Sorry dat ik het zeg mensen maar ik stoor me behoorlijk aan de racistische sig van Tom. Ook al is hij geplaatst door een domme kortzichtige Cabaratier. Het geeft niet meteen het recht op 'goedkeuring' van inhoud. Veel mensen zullen straks reageren met stel je niet zo aan of het is helemaal niet racistisch...ik werk op een anti racisme bureau en ik kan zeggen op basis van 5 jaar ervaring met het behandelen van dit soort vraagstukken dat dit zeker onder racisme kan vallen. Een aangifte zou serieus behandeld worden. Tevens komt er nog bij dat Tom een Admin is..hij zou dus op z'n minst het goede voorbeeld moeten geven en elke schijn van racisme uberhaupt uitbannen. Ook al kan er over deze sig getwist worden een Admin zou onbesproken gedrag moeten vertonen. Ik vraag u derhalve de sig te laten verwijderen...bedankt..
PS ik zie in de search dat Tom al eens meerdere malen op zijn racistisch overkomen is gewezen...helaas....
PS ik zie in de search dat Tom al eens meerdere malen op zijn racistisch overkomen is gewezen...helaas....