier is de macbook pro een beetje kieskeurig, niet alles werkt er even lekker mee
- ventilatie, nope

Eigenlijk dus de standaard zaken die je bij elke laptop kan vervangen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Bij een macbook(dan heb ik het over de unibody's) kan je eenvoudig bij meer onderdelen dan een standaard laptop. Een fan, heatsink of printplaat verwijderen gaat kinderlijk eenvoudig terwijl dit bij een asus bijvoorbeeld een semi-hel is.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is sinds de Unibody modellen heel makkelijk om de onderkant eraf te schroeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een MacBook Pro is inderdaad net als elke andere laptop. Voor alles wat binnen de garantie is te vervangen kun je vinden in de handleiding. Voor al het andere kun je kijken bij bijvoorbeeld iFixit. Afhankelijk van hoe handig je bent en hoeveel je om de garantie geeft kun je heel veel, of heel weinig vervangen. In ieder geval: dit is informatie die je redelijk eenvoudig zelf had kunnen vinden. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.