Ik bezig al jaar en dag een telemeter (ISP Monitor) op mijn desktop om mijn verbruik in het oog te houden. Deze maand zou ik op de 15e extra volume krijgen (35GB word 80GB). Nu viel het me op dat die telemeter al een tijdje niet correct werkte en keek ik even online op de website van telenet zelf;
Die geeft aan dat ik al 27.941 Mb van de 81.920 Mb (jawel kleine b) heb verbruikt. Dat leek me vreemd aangezien we nog niet 15 juli en mijn meter nog maar 3 dagen geleden is gereset en hoewel ik de afgelopen dagen wat heb gedownload moet ik toch mijn best doen als ik 5GB op een dag wil verbruiken, laat dus staan 30GB op 3 dagen.
Mijn router geeft dan ook een andere waarde weer: 3980MB voor de laatste 3 dagen.
Is dit uniek aan mijn meter of hebben hier nog andere tweakers last van?
Edit: overigens sta ik niet te springen om te bellen naar telenet, op een draaiboek na krijge je weinig echte support.
Die geeft aan dat ik al 27.941 Mb van de 81.920 Mb (jawel kleine b) heb verbruikt. Dat leek me vreemd aangezien we nog niet 15 juli en mijn meter nog maar 3 dagen geleden is gereset en hoewel ik de afgelopen dagen wat heb gedownload moet ik toch mijn best doen als ik 5GB op een dag wil verbruiken, laat dus staan 30GB op 3 dagen.
Mijn router geeft dan ook een andere waarde weer: 3980MB voor de laatste 3 dagen.
Is dit uniek aan mijn meter of hebben hier nog andere tweakers last van?
Edit: overigens sta ik niet te springen om te bellen naar telenet, op een draaiboek na krijge je weinig echte support.
[ Voor 7% gewijzigd door IStealYourGun op 06-07-2010 23:18 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat