Toon posts:

Sig van Admin Tom

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het zeg mensen maar ik stoor me behoorlijk aan de racistische sig van Tom. Ook al is hij geplaatst door een domme kortzichtige Cabaratier. Het geeft niet meteen het recht op 'goedkeuring' van inhoud. Veel mensen zullen straks reageren met stel je niet zo aan of het is helemaal niet racistisch...ik werk op een anti racisme bureau en ik kan zeggen op basis van 5 jaar ervaring met het behandelen van dit soort vraagstukken dat dit zeker onder racisme kan vallen. Een aangifte zou serieus behandeld worden. Tevens komt er nog bij dat Tom een Admin is..hij zou dus op z'n minst het goede voorbeeld moeten geven en elke schijn van racisme uberhaupt uitbannen. Ook al kan er over deze sig getwist worden een Admin zou onbesproken gedrag moeten vertonen. Ik vraag u derhalve de sig te laten verwijderen...bedankt..

PS ik zie in de search dat Tom al eens meerdere malen op zijn racistisch overkomen is gewezen...helaas....

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

T'is niet mijn uitspraak, die cabaratier was trouwens pas nog op Nederland 1/2/3 geweest. Maarja je zult dit wel posten vanwege die waarschuwing die ik je net gaf. Dat ik admin ben staat hier trouwens helemaal los van.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik zat trouwens al op zo'n reactie te wachten :D

Verwijderd

Topicstarter
Welke waarschuwing en zou je als je hem aanwijst aub goed willen onderbouwen? Ik zou niet weten waarom ik een waarschuwing zou moeten krijgen....

UITERST vreemde wijze van jezelf verdedigen...

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Er is een verschil tussen humor en racisme. Dat jij over geen greintje humor beschikt kunnen wij niks aan doen. Nouja, misschien na je zoveelste waarschuwing. Ik raad je aan te stoppen met je actie om elk minpuntje van elke admin te onderzoeken en in te wrijven.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

...ik werk op een anti racisme bureau
Lekker boeiend. Dan moet je Theo Maassen maar aanpakken. Als hij dat mag zeggen zal Tom dat ook als Sig mogen gebruiken.

Wordt wel erg vaak in de verkeerde hoek gekeken bij problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Het feit dat je Admin bent heeft juist geleid tot deze post...vreemde manier van redeneren heb jij. Het staat hier los van :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je niet zo kortzichtig zou zijn zou je weten dat Theo Maassen een cabaretier is en dat 99% van wat hij zegt als grapje bedoeld is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier kortzichtig, Jij en Rick zijn dat naar mijn idee eerder. Dus jullie zeggen zolang iets een grapje is of onder humor valt kan het niet als racistisch worden aangemerkt....Doe even normaal man..!

Verwijderd

En Theo Maassen lacht zich weer rot dat mensen zich druk gaan maken over dingen die hij heeft gezegd maar niet serieus meent...

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 11 maart 2001 14:39 schreef Ross het volgende:
Ik ben hier kortzichtig, Jij en Rick zijn dat naar mijn idee eerder. Dus jullie zeggen zolang iets een grapje is of onder humor valt kan het niet als racistisch worden aangemerkt....Doe even normaal man..!
Ga deze lui ook maar even aanklagen, en je buurman die moppen verteld en alle andere sites waar moppen opstaan over buitenlanders:

http://www.moppen.net/belgen.html

Succes.

• Tom
  • Niet online

Tom

Misschien staat er volgende week wel in de krant "Jongen aangeklaagt door Anti Racisme Bureau wegens het plaatsen van een uitspraak op internet van een bekende cabaratier." :D

Verwijderd

Topicstarter
Dus omdat veel mensen racistische moppen vertellen is het goed....o o o Tom

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 11 maart 2001 14:44 schreef Ross het volgende:
Dus omdat veel mensen racistische moppen vertellen is het goed....o o o Tom
Hhahahahahhah iemand die zich druk gaat maken over moppen :D :D :D

Verwijderd

Topicstarter
er staan RACISTISCHE moppen...shit discussie houd voor mij op ...jij bent niet te slim...merk ik ..

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Genoeg. Laatste waarschuwing Ross, doe normaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.