Mp3 converter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 15:16
Ik ben opzoek naar een mp3-mp3 converter. Dit omdat ik min 320/256Kb/sec mp3's naar 128wil zetten voor mijn telefoon. K heb nogal een muziekcollectie (25GB) en dit wil ik meenemen op vakantie maar ik heb maar 1 16GB kaartje beschikbaar. De meeste van deze files zijn 320Kb/s dus is er een goede converter waarmee ik hem kan converteren naar 128Kb.

Het mag een betaalde zijn als het maar niet te duur is. Dus onder de 30 euro.

*edit: Het liefst 1tje die gewoon de orginele naam voor de mp3's aanhoudt en niet alle files in 1 zet of ze allemaal file1-file2 enz noemt.

[ Voor 14% gewijzigd door tweakG5 op 06-07-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
google ?

Dat kan ook wat behulpzamer hoor. :/

[ Voor 75% gewijzigd door pasta op 07-07-2010 02:18 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Laatst online: 01-08 16:28
voor die 30euro kun je ook een tweede geheugen kaart kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

foobar of all2lame (frontend) icm lame.exe en dan output naar andere map aangezien je dezelfde naam wilt behouden.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Welke heb je zelf al gevonden?
Ik gebruik zelf overigens dbPowerAmp, maar ik neem aan dat die al op je lijstje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Dit kun je zo'n beetje in iedere mediaspeler...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Laatst online: 17-09 15:16
Trommelrem schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 22:36:
Welke heb je zelf al gevonden?
Ik gebruik zelf overigens dbPowerAmp, maar ik neem aan dat die al op je lijstje staat.
jep dbpoweramp heb ik ook gevonden maar ik zoek echt een programma die mp3-mp3 doet. En over dat nog een 16GB kaatje kopen heb ik natuurlijk niet zoveel aan want het liefst wil ik gewoon al mijn muziek op mijn kaartje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
tweakG5 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:38:
[...]

jep dbpoweramp heb ik ook gevonden maar ik zoek echt een programma die mp3-mp3 doet. En over dat nog een 16GB kaatje kopen heb ik natuurlijk niet zoveel aan want het liefst wil ik gewoon al mijn muziek op mijn kaartje hebben.
En waarom precies valt dbpoweramp dan af? :/
Voor de functies die je wilt gebruiken i.e. een simpele recoder is het waanzinnig uitgebreid(er) in opties, maar het doet toch echt wel mp3-mp3 :).
ID tags bewaren of aanpassen, DSP effects bewerken, album art bewaren, batch converten (hele mappen volgens bepaalde parameters) en tegelijk replay gain berekenen kan toch echt wel in 1 keer.

Qua convertie programma's denk ik dat er weinig alternatieven meer uitblinken. Ja, het kan zo'n ~25 codecs aan, en daar zitten wonderbaarlijk ook 3 mp3's tussen ( Fraunhofer, Elix en Lame). Prijs valt ook perfect in je budget.

Dat of foobar.
Pagina: 1