Weergeven ads vergt meer energie

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Gebruiker freakingme slaat de spijker op zijn kop:
Waarom wordt opera niet genoemd in het artikel (behalve dat het gebruikt is bij het testen)? Volgens de meetgegevens gebruikt die het minst stroom, wat - hoewel het wellicht voor de hand ligt - het toch waard is dit te benoemen?
Opera gaat het meest zuinig om met stroom van ads, maar dat wordt niet genoemd in de titel en slechts eenmaal in het eind van de 5e paragraaf!

Is dat niet een beetje vreemd? :).

Verder grappig artikel :).

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Zie kolom 1 van het plaatje: Opera is getest om een andere computer....

Vrij stom onderzoek wanneer je zoveel computers mixed... en valt daardoor vrijwel niets te vergelijken. Maarja, dat er uberhaupt niet verder is gekeken naar de invloed van verschillende typen ads, zegt ook al genoeg....

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-02 09:15
Het lijkt me dat je de resultaten van een slecht onderzoek niet hoort te publiceren. In ieder geval niet zonder een sidenote dat het onderzoek slecht is uitgevoerd, danwel door eerst zelf de metingen te herhalen (op een juiste manier).

Maar wellicht dat anderen hier anders over denken? :D

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
AHBdV: ah, ja dan schiet dat niet echt op. Dit had ik zo snel niet gezien in het artikel op tweakers.net. Het lijkt wel een beetje erg houtje-touwtje onderzoek als ik er nu nog eens over nadenk. Het was vast gewoon voor de lol, en niet voor een bachelorscriptie ofzo.

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Hmmm... Als ik zo naar de pdf kijk, dan denk ik dat het een eerste of tweede jaars projectje was...

Is de eerste keer dat ik een referentie lijst zie die alleen naar internet verwijst. :-)