Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik weet niet waar ik dit topic moest plaatsen, dus heb gegokt dat het hier moest zijn.. Als dit niet de correcte plek is, mijn excuses!

Ik ben sinds enkele dagen opzoek naar een vaste telefoon.. Kom voornamelijk Siemens en Philips tegen. De Siemens C475 leek me wel wat, maar ben nog niet helemaal tevreden. Hoop dat jullie me kunnen adviseren in een goeie aankoop. Ik ben opzoek naar een vaste telefoon die voor een algemene thuis beller te gebruiken is en lekker in hand ligt Deze telefoon moet een telefoonboek hebben waar minimaal 50 nummers in kunnen en over een handsfree functie beschikken.

Alvast bedankt voor de moeite!

Mvg,
:)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

en wat heb je zelf al gezocht?
zo ongeveer elke draadloze set voldoet hier aan.

Verwijderd

Topicstarter
GoldenSample schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:13:
en wat heb je zelf al gezocht?
zo ongeveer elke draadloze set voldoet hier aan.
Ja klopt, zoals ik al zei kwam ik voornamelijk Siemens en Philips tegen. Vindt het prima om zo'n telefoon te kopen, maar vindt het erg belangrijk dat de telefoon goed in de hand ligt.. Hoopte dat hier iemand ervaring heeft met een dergelijk toestel. Liefst rond de onder de €50,-

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:36:
[...]
Ja klopt, zoals ik al zei kwam ik voornamelijk Siemens en Philips tegen. Vindt het prima om zo'n telefoon te kopen, maar vindt het erg belangrijk dat de telefoon goed in de hand ligt.. Hoopte dat hier iemand ervaring heeft met een dergelijk toestel. Liefst rond de onder de €50,-
Panasonic doet het ook...

pricewatch: Panasonic KX-TG6402 Zwart

Zoiets werkt prima voor wat je wil. Ligt imho doordat hij zo smal is erg lekker in de hand.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er goed uit! Bedankt voor de reactie! Zelf ervaring mee?

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:14

dodo79

witte dikke tonnie

ik heb een profoon toestel van de bouwmarkt van 20 euro.
heeft precies de eisen die je stelt, ofwel ga daar ook eens kijken.

omdat het kan!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
Die set die je zelf noemt is een zeer fijne set. Wil je hem met voicemail, ga dan voor deze set. Wil je hem zonder voicemail ga dan voor de C470. Zelfde model maar dan een stukje goedkoper.

Beetje jammer voor jou alleen dat je voor € 50 euro dit setje niet hebt. Dan moet je toch al snel aan het dubbele denken. Echter heb je dan wel een zeer fijn apparaat voor thuisgebruik.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04

Nik

[message=,noline]Mars89 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:36[/message]:
[...]
Want mijn hand is jouw hand en we ervaren 'goed in de hand liggen' hetzelfde. Serieus:kom van die stoel en ga naar een winkel, daar kun je het proberen /ervaren, en krijg je bordenvol advies.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:41:
Ziet er goed uit! Bedankt voor de reactie! Zelf ervaring mee?
Met een ouder soortgelijk model ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.ttbasvuru.com/panasonic_kx-tg7200-h400.jpg

Deze serie. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de slankheid van het toestel zelf in combinatie met zijn lengte. Hij is iets langer en smaller dan onze vorige telefoons en dat bevalt mij wel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:36:
[...]
Ja wat wil je horen, met mijn grote jatten is 't misschien prima maar je ma met kleine handen juist niet..

Ga gewoon willekeurige grote electroboer binnen en probeer wat, doe dit ook met de andere electronicatoko's bij je in de buurt en voila.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Wat dacht je van een Siemens AL285 duo, veelal in de aanbieding bij de plaatselijke Mediamarkt. Of een A58/C38? Kijk eens op www.gigaset.com

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, zie je PM.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.