Op onze website *irrelevant* hebben we een aantal problemen met inloggen. Als je ingelogd bent en je bezoekt een andere pagina met een interval van een half uur of een uur (weet niet precies) dan ben je weer uitgelogd. Graag zie ik dat je gewoon de hele tijd ingelogd blijft, tenzij je echt je browser sluit.
Het tweede probleem is dat het aanvinken van 'save' niet werkt. Het is de bedoeling dat je dan gewoon ingelogd blijft ook al sluit je je browser of zet je je PC/Mac uit. Zoals hier op tweakers dus eigenlijk
De website is lang geleden door iemand gemaakt en later is het bewerkt door een aantal andere. Zelf heb ik geleerd door trial and error. Heb aardig wat geleerd, maar hier kom ik gewoon niet uit. Het probleem is er al sinds het begin voor zover ik weet.
Als je inlogt wordt login.php gestart. Heb even de bestanden hier geplaatst:
*weg die code*
Het tweede probleem is dat het aanvinken van 'save' niet werkt. Het is de bedoeling dat je dan gewoon ingelogd blijft ook al sluit je je browser of zet je je PC/Mac uit. Zoals hier op tweakers dus eigenlijk
De website is lang geleden door iemand gemaakt en later is het bewerkt door een aantal andere. Zelf heb ik geleerd door trial and error. Heb aardig wat geleerd, maar hier kom ik gewoon niet uit. Het probleem is er al sinds het begin voor zover ik weet.
Als je inlogt wordt login.php gestart. Heb even de bestanden hier geplaatst:
*weg die code*
[ Voor 171% gewijzigd door MueR op 06-07-2010 17:38 ]