Toon posts:

Nieuwe producten in vraag en aanbod.

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Als ik een nieuwe advertentie wil plaatsen dan kan ik kiezen of ik een nieuw product wil aanbieden.
Mijn product is nieuw en ik ben een particulier. Ik zou dan ook heel graag mijn product willen verkopen gewoon voor een normale prijs niet tegen de nieuwprijs aan maar wel ver onder dat.

Of mag je echt alleen maar tweedehands spullen verkopen? Want ik verkoop nieuwe spullen gewoon omdat ik ze niet meer hoef en omdat de retourtijd al verstreken is?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:07

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zolang de aantallen niet wijzen op commerciële handel, kun je rustig een keer een nieuw product aanbieden in V&A :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop het want ik biedt nieuwe spullen aan voor 50% lagere prijs dan de laagste prijs van pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
En waarom zijn die prijzen zoveel lager? Je probeerde ook al een winkel hier op te zetten, maar dat is blijkbaar niet gelukt. Ik zou zeggen... zorg eerst dat je voldoende bewijs kan laten zien zodat mensen je kunnen vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vgroenewold schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:14:
En waarom zijn die prijzen zoveel lager? Je probeerde ook al een winkel hier op te zetten, maar dat is blijkbaar niet gelukt. Ik zou zeggen... zorg eerst dat je voldoende bewijs kan laten zien zodat mensen je kunnen vertrouwen.
Nee dat is zo, mijn winkel is failliet gegaan dus nu probeer ik via V&A te verkopen voor een lagere prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik mag toch hopen dat dat niet gaat om producten uit de boedel van de failliete winkel? Daarnaast is V&A dus nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële handel. Wat de prijs dan ook is, waar je het nu over hebt (V&A als alternatief voor je winkel) klinkt toch echt niet als een incidenteel iets en zoals je al eerder per mail is gemeld is V&A niet bedoeld voor handelaren.

Kortom, je kent de regels, houd je er dus ook aan. Aangezien we hier op het forum geen individuele gevallen gaan bespreken (een open discussie leent zich daar niet zo goed voor) doe ik dit topic op slot. Als je het niet eens bent met de beslissing van crewlid, neem dan even contact met hem op via e-mail of stuur als je er niet uit komt een mailtje naar pricewatch@tweakers.net :)

[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 07-07-2010 09:22 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.